הינטרלנד נטפליקס 3 עונות פרקים מלאים לצפייה ישירה ודרמה אחת מרתקת במיוחד

$(function(){setImageBanner('faeb99db-16ca-4c62-a69d-8ce3d13fa6a7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

הינטרלנד לצפייה ישירה בנטפליקס תרגום עברית מובנה.
לוקח זמן להתחבר לסדרה, אולם מהפרק השלישי של העונה הראשונה אי אפשר לעצור את הבינג'. ולהיפרד מבלש המשטרה שחושף סודות באזורים הכפריים של ווילס.

סדרת המתח המומלצת ביותר בנטפליקס ישראל 

הרבה מאד זמן שסדרה בריטית לא כבשה את המסך. אם מתעלמים לרגע מסדרה כמו הכתר עונה 4 לצפייה ישירה, מדובר בחדשה של ממש. למעשה מאז הסדרה האגמים, ששודרה בתחילת שנות האלפיים, הסדרות הבריטיות לא ממש הצליחו כאן. 

עונה 3 היטנרלנד שוברת שיאים של מתח 

לכאורה מדובר ברעיון קולנעי שחוק. בלש משטרה בעל נפש מסוכסכת עוזב את לונדון לטובת הנופים הכפריים של וויילס, ומגלה שהמקום שאליו הגיע צופן בחובו סודות אפלים לא פחות מהסודות שלו עצמו.

אבל השחקנים ריצ'רד הרינגטון,מאלי האריס,האנה דניאל יחד עם היוצר אד תומאס, עושים מהלימון לימונדה. הוולשים אף פעם לא היו בצמרת האומות הבריטיות. נבחרת כדורגל בינונית ומטה וארץ אין סופית של כבשים ותבשילי קדירה. לא משהו שאפשר להתלהב ממנו. תיירות? אירלנד השכנה מספקת חוויה טובה יותר. 

נטפליקס עושה להינטרלנד מה שעשתה לשטיסל בנטפליקס 

ההצלחה של הסדרה עם הקהל הלא וולשי אינה מפתיעה אנשים רבים בתעשייה. כי מעבר לתפאורה הדרמטית אך הקשה, "הינטרלנד" היא בדיוק כמו הרבה מופעי שוטרים בריטיים אחרים.

נכון שמהירות הריצה של השוטרים לא ממש מרשימה, בטח אם משווים אותם לסוכנים בכח המשימה אצל הרשימה השחורה, אבל היא מביאה אתה למסך תרבות המסרבת להיעלם

אגב ביקורת הגולשים על הסדרה באתר אמזון מעניקה לה ציון 5 שעניקו לה 66% מהגולשים. כל מילה מיותרת .

Hinterland מזכירה לנו את הטיול לאנגליה של פעם. את המראות הראשונים מחוץ ללונדון, את הכפר עם המוסך של פעם שהחלפנו בו פנצ'ר ובעיקר נופים רומנטיים מעולם ירוק תמיד. 

התעלומות עצמן בסדרה המעולה לצפייה ישירה , קשורות לאישה שנרצחה. בעברה היא ניהלה פעם בית ספר ובעיקר מזכירה לפעמים את 
פארגו של האחים כהן. אבל יש לה קצב אחר, יופי של נופים ותרבות אנגלית שכבר לא תראו בלונדון. אה....והיא גם סדרת מתח מעולה. אולי הכי טובה שיש לנטפליקס להציע היום.

לא סתם צופים מחשיבים את Hinterland לסדרת מומלצת לצפיית בינג'. 

פרק האחרון של העונה השלישית לא יכולתי שלא להיזכר במילות הסיום של TIME של הפינק פלויד, אותן שר דווקא הקלידן המנוח ריצ'רד רייט: 

Hanging on in quiet desperation is the English way
The time is gone, the song is over, thought I'd something more to say

צפו בווידאו לקראת צפייה ישירה בפרקים מלאים הינטרלנד לצפייה ישירה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה