החלה סידרת תערוכות הציור של משתתפי החוג לציור בסטודיו "רמברנט" בקרית התרבות

$(function(){})

תחת הכותרת "הרהורים על צבע וצורה" מוצגת בקרית התרבות התערוכה הראשונה של הציירת אתי, אתיאלה בן בסט, שמוכרת כמורה המיתולוגית לספרות וכיועצת תיכון בן גוריון בנס ציונה ומציירת במסגרת החוג למעלה מ 16 שנה.

פרטי

   

פרטי

קריית התרבות והמורה שושנה פרידמן מזמינים את תושבי העיר לצפות בתערוכות של משתתפי החוג לציור של סטודיו "רמברנט", כאשר מידי חודש תוצג תערוכה של צייר/ת, פרי עבודה של משתתפי החוג, אמנים /יות תושבי העיר. 

    התערוכה הראשונה שנפתחה הינה של  הציירת אתי, אתיאלה בן בסט, שמוכרת כמורה המיתולוגית לספרות וכיועצת תיכון בן גוריון בנס ציונה, המציירת במסגרת החוג למעלה מ 16 שנה. בעין רגישה ומדויקת לוקחת את הצופה לעולם של צבע וצורה שמעוררת בך תחושה של אור, שמחה ואופטימיות, ציוריה גדושים בצבעים ססגוניים, צורות וצבעים אבסטרקטיים, מטושטשים ומעורפלים המבטאים מים טבע והורות, אין ביטוי של משהו מובהק או נוטה לאובייקטיביות ציורית, כאשר הציורים מעלים אצל כל צופה וצופה: תחושות, רגשות, מחשבות ותמונות.

טכניקת הציור שלה היא : חיבור בין צבעי אקריליק, משיחות מכחול וסכין ציירים על קנבס.

לנו אמרה אתיאלה " אני מאוהבת בצבע ובצבעים, שופכת את הלב על הקנבס..הצבע הוא האובייקט המרכזי, הוא חובק ומאחד בין צורות, תנועה, כיוון ופרופורציה לכדי הרמוניה שיוצרת את היופי. לציור אין אף פעם סיום, נטיית ליבי היא להמשיך ולחולל בצבע ובצורה אותה הרמוניה, לעיתים קו וצורה ריאליסטים ולעיתים צבעים, הרבה צבעים." 

התערוכה של אתיאלה תתקיים עד סוף נובמבר, הקהל מוזמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה