ראש העיר שמואל בוקסר ביקר לאחרונה בעיר התאומה זולינגן

$(function(){setImageBanner('f42e9a45-ebe5-4a6e-85fd-8b3c8fb4fa00','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

טס לזולינגן עם רעייתו חגית, בביקור לציון 35 שנה לברית הערים והשתתף במגוון אירועים, כולל "יום הכיפה" לציון במלחמה באנטישמיות, מפגשים עם מורים ומחנכים וכן דיונים בנושא שינויי האקלים. הביקור מומן מכיסו.
בוקסר: "החשיבות של שימור הידידות העמוקה היא חיונית"

פרטי

פרטי

בוקסר עם מארחו- ראש העיר זולינגן טים קורצבאך

בשבוע שעבר ביקר ראש העיר בעיר התאומה הגרמנית של נס ציונה, זולינגן, לרגל ציון 35 שנה לברית הערים, הידוק קשרי הידידות ושיתופי הפעולה. הביקור כלל השתתפות באירוע "יום הכיפה" לציון המלחמה באנטישמיות, קבלת פנים רשמית ודיונים מקצועיים בנושאים: חינוך, שואה, התמודדות עם שינוי אקלים, אירועי גשם קיצוניים והצפות.

את הנסיעה של ראש העיר ורעייתו חגית, מימן ראש העיר באופן פרטי ואליהם הצטרף גם ה"שגריר" הבלתי רשמי של נס ציונה בזולינגן, מר רפי שניצר (בתמונה מאחור).

במהלך הביקור, השתתפו ראש העיר ורעייתו באירועי ״יום הכיפה״ לציון המלחמה באנטישמיות, יום בו רבים מתושבי העיר נוהגים להניח כיפה על ראשם כהזדהות עם יהודים.

במסגרת הביקור התקיימה קבלת פנים רשמית בהשתתפות ראש העיר זולינגן טים קורצבאך, בוקסר וראש הקהילה היהודית במחוז. הביקור כלל סיורים מקצועיים, מפגש עם מורים, ודיוניים על חשיבות לימודי השואה, ההיסטוריה של שני העמים והקניית תכנים ערכיים על חשיבות הדיאלוג, מלחמה בשנאה ועל ההשקעה של העיר בחינוך הנוער בנושא.

במהלך הביקור התקיים שיח מקצועי בן ראשי הערים בנושא התמודדות עם שינויי האקלים, אירועי גשם קיצוניים והצפות. בוקסר שיתף בניסיון שנצבר בעיר בנושא ושמע מראש העיר זולינגן ומצוותו המקצועי על התמודדות באירוע ההצפה שהתרחש בעיר השנה והסב נזקים רבים.

ראש העיר שמואל בוקסר: "לזולינגן ונס ציונה קשרי ידידות עמוקים מזה 35 שנה. החשיבות של שימור קשרי הידידות עם העיר הגרמנית עמוקה וחיונית. אני מודה לראש העיר זולינגן, טים קורצבאך, ולאנשי צוותו על האירוח החם ועל השיח המפרה ממנו למדתי רבות. אני מצפה להמשך שיתופי הפעולה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה