לקראת פתיחת שנה"ל: חולקו תיקי בית ספר, שוברים, וציוד לימודי למשפחות מוכרות באגף הרווחה

$(function(){})

למבצע המרגש התגייסו מתנדבים, עמותות, חברות עסקיות ועסקים מקומיים. החלוקה התקיימה "במחסן החברתי הראשון" לציוד יד שניה, שפועל בעיר בשיתוף עם עמותת

דוברות

לקראת פתיחת שנת הלימודים, התקיים מבצע בהובלת המחלקה להתנדבות בעיריית נס ציונה, ובמסגרתו חולקו תיקי בית ספר, שוברים, וציוד לימודי למשפחות המוכרות באגף הרווחה על פי קריטריונים שנקבעו מראש.

למבצע המרגש התגייסו מתנדבים, עמותות, חברות עסקיות ועסקים מקומיים שפתחו את ליבם וכיסם בכדי לסייע למשפחות.

החלוקה התקיימה "במחסן החברתי הראשון" לציוד יד שניה, שפועל בעיר בשיתוף עם עמותת הצד הנותן.

ילדי המשפחות שהגיעו למקום ניצלו את ההזדמנות ובחרו גם ספרים, משחקים וריהוט- מוצרים יד שניה, במצב מעולה, אותם קיבלו לקראת תחילת שנת הלימודים עם חיוך.

אודליה שיר והב, רכזת מתנדבים ופרויקטים במחלקה להתנדבות: "היה מרגש מאוד לראות את ההתגייסות המקומית של כל הפעילים, המתנדבים, התורמים והעסקים המקומיים. בכל שנה המחלקה להתנדבות מרחיבה את פעילותה ומצליחה בעזרת התורמים והמתנדבים לעזור ליותר ויותר תושבים. החיוך שעלה על פניהם של הילדים, היה שווה הכל.

זו ההזדמנות להזכיר את כל השותפים:

עיריית נס ציונה, עמותת הצד הנותן , הפעילה החברתית- עינת מזרחי, עמותת עלמ"ה, מרכז גרנות, עמותת ״הקבוצה-תורמים שקוף״, חברת נובה, חברת מוביט, "מטמון פלוס", "דן דיל", "אופיס דיפו" נס ציונה, מכבסת דר׳ דריי, חברת בזק, ולכל המתנדבים שסייעו לשנע, למיין, לאסוף, ולחלק את כל הציוד שנאסף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה