אתר נס ציונה חדשות העיר חינוך כלכלה ספורט בריאות און ליין

$(function(){})

בעיר נס ציונה פועל אתר המקומון כל נס ציונה הנקרא נס ציונה נט. באתר תוכלו למצוא חדשות עירוניות מעודכנות בזמן אמת, סיקור חדשות ספורט בנס ציונה, קורונה בעיר, וחדשות בנושאים הקרובים לתושבים כגון חינוך ובתי ספר בנס ציונה, ארגוני מתנדבים בעיר וכן ספר טלפונים עיריית נס ציונה. בנוסף באתר מתפרסמים מדורי דעות של תושבי העיר המייצגים מגוון דעות והמדור אישית לוחצת עם אבי בן דוד.

https://pixabay.com

חדשות נס ציונה און ליין כל מה שקורה בעיר עדכונים מידיים מהשטח

העיר נס ציונה שלווה סדרך כלל אך כמו בכל מרחב אורבני גם כאן יש שפע התרחשויות מעל ומתחת לפני השטח ואת החדשות האלו, במינון הנכון אנו מביאים במסגרת אתר נס ציונה נט בכתובת https://nessziona.net. בשנה האחרונה התמודדנו במערכת החדשות של אתר נס ציונה עם מגוון אירועים שתפסו את הכותרות הראשיות בתקשורת הארצית. החל מהשיטפונות שפקדו את העיר בחודש נובמבר ועד להפגנות מוצאי השבת בצומת הקניותר בהן נרשמו מספר אירועים חריגים. רוצים לקרוא עוד לחצו כאן לחדשות בנס ציונה!

ספורט בנס ציונה עירוני בכדורסל, הסקציה בכדורגל וא.כ בכדוריד

נס ציונה אינה עיר גדולה אך וותיקה ונמנמת על המושבות שהוקמו על ידי מתיישבי העלייה הראשונה. כבר בשנים הראשונות תפס הספורט חלק נכבד מהפעילות הקהילתית. והקבוצות הבכירות של העיר משחקות במסגרת הליגות הבכירות בכדורסל- עירוני חי מוטורס, כדוריד טייגרס והסקציה בליגה הלאומית לכדורגל לאחר עונה אחת בליגת העל. במקומון ובאתר אנו מסקרים באופן שוטף גם את קבוצות הספורט העירוניות בגילאי נוער וילדים וכמובן את הספורטאים בספורט היחידני שלא פעם פעם מביאים הרבה כבוד לעיר באמצעות הישגים ורוח ספורטיבית.

אתם בכושר- לחצו כאן ספורט נס ציוני באתר!

מה יש לעשות בנס ציונה טיולים פעילות תרבות ופנאי 

השנה האחרונה אומנם מאתגרת אך יש לא מעט פעילויות בנס ציונה ומגוון טיולים מסביב לעיר סביב אתרים היסטוריים, גנים לאומיים ושמורות טבע בהן ניתן לטייל וליהנות מסיורים לכל המשפחה באזור נס ציונה.  בתחילת השנה הייתה נס ציונה העיר הראשונה להנהיג את מופעי דרייב אין נס ציונה, הקרנת סרטים ומופעים מרגשים אותם פתח דני סנדרסון ולהקתו באצטדיון העירוני בנס ציונה.

הכינו תרמיל וסמרטפון - לחצו כאן טיולים ליד נס ציונה 

טלפונים עיריית נס ציונה

באתר מוצג אלפון מספרי טלפון של עיריית נס ציונה, שעות קבלה ביחידות באגפי העירייה וכן מספר הטלפון של אגף החינוך והפרטים המלאים של כל בתי הספר בנס ציונה. הכתבות השונות מציגות את יחידות העירייה הפועלות מול האזרח ואת אנשי הקשר בעיריית נס ציונה .

ספרי טלפון עיריית נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה