אתר נס ציונה נט מקומון ופורטל עירוני

$(function(){setImageBanner('4e9b6f6d-ed89-40c1-82fc-bbc79613dbf6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})


בעיר נס ציונה פועלים מקומון ותיק , כל נס ציונה החל משנת 1987 ואתר האינטרנט נס ציונה נט המסקר את הנעשה בעיר במגוון התחומים של חיי הקהילה . חדשות השפלה וכל מה שמעניין אתכם באזור

צילום עצמי

חדשות נס ציונה עדכונים חיים 

המקומון של נס ציונה באינטרנט מסקר באופן רציף את החדשות בעיר , כל מה שחשוב בחיי הקהילה , הישגים מרשימים של נס ציוניים וכל מה שמעניין בעיר. רוצים לדעת מה חדש בנס ציונה ? אתר https://nessziona.net/ הוא הכתובת שלכם.

מחיר דירות בנס ציונה

זירת הנדלן של נס ציונה . חדשות דירות למכירה בנ"צ , כמה עלתה דירה , מתי נבנה הבניין ואיזו תשואה קבלו המוכרים על דירה בפנינת הנדלן בין ראשון לציון לרחובות . מדוע דירות בנס ציונה יקרות מאשר בערים השכנות וכמה תעלה לכם דירה להשכרה בנצ.. 

בנקים בנס ציונה שעות פתיחה

האתר מספר באופן רציף את הפעילות הבנקאית בעיר , קביעת תור לסניף הבנק במסגרת מדיניות התו הסגול וטיפים חשובים לנוטלי הלוואות לדיור בסניף בנק למשכנתאות נס ציונה

הופעות בנס ציונה קריית התרבות

האתר מסקר את הנעשה בקריית התרבות נס ציונה וכל מה שקשור בהרשמה לחוגים , פעילות קהילתית וההישגים של בני הנוער בעיר לנוכח התקופה המאתגרת.

דרייב אין נס ציונה רשימת מופעים

פעילות לחופש הגדול בנס ציונה בתחום התרבות מתרכזת במופעי דרייב אין וכוללת בין היתר את הסרט החזרה לעתיד , לגו 2 מדובב סרט לכל המשפחה והופעות חיות של דני סנדרסון , שירי מימון ועוד. מחיר כרטיס 10 שח לאדם .


עירוני נס ציונה כדורסל

בעיר פועלת אגודת הספורט המשחקת בליגה הראשונה בכדורסל מה מספר שנים ורשמה הישגים מרשימים בזירה המקומית ובמסגרת היורופקאפ מפעל הכדורסל היוקרתי של פיבא. יו"ר הקבוצה הוא יניב מזרחי והמאמן לעונה הקרובה הוא בראד גרינברג.

סקציה נס ציונה משחקים

אחת מקבוצות הכדורגל הוותיקות בישראל עם היסטוריה מפוארת תנסה השנה , יחד עם המאמן אורי גוטמן , להיות פקטור רציני בצמרת הליגה הלאומית לאחר שבעונה שעברה ירדה מליגת העל בכדורגל חצי שעה לתום עונת המשחקים הסדירה.

חוג האוהדים של הסקציה מורכב מגרעין ותיק של נס ציוניים ותיקים אליהם הצטרפו בשנים האחרונות תושבים חדשים ושחקנים ממחלקות הנוער והילדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה