חדשים בנטפליקס לצפייה ישירה המלצות לסרטים וסדרות

$(function(){setImageBanner('9f36bdb5-eb05-4b33-a63c-8a8c303a6e11','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45919,'Image','');})

חדש על המדף! קישור סודי לצפייה חינם בנטפליקס, סרטים והסדרות נטפליקס ישראל צפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה ורשימת הכותרים החדשים הכי טובים על המסך! תכינו כיבוד מול המסך!


GIRLS ON THE BUS רומן דימיוני על הבחירות בארצות הברית 

ארבע עיתונאיות עוקבות אחרי שורה של מועמדים כושלים לנשיאות ארצות הברית. סדרת דרמה בהשראת ספרה של איימי צ'וזיק "Chasing Hillary". הנערות באוטובוס הוא סיפור בדיוני של ארבע עיתונאיות העוסקות בקמפיין לנשיאות. אף על פי שספרו המקורי של צ'וזיק התמקד בקמפיינים שהקימה קלינטון ב -2008 וב -2016.

הנערות באוטובוס יציגו מועמדים פוליטיים בדיוניים אבל אתם תוכלו בקלות לזהות אותם ולשייך את כל הסיפור למציאות. רמז קל, תוכלו להמצוא הרבה הילרי קלינטון בסרט. חלק אולי אפילו יאהבו את זה. אני אהבתי פחות. 

ואם כבר הילרי קלינטון, אי אפשר שלא להזכיר את הציטוט המפורסם שלה "חליתי ועייפתי מאנשים שאומרים שאם אתה מתווכח ולא מסכים עם הממשל אתה לא פטריוט. אנחנו צריכים לקום ולומר: 'אנחנו אמריקאים ויש לנו זכות לחלוק ולא להסכים עם כל ממשל!' " הכי רלוונטי לימים אלו 

https://pixabay.com הילרי קלינטון


Colin in Black & White הסרט על קולין קאפרניק

סדרת דרמה מבית היוצר של קולין קאפרניק ואווה דוברניי, המתמקדת בשנות התיכון של קאפרניק ובחוויות שהפכו אותו משחק פוטובול מצליח בעמדת הקוורטרבק לאקטיביסט חברתי. בארץ אין הרבה ספורטאים שעברו מהפך מקביל ולכן אולי זו הסיבה שז'אנר של קומדיות שנונות ובועטות מצליחות בישראל. 

לקאפרניק מיוחסת יצירת מחוות הקידה   בזמן נגינת ההמנון האמריקאיכמחאה על אלימות אנשי חוק כלפי שחורים. המחווה הפםכה אותו בין רגע לאיש של ניגודים, תלוי בדעה החברתית שלכם. שנוא ואהוב כאחד. שוטה הכפר הגלובלי או גיבור חברתי. תבחור אתם. הסרט מומלץ .

נטפליקס בחינם הקישור הסודי לצפייה ישירה ללא תשלום דמי מנוי

לאחר שמבצע חודש ראשון חינם הופסק בישראל התבשרנו על מבצע חדש - נטפליקס בחינם ללא הרשמה וצפייה במבחר תכנים ללא תשלום . קישור לצפייה ישירה נטפליקס ללא תשלום לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה