למסיבת יום ההולדת הגיעה חברה אחת בלבד... אך המפעילה לא נותרה אדישה !

$(function(){})

שרון אפריאט, מפעילת ימי הולדת וכוכבת ילדים בתחילת דרכה מאשדוד, הגיעה לשמח ילדה ביום הולדתה, אלא שברגע האמת התברר כי לחגיגות הגיעה רק חברה אחת על אף אישורי ההגעה של יתר החברים.

אפריאט לא נותרה אדישה נוכח המחזה ומיד יצרה קשר עם משפחה וחברים ודאגה שלמקום יגיעו 12 ילדים נוספים כדי לשמח את כלת יום ההולדת הצעירה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק היא מגוללת את הסיפור כשבפיה מסר חשוב להורים.
מספר: שמואל סרדינס באתר "אשדוד נט"

שרון אפריאט, מפעילת ימי הולדת מאשדוד, הגיעה לשמח ילדה ביום הולדתה, אלא שלחגיגות הגיעה חברת אחת בלבד. בצעד מרגש, היא דאגה לילדים נוספים שיבואו לשמח את הילדה הצעירה: "הורים יקרים שימו לב, היום זה ילד מהגן מחר זה יכול להיות הילד שלכם"

במסיבת יום ההולדת
במסיבת יום ההולדת

וכך היא כותבת:

"חייבת לשתף אתכם בהפעלת יום הולדת שהוזמנתי להנחות..

כהרגלי, מגיעה שעה לפני ההפעלה, פוגשת את המיועדת המתוקה, מכירה אותה ועושה הכל כדי לשמח אותה. מבררת עם האמא: "כמה ילדים יהיו להערכתך?"...20 הורים אישרו הגעה, מאמינה ש-25 במקסימום.

מעולה!!

שרון אפריאט (שיאה) | צילום: שמואל סרדינס
שרון אפריאט (שיאה) | צילום: שמואל סרדינס

כמו כל יום הולדת (תתפלאו) מתרגשת מחדש ויאללה מתחילים. מגיע זמן ההפעלה...מגיעה ילדה אחת בלבד!! כן כן, אחת מתוך 25! האמא - מרוסקת, שלא נדבר על ילדת יום ההולדת שמתרגשת ברמות של כלה!

האמא בהלם, אומרת שלכל ימי ההולדת מתמידה והולכת ולא מבינה מה קרה, היא שולחת הודעות והנה, אחד בבידוד האחת בחופשה האחד נזהר וכו וכו'. ואני אומרת, הכל טוב ויפה - רק למה אישרתם הגעה?! למה לרסק לב של ילדה?!

טוב, אז את שיאה אתם כבר מכירים ועל הפעלה לא מוותרים. מהר מהר טלפונים למכרים משפחה וחברים והנה מגיעים עוד 12 ילדים לשמח, אין על עם ישראל...רוצה לתת זכות לכולם ולהאמין שכל אחד/ת שלא הגיעו זה מסיבה מוצדקת.

הורים יקרים שימו לב. היום זה ילד מהגן מחר זה יכול להיות הילד שלכם. ההורים טורחים ומתאמצים במיטב כספם, חטיפים עוגה עיצוב, הפעלה כדי שיהיה כיף לילדים, המינימום שלכם - להודיע אם אתם באים או לא ולעמוד בזה...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה