נוכל הטינדר של נטפליקס עם תרגום עברית - צפו בווידאו החדש. הנשים שרוצות להחזיר את כבודן.

$(function(){})

נוכל הטינדר של נטפליקס עם תרגום עברית הוא סרט חובה ולא רק בגלל שהופק על ידי יוצרי הדוקו "אל תתעסקו עם חתולים". ועכשיו סרט חדש 2022 Simon Says. מה ההבדל מול הסרט מנטפליקס? הוא מעניק הצצה לחיי האהבה וההיכרויות של דור שהתמכר לאפליקציית הכרויות ושכח שמאחורי הפרופיל הנוצץ אנשים נשארו אנשים.

נוכל הטינדר של נטפליקס עם תרגום עברית - צפו בווידאו החדש. הנשים

בטינדר אפשר למצוא הכל. אולם החלקה קטנה ימינה יכולה לשנות חייכם. מה שלא יכול לקרות פנים אל פנים. 

סביר להניח שתתקלו במקרה של קליק מיידי ברבה יותר מאשר בחיים האמיתיים.  דברים כאלה יכולים לקרות רק באפליקציה חינם להכרות. הטכנולוגיה מגשרת על פניה מחסומים של גאוגרפיה ושפה, מראה משופר באמצעות פילטרים וכמובן הגביע הקדוש - מי שמביט בי באתר לא יודע מי אני באמת. 

עוד באתר מה רואים היום בנטפליקס ישראל?. קבלו את הסרטים המובילים לצפייה ישירה

זה מה שקרה למספר נשים שהכירו, לכאורה, דבר שרמנטי, מוצלח ומיוחס ברחבי אירופה. הן חשבו שמצאו את אהבת חייהן, שהגיע הנסיך על הסוס הלבן, אבל כמו בשיר על ציפי פרימו. כל אחת בתורה -" ויום אחד היא קמה,
ורק פיג'מה נשארה מהבחור."

עכשיו הן יוצאות למסע משלהן בעקבות האהבה שלא הייתה. סרט מומלץ בנטפליקס גם למי שלא חיים בתור המציאות המדומה של אתרי היכרויות. 

בשנת 2022 עדכן סיימון לבייב שמעון חיות על סרט חדש בכיכובו שנקרא סיימון אומר. מה חדש בסרט הזה?. הוא אמור להביא את הגרסה שלו לעניינים שהביאו לכך שהוא אחד האנשים המפורסמים בעולם. לטענתו הוא אינו נוכל הטינדר כפי שתואר בנטפליקס. מה כן?. הוא עצמו. שווה צפייה. 

חמש שנים אחרי המשטרה מתחילה לחקור 

בימים אלו מתקיימת חקירה פלילית נגד נוכל הטינדר, למה דווקא עכשיו? לבייב לא התייצב בבית המשפט ואילו פרקליטות המדינה הודיעה לבית המשפט כי חקירה מתנהלת חקירה נגד סיימון לבייב בגין עבירות של פגיעה בפרטיות ועוד מספר עבירות. 

שקרים נפוצים באתרי הכרויות שגברים מספרים לנשים


סיפורים על עבודה ותפקיד שלא היה ולא נברא ( בישראל כולם סוכני ארגון חשאי כלשהו ...) 
5-10 ס"מ תופסת גובה 
מבנה גוף אתלטי ( בישראל אף גבר לא מלא ....) 
ואיך אפשר בלי כסף ומעמד כלכלי שלעיתים מסתבר כבדיה 

וגם נשים לא טומנות ידן בצלחת ומספרות שקרים קטנים משל עצמן


נשים באפליקציות אוהבות להיות צעירות בכמה שנים. 
כמו לגברים גם להן יש משקל שהופך אותן לרשות יותר 
הפילטרים אוי הפילטרים ......כולן יפות שבא לבכות 
מבנה גוף, גוון עור וכל מה שאפשר לעשות היום ברפואה פלסטית .
וכמובן המשקל ......

מה מחכה לנו בסרט החדש של נטפליקס על נוכל הטינדר ? 

סרט תיעודי מהמפיקים של "אל תתעסקו עם חתולים". אהבה בעידן המודרני היא משחק מסוכן שמתרחש בעולם של אתרי היכרויות, שבו לא כל הנוצץ זהב.

מי שזכה לכינוי "נוכל הטינדר" פיתה ועקץ נשים צעירות בהיקף של מיליוני שקלים, והוא מבוקש כיום במספר מדינות. החלקה אחת קטנה יכולה לשנות את החיים לנצח. זהו המקרה האולטימטיבי של סיפור אגדה שהופך לחלום בלהות. הסרט מלווה שלוש נשים שמבקשות להשיב לנוכל כגמולו.

צפו בווידאו נוכל הטינדר 2022 האם באמת באמצע? מה ייחשף בסרט החדש של סיימון לבייב

המלצות סרטים בנטפליקס בארץ - סדרות דוקו חדשות לשנת 2022, סרטים חדשים עם תרגום עברית מובנה לצפייה ישירה, סדרות מתח חדשות סיקור. יוני 2022 - מה חדש בנושא נוכל הטינדר. המציאות מסתבכת. חיבור כמעט בלתי אפשרי. נפגעות "נוכל הטינדר" עם בתו של המיליארדר לבייב שיוצאות במיזם חדש ומשותף.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה