פעמון של ט"ו באב: הסיפור המשוגע של מירה פוקס ויוסי אלון

$(function(){setImageBanner('eebd98d0-1821-4329-a815-f99b801173f7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})



מירה פוקס איבדה את הפעמון המיוחד שנתנה לה סבתה כשהייתה בת 10.
41 שנים לאחר מכן, חודש אחרי שהתחילה לצאת עם יוסי אלון, הוא מצא את הפעמון במקום בו מעולם לא היתה בעבר. מבחינתה, זה סימל את החיבור ביניהם: "זה בלתי מוסבר, אחרי חודש עברנו לגור ביחד".
על רגע מציאת הפעמון: "לא יכולתי לדבר, הייתי בהלם"

פרטי

מאת: אסף ניצן

סיפורי אהבה הם תמיד מרגשים, אך סיפור האהבה של מירה פוקס ויוסי אלון, הוא באמת יוצא דופן, וסובב סביב פעמון קטן. פעמון אותו קיבלה פוקס מסבתה, והלך לאיבוד כשהייתה בת 10. קודם, נתחיל בסיפור הרקע. "אמא שלי התאלמנה בגיל מוקדם יחסית", אומרת פוקס, "והיא התחתנה בשנית עם אדם שעבד עם יוסי בנגריה. הוא גילה איפה אני מבלה, הגיע לשם והזכיר את השם של אמי. בהתחלה לא הבנתי מה הוא רוצה, הוא גם מבוגר ממני ב-17 שנה, אבל לבסוף, אחרי הרבה מחשבה, החלטתי לצאת איתו, זה היה בחנוכה בשנת 2011 והיה בינינו חיבור מידי. ב-2013 מיסדנו את הקשר ואנחנו ידועים בציבור".

בנקודה הזו, הנה מגיע הסיפור על הפעמון: "חודש אחרי שהכרתי את יוסי, נסענו לטיול בתל מונד, זה היה ב-5.1.2012, לא אשכח את זה לעולם. מעולם לא הייתי בתל מונד קודם, וזה היה יום גשום. הוא ירד מהאוטו כדי לחכות לשותף שלו. הוא עמד ליד ערימה של פסולת לצידי הכביש, ואני דיברתי עם חברה בטלפון בתוך האוטו".

פוקס ממשיכה: "מאיזושהי סיבה הוא החליט לנבור בערימה שהייתה שם והוא מצא פעמון קטן מזהב. בקושי אפשר לראות דבר כזה. הוא בא והניח לי את זה על היד. קיבלתי שיתוק ולא יכולתי לדבר. צרחתי 'הפעמון, הפעמון'. זה היה פעמון שקיבלתי מסבתא שלי לפני שהיא נפטרה, הייתי בת 10. 41 שנה הוא אבד לי כי בת דודה שלי איבדה לי אותו. ועכשיו מצאתי אותו".

"זה פעמון עם ענבל אדום, אין עוד כאלה", מסבירה פוקס, "חיפשתי במשך שנים לקנות אחד כזה, ולא מצאתי. אני חושבת שסבתא שלי שלחה אותנו לשם, כדי לסמן לי שהוא הגבר שלי. אני עד היום שואלת איך הוא מצא את זה, ואחרי חודש בלבד ביחד. אנשים אמרו לי שהוא היה חלק מהגלגול הקודם שלי. יש לנו עוד סיפור משוגע – שמה של סבתי היה מרים, ושמו של סבי יוסף. אני נקראתי על שם סבתי, ולאשתו הקודמת של יוסי קראו מרים, וגם אנחנו יוסי ומרים, זה משמיים".

"אני חושבת על זה שהייתי מספר שנים עם בן זוג קודם לכן, אבל יוסי אחרי חודש מצא את הפעמון. הפעמון היה חשוב לי. אבא שלי היה וותיק בנס ציונה, והוא היה בן יחיד שתמך בהורים שלו. הם היו אנשים קשיי יום, והוא תמך בהם. למרות זאת, סבתא שלי קנתה לי את הפעמון והוא היה יקר לי מאוד".

"הפעמון כל הזמן עלי עכשיו, זה לא יורד ממני", אומרת פוקס. "רק בניתוח שעברתי הורדתי אותו. זה היה פעמון עם ענבל אדום. אין להשיג אותו באף מקום. הוא מאוד ישן, ואני חושבת שזה כאילו מישהו שלח את זה מלמעלה. זה סיפור הזוי. זה משהו מאוד חשוב לי ומשהו שמסמל את הקשר שלי ושל יוסי. יוסי הוא נס חנוכה שלי, ואחרי חודש הוא הביא לי משהו מאוד מיוחד".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה