הקרבות תדהר - בוקסר מחריפים. ויש מי שגורר אותן לביצה, יחד עם יחסי דתיים חילוניים בעיר.

$(function(){setImageBanner('c78269c8-d7d9-471b-9d18-dc5158d2ef62','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

על רקע המסרים האחרונים שהופצו, (ראו תמונה) קובע אבי בן דוד: יש מי שהחליטו לגרור את נושא התחבורה הציבורית בשבת ("נעים בסופ"ש) בנס ציונה, למרכז הויכוח. אך אסביר לכם מיד מדוע זה רק מסית ומפלג ולא אמיתי.
ספוילר: לא חשוב מי ינצח, הוא לא יוכל להקים קואליציה יציבה בלי ש"ס ולגבי השאלה מי לכאורה מוכן לתת להם כיום - יותר? היא ממש לא רלבנטית. כי הבטחות של ערב בחירות נועדו להיות מופרות...וש"ס בכל מקרה תהיה בקואליציה כי זה בד.נ.א. שלה
ראו עוד:

לכתבה המעודכנת תוצאות הבחירות בנס ציונה סיבוב שני - שמואל בוקסר ניצח את תומר תדהר

תומר תדהר, ערן רפאל מש"ס ושמואל בוקסר

ל ק ו ר א י נ ו :

$(function(){})

מערכת הבחירות הנוכחית הפכה להיות מגעילה והקיטוב הזה כבר מוגזם.

ואומר זאת כך: אחרי 40 שנה בסיקור מערכות הבחירות בנס ציונה שום דבר כבר לא יפתיע אותי. וכפי שאנו רואים ושומעים סביבנו, פוליטיקה זה לא גן ורדים, מלבד הקוצים..

אלמוניעוד באתר לקראת סיבוב הבחירות השני בנס ציונה- אלו הקלפיות החזקות של שמואל בוקסר ותומר תדהר.

אלא שאחרי שראיתי את הפירסום הבא (בתמונה) שכמובן אינו חתום, התיישבתי עתה לראשונה לגלות מעורבות אישית ולהגיב עליו :

א' ש"ס, תסמכו עלי, תהיה "האצבע השמינית" של בוקסר, אך גם "האצבע השביעית" של תדהר. לא חשוב מי ינצח, הוא לא יוכל להקים קואליציה יציבה בלי ש"ס. ולגבי השאלה מי לכאורה מבטיח כיום לתת להם  יותר? היא ממש לא רלבנטית והם גם יודעים זאת. כי הבטחות של ערב בחירות נועדו להיות מופרות...

ב' ש"ס בכל מקרה תהיה בקואליציה כי זה בד.נ.א. שלה והיא זקוקה לשליטה במועצה הדתית ולניטרול המחלקה לתרבות תורנית בעיריה לבל תתחרה בה ו"תגזול" תקציבים ואהדה ציבורית.   

ג' האם ש"ס אכן דורשת ואף תקבל לבסוף את ביטול "נעים בסופ"ש"?  אלו שתי שאלות נפרדות. אינני נביא, אך אני כן יודע בודאות (ברמת הקלטות ותמלילים) מה לדברי אנשי ש"ס הבטיחו להם שני המועמדים, או אנשיהם, בנושא. כמו גם מה השיבו שניהם לשאלות בנושא.  אלא שלא אפרסם זאת לצערי מטעמי חסיון מקורות וכיבוד התחייבות. 

ד' לא בוקסר ולא תדהר "ירחיקו" את חב"ד מבתי הספר ו"ינטרלו" אותם כביכול. ואתם יודעים מדוע? כי לרוב התושבים הם לא באמת מפריעים. תשאלו את ההורים החילוניים על "קבלת התורה" בליווי רבני חב"ד בכיתה ב'- האם הם חשים בטקס איום על חינוך ילדיהם... ולא מי משניהם ישלח פקחים להרחיק את דוכני הנחת התפילין מהרחובות. 

ה'' אני קורא לתומר תדהר להתנער מכל פירסום לא חתום כמו זה שבנדון, גם אם יזמו "דורשי טובתו" כביכול, ולהבהיר שהוא לא עומד מאחריהם  וכך כמובן כך גם  צריך לעשות בוקסר לגבי כל פירסום פוגעני שאינו חתום. .

 ו' הגיעה העת להתמקד בשאלה הבסיסית מי משניהם ראוי יותר לתפקיד, מבחינת יכולות, אישיות ורקע.  מה הם מציעים ומבטיחים וכמובן, מה מכל ההבטחות נראה לכם סביר ומעשי. 

ואם למי מכם כה חשוב נושא התחבורה בשבת - דירשו מהמועמדים הצהרה ברורה בנושא עמדתם ואף מחברי מ. העיר שחברו אליהם, האם הנושא כה עקרוני עבורם עד שיפרשו בגינו מקואליציה עתידית... 

לא הייתי מהמר על תשובות ברורות.

אני מאחל לכם בחירה נעימה ומושכלת ושינצח מי שינצח. העולם לא יחרב, כך או כך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה