מובילות "בונות אלטרנטיבה" בנ"צ לא ממליצות על מי מהמועמדים, אך תתפלאו לקרוא מה הם אמרו להן בפגישות.

$(function(){setImageBanner('b22f99e6-aef7-4104-b075-d5ac0f891f0a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

בונות אלטרנטיבה הינה קבוצה ובה מעל 400 נשים נס ציוניות שהוכיחו בעבר את יכולתן הארגונית וכמפגינות. הן, הודיעו כי כעמותה לא יתמכו פומבית במי מבין המועמדים, אך כן פגשו את המועמדים כדי לשאול על נושאים החשובים להן ולהעביר את התשובות לחברותיהן.
מה הן שאלו ומה ענו להם בוקסר ותומר?
הן כתבו דו"ח מפורט ופירסמוהו.
ואנו בטוחים שבוחרים משני הצדדים יתעניינו מאוד בתוכן ולכן אנו מצרפים אותו, בלי לגעת

לכתבה המעודכנת תוצאות הבחירות בנס ציונה סיבוב שני - שמואל בוקסר ניצח את תומר תדהר

ארכיון

רקע:

$(function(){})

בונות אלטרנטיבה היא תנועת נשים א- מפלגתית הכוללת נשים מכל חלקי החברה הישראלית. אנו פועלות למען זכויות נשים, שוויון וייצוג הולם וכן כנגד אלימות כלפי נשים. התנועה הוקמה אחרי האונס הקבוצתי באילת בשנת 2020 ומאז פועלת בשלושה מישורים עיקריים: המרחב הציבורי, המרחב הכלכלי והמרחב הפוליטי. 

ארכיון

בפגישות נכחו גם:

לצד בוקסר: סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה סמדר אהרוני מוצפי,בת חן - עוזרת אישית, מאיה פז שקולניק, תיק נוער וצעירים

לצד תדהר: שירי פרנצי כהן - מספר 3 וחברת מועצה טרייה,דנה שחק כץ - מספר 4 ברשימתו 

ונציגותיהן בפגישות מדווחות:

נפגשנו עם המתמודדים מתוך דאגה עמוקה לעתיד העיר, ומתוך שאלה אמיתית- איזה ראש עיר ייצג את הערכים שאנו מאמינות בהם בצורה הטובה ביותר. השאלות שהוצגו נאספו מנשות הקהילה שלנו והוצגו בפני המתמודדים באופן זהה ומותאם. 

נציין- בונות אלטרנטיבה לא ימליצו על מי מבין המועמדים, אך כן יפרסמו את התשובות וההתייחסות לשאלות בקבוצות שלנו.  עוד נציין, כי המפגשים נקבעו טרם הסכמים  שנחתמו בין רשימות, ואליהם הוזמנו חברות בקבוצת הווטסאפ של בונות אלטרנטיבה נס ציונה.

להלן השאלה הראשונה והתשובות לה:

איך אתה מתכוון לקדם שוויון מגדרי בעיר? ולמי תיתן את תיק מעמד האישה?

בוקסר: שוויון מגדרי עבורו זו דרך חיים. רואה עצמו כראש עיר שמגיע עם תודעה שנשים חכמות יותר, חזקות יותר ומושחתות פחות. 60% מצוות העיריה הן נשים.תיק מעמד האישה - תלוי בהרכב הקואליציה, בוודאות אחת מבין 4 הנשים במועצה יחזיקו בתיק זה. תיק הרווחה - יישאר אצל סמדר 

תדהר: גדל בסביבה מאוד ליברלית. לא רואה הבדל בין אנשים ללא קשר למגדר.  היה אחראי בהתאחדות הסטודנטים בישראל  על קשרים עם סטודנטים מכל העולם (מוסלמים, נוצרים, יהודים רפורמים, קונסרבטיביים) - לא ראה הבדל בין אנשים. מבחינתו שוויון מגדרי מתייחס לכולם (בעלי מוגבלויות, נשים, ילדים, מבוגרים וכו).  התפיסה הזו תקבל ביטוי בכל היבט.

תיק מעמד האישה - מוקדם מדי לדון בחלוקת תיקים, סביר להניח שתקבל את התיק אישה. 

מתעניינים בכל היתר- להלן:

פרטי

פרטיפרטיפרטיפרטיפרטי

פרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה