מחכים למי או למה?... על השקט המוזר במערכת הבחירות בנס ציונה ומה יקרה בשבוע הקרוב?

$(function(){setImageBanner('3c897596-2eec-43eb-be05-c26dea36abd8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

אנחנו כבר בתוך תקופת ה"100 ימים לבחירות" ומלבד בוקסר שהחל בקמפיין, אך עדיין מינורי ואלו שכבר החלו מזמן בעבודת שטח, כמו עמוס לוגסי, תומר תדהר וגלית אבינועם - עדיין שקט לכאורה מהכיוונים האחרים...
ראו עדכונים ותמונת מצב שעודנה מעט מעורפלת.

בחירות 2023 עיריית נס ציונה

מחכים למי או למה?...מערכת הבחירות בנס ציונה 

על השקט המוזר במערכת הפוליטית בנס ציונה ומה יקרה ביום שישי למחרת תשעה באב, או לכל המאוחר לקראת ה 1.8. בחירות לעיריית נס ציונה 2023

$(function(){})

אנחנו כבר בתוך תקופת ה"100 ימים לבחירות" ומלבד שמואל בוקסר שהחל בקמפיין, עדיין מינורי ואלו שכבר החלו בקמפיין לראשות העיר (שטח בעיקר)  מזמן, כמו עמוס לוגסי, תומר תדהר וגלית אבינועם - עדיין שקט לכאורה מהכיוונים האחרים... כאשר יש "שחקנים" שכלל לא הכריזו רשמית על תוכניותיהם, כמו שחר רובין, נאור ירושלמי, אלי לוי (ששוקל לרוץ בנפרד מול ש"ס) וגם שאול רומנו אשר "מתחמם על הקוים"...

באשר לנאור ירושלמי, לכאורה הוא מתעתד להתמודד על ראשות העיר, אך הוא שומר את קלפיו צמודים לחזהו..

גם אלו רשימות תרוצנה הפעם למועצת העיר עדיין לא ברור. לזירה מצטרפת מפלגה "חדשה" והיא הליכוד.. שירוץ ברשימה למועצת העיר בראשות קעטבי, רשימה לה מתנגדים חלק מאנשי הסניף, כך שיהיה מעניין.

ש"ס תרוץ בראשות ערן רפאל והשאלה היא במי תתמוך לראשות העיר, בהינתן שהם מתכוונים להיפרע מבוקסר על "נעים בסופ"ש" ומה שהם מכנים "הפרת ההבטחה" שלו.

גם די ברור כי תקום רשימה משותפת ל"יש עתיד" ול,כחול לבן" (מפלגתו של גנץ במחנה הממלכתי) , אך הנעלם הגדול הינו האם הם מסתירים "סוס שחור" בדמות מועמד מפתיע לראשות העיר, או שיסתפקו במועצת העיר במטרה להגיע לכמות מנדטים שתהפוך אותם לנותני הטון בקואליציה. 

מבין חברי המועצה הנוכחית, מסתמן כי סגן רה"ע אריאל אלמוג לא יתמודד ולא נתפלא אם יתמוך דווקא באחד ממתחריו של בוקסר. לשולי מזרחי הספיקו עשרות שנותיו בזירה וגם טלי חייט לא מתכוונת להמשיך, אך ברור כי תישאר נאמנה לשחר רובין. ואילו לגבי רביב ורניק, הכל פתוח. אצל הירוקים יישאר גיל אנוקוב לצד נאור ירושלמי בעוד פנינה זיו כבר לא איתם, אך לא נראה כי תפרוש מהבמה הפוליטית וכרגע היא בודקת אפשרויות.

לכאורה, ממתינים בש"ס וגם שחר רובין נשמע מתבטא כך - לתום תקופת האבל  הלאומית של "תשעת הימים", בה עדיף לפי המסורת שלא להתחיל דברים חדשים..

ואולי מדובר בכלל בהמתנה לדעיכת הדי המאבק הארצי על המהפיכה המשטרית, אשר מנע חלוקת קשב ראויה גם לנושא המקומי. כך לפחות, אני מניח, חושבים נאור ירושלמי והירוקים וכן יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, ראשי הסניפים של יש עתיד והמחנה הממלכתי בעירנו שכזכור לקוראינו הכריזו על שת"פ בבחירות.

אז ננסה לראות מה התחדש עד כה:

סקרים בחירות 2023 לעיריית נס ציונה :

בששת השבועות האחרונים נערכו בעיר לפחות חמישה סקרים שונים, כאשר מזמיניהם ותוצאותיהם כמובן לא נחשפו. לנו ידוע כי 2 מהם היו של בוקסר, אחד של שחר רובין ושניים בהם לא זיהינו עקבות..

 הקמפיין של שמואל בוקסר וסיעת "טוב".

בוקסר פתח בקמפיין, עם שלטי חוצות ושני פוסטים ברשת בלבד. האחד בו סקר את תקופתו והישגיה והשני, מאמש, בו בישר שלא במפתיע כי סגניתו סמדר אהרוני ממשיכה איתו וכי מעמדה מובטח.

מעבר לכך הרכב רשימתו עדיין לא ידוע, מאחר ורמי סקליטר ומאיה פז הבהירו כי לא ימשיכו לקדנציה נוספת. כך שיש לא מעט טוענים לכתר בסביבתו.

בוקסר וסמדר- השותפות נמשכת.

ומה קורה עם שחר רובין ורשימת "לב"?

רובין ייצא להערכתנו בקמפיין כבר ב1.8 ומן הסתם יהיה זה קמפיין מושקע שעל ליטושו עמל בימים אלו האסטרטג הקבוע שלו וידידו מנוער, גילי כהן. 

מי יהיה ברשימתו? זה עדיין נושא לניחושים, אך לא אתפלא אם יהיה בה שילוב מפתיע וחוצה גזרות, במטרה להגיע לקהלים נוספים.

מי עוד במתמודדים הוודאיים מבין חברי מועצת העיר הנוכחית?

נאור ירושלמי

עמוס לוגסי

גיל אנוקוב

מי ומי בסימן שאלה לעתיד - מבין חברי מועצת העיר נס ציונה הנוכחית?

שאול רומנו

פנינה זיו

אלי לוי חבר מועצת העיר נס ציונה

רביב ורניק

מיהם חברי מועצת העיר נס ציונה כיום שכנראה לא מתכוונים להמשיך?

רמי סקליטר

מאיה פז שקולניק

אריאל אלמוג

שולי מזרחי

טלי חייט

מיהם "הפנים החדשות"? (בינתיים..)

תומר תדהר

גלית אבינועם

יהודה חיימוביץ

ליאור אלימלך

ערן רפאל

אלי קעטבי

..

בחירות לרשויות המקומיות 2023 יום שבתון בתאריך 31/10/2023

יום בחירות הפך להיות חג לאומי בישראל של השנים האחרונות. לאחר חמש מערכות בחירות תוך מספר שנים וחוסר יציבות שלטונית נדמה כי המערכת התייצבה. אולם אל דאגה, השנה מתקיימות, כמו בכל חמש שנים, הבחירות לראשות העיר, ראשות המועצה ולמליאת מועצת העיר. ומה מייחד את יום הבחירות?. מדובר ביום שבתון מלא בו יש חופשה מעבודה ולימודים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה