מלחמת הבחירות לוהטת...האם תומר תדהר שיקר בפרסומיו לגבי נסיונו הניהולי?

$(function(){})

סיבוב בחירות שני בנס ציונה- אחד מתומכיו הידועים של בוקסר מאתגר היום את תדהר עם חשיפה מביכה על נסיונו הניהולי הדל ועל איך לכאורה עיוות את הנתונים והטעה במידע בפירסומיו.
תדהר מתעקש: "כל מה שכתבתי בקורות חיים שלי מדוייק" !
תקראו ותשפטו בעצמכם.

לכתבה המעודכנת תוצאות הבחירות בנס ציונה סיבוב שני - שמואל בוקסר ניצח את תומר תדהר

מלחמת הבחירות לוהטת...האם תומר תדהר שיקר בפרסומיו לגבי נסיונו הניהולי?

צילום מסך מוך פייסבוק

$(function(){})

מלחמת הבחירות כבר לוהטת...האם תומר תדהר שיקר בפרסומיו לגבי נסיונו הניהולי? מי אמר שמשעמם בבחירות בנס ציונה? 

בפוסט מפורט איתגר הבוקר נמר לוי, אחד מפעילי בוקסר הידועים- את תומר תדהר, עם מידע מביך ואף מאומת במסמכים (מצ"ב) , על נסיונו הדל של תדהר בניהול לעומת איך שתיאר עצמו בפירסומיו..

ואם לתמצת:

תדהר טוען בפירסום הרשמי שלו (ראו צילום מסך) כי שימש כמנכ"ל האגודה "זכות הציבור לדעת" וכמנכ"ל "התאחדות הסטודנטים האירופית". הוא לא ציין כמה זמן עבד בתפקידיו אלו.

להלן העובדות:

יש אכן גוף ענק המאחד 40 התאחדויות סטודנטים בשם "התאחדות הסטודנטים האירופית"  ESU (עם מעל 150 פעילים, נציגים וראשי ועדות, לפי המשתמע מהאתר שלהם) אבל תומר לא עבד שם, אלא בהתאחדות הסטודנטים היהודים באירופה. EUJS  בה לפי פירסומיה אין מנכ"ל, אך יש מנהל ביצוע.   משרדיה שוכנים בבריסל ובהם צוות של 7/8 אנשים כולל מנהל הביצוע.  אגב, לפי הנטען הוא עבד שם כמה חודשים בלבד. לא בדקתי.

ואילו בעמותה "לדעת- זכות הציבור לדעת" הוא עבד שנתיים. זו עמותה ימנית די קיקיונית, שעסקה בביקורת התקשורת ובדגש על עידוד תקשורת אמיצה שאינה מוטה, באמצעות פרס שנתי לזכאים לכך, לדעת העמותה.  כאשר בין ראשיה וחברי המזכירות וכו' היה בשעתו גם חה"כ יובל שטייניץ שתומר היה עוזרו הפרלמנטרי. אלא ש "המנהל הכללי" היה מקבל השכר היחידי בעמותה וניהל "צוות" של 2 בנות שרות לאומי.. (מאומת במסמכי העמותה שנשלפו מתיקה ברשם העמותות ומצורפים)

ביקשתי כמובן את תגובתו של תומר תדהר.והינה לפניכם: 

כל מה שכתבתי בקורות חיים שלי מדוייק. וכל מה שכתב נמר לוי רק מאשר את זה. כל השאר ניסיון להטעות את הציבור! מתוך חשש ופחד שנמר לא יוכל להמשיך לקבל משכורת מכספי התושבים.

סיכום ופרשנות:

תומר אכן לא טען בדף שלו שניהל צוותים גדולים. אך עדיין עליו להסביר, לטעמי, מדוע נקב בשם לא נכון של אגודת הסטודנטים בה הועסק ולא טרח לציין משך העסקה, או תחומי עיסוק - מה שאמור בהחלט להוות פקטור בשיקולי הבוחר.

ומאחר והטיל אשמת פירסום כוזב על נמר לוי, בקשתי גם את תגובת האחרון. 

נמר לוי מגיב על הדברים:

תומר תדהר קורס ומבין שהוא מאבד תמיכה ואנשים שתמכו בו מתפכחים, אז הוא ממשיך לשקר. לעצם הנושא, מעולם לא קבלתי "משכורת" מהעיריה לעומתו שכל חייו חי רק מכספי ציבור וג'ובים פוליטיים. ואכן, יש לי חברת הגברה שעובדת עם העירייה ועם עוד 14 עיריות בערך. אבל אני לא הנושא ולא עומד לבחירה, אלא הוא ומה הוא מביא איתו לבוחר, איזה נסיון.

-------------------------------------------- 

בתמונה: מתוך דף האינטרנט של אגודת הסטודנטים היהודיים באירופה - צוות הניהול כיום. האם בשעתו היה גדול פי כמה?...

דף רשמי של האגודה

-------------------------------------------

אחד המסמכים שחשף נמר לוי- מתוך רישומי רשם העמותות הנגישים לציבור מתייחס לשנת 2007. אך בחומר שהוצג בפני מתברר כי מחזורה הכספי של העמותה לאורך כל העשור שקדם לזה, היה זניח ולא השתנה משנה לשנה מהותית. כך שלא יכלה לממן צוות משמעותי בשום מקרה.

מתוך דוח כספי של העמותה לרשם העמותות

ביום הבחירות החוזרות הקלפיות יהיו פתוחות החל מהשעה 13:00 ועד השעה 22:00 ללא הפסקה.
- ברשות מקומית שמספר הזכאים להצביע בה אינו עולה על 350, יהיה מקום הקלפי פתוח להצבעה ללא הפסקה החל מהשעה 13:00 ועד השעה 20:00.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה