סגן רה"ע אריאל אלמוג מאשים את תומר תדהר בחתרנות נגד יוסי שבו ז"ל ותדהר מגיב: זהו גיבוב של שקרים.

$(function(){setImageBanner('5b6f2150-8357-4906-b0d9-26c0056547ee','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

הסיבוב השני מתקרב בין בוקסר לתדהר והאוירה מתחממת..
הצהרה מהדהדת של סגן רה"ע היוצא אריאל אלמוג: תומר תדהר, שמחזיק היום ברשימה שלו את הנכד של ראש העיר יוסי שבו ז"ל, פעל בזמנו להדחתו של שבו ובהמשך של המקורב שלו, שחר רובין...
תומר תדהר מגיב: זהו גיבוב של שקרים. סייעתי לאריאל בביצוע משימותיו העירוניות, ותוך כדי כך נקשרו בינינו קשרי חברות שבמסגרתם ייעצתי וסייעתי לו בנושאים שונים, והכל בידיעתו ובברכתו המלאה של יוסי שבו המנוח.

ארכיון

להלן דבריו של אלמוג - לא נגענו: 

תושבי נס ציונה, אתם מכירים אותי. מעולם לא חיפשתי פרסום, גינונים של כבוד או כסף. אני משמש כבר 5 שנים כסגן ראש עיר ללא שכר, ואני בוודאי לא טיפוס שמחפש להתנגח באנשים. באתי לעשות טוב לעיר, כך זה היה וכך זה גם נשאר.

$(function(){})

הפוסט הזה לא קל לי. שמרתי את הסיפור הזה בבטן במהלך כל השנים, רק כי לא ראיתי לנכון להוציא אותו החוצה ככה סתם כשאין באמת סיבה. אני חושף את הדברים כעת רק כי נס ציונה באמת חשובה לי. יש רגעים מכריעים בחיים, שאף בנאדם הגון ובעל יושרה בסיסית לא יכול לצפות בהם מהצד בשילוב ידיים ולא לעשות דבר. נס ציונה נמצאת לדעתי ברגע מכריע כזה, ואני לא יכול להרשות לעצמי לשתוק יותר.

עוד באתר סיבוב שני בנס ציונה הקולות הצפים מתחלקים  הירוקים עם תדהר, הצעירים עם בוקסר.

כל מה שאני משתף כעת הוא אמת לאמיתה ומגובה בעדויות ובתכתובות, גם אם הדבר יוביל עליי למתקפות, השמצות או חלילה איומים. אלוהים עדי כי אמת דיברתי ואין בי פחד מאף אדם בעולם.

אני רוצה לספר לכם על תומר תדהר שאני מכיר אולי טוב יותר מכולם, אפילו יותר ממשפחת שבו עצמה שמעורבבת בקמפיין שלו עד צוואר:

עוד בהיותי בן אדם פרטי, התגבשה אצלי ההחלטה להתמודד על ראשות העיר אי שם בשנת 2015, לקראת הבחירות של 2018.

תומר תדהר, אז דובר העירייה בשכר מלא, פנה אלי לאחר זמן מה ו"דחף" את עצמו אלי. הוא הציע לי את שירותיו כסוג של יועץ לקמפיין. באותם ימים, תדהר, מסיבותיו שלו, לא רצה לראות את הבוס שלו יוסי שבו ז"ל ממשיך בראשות העיר. הם לא ממש הסתדרו ביניהם. אז למה תומר תדהר פנה אליי? הוא חשב שאני מתמודד ראוי והוא בנה על זה שאם אבחר לראשות העיר, אמנה אותו לתפקיד מנכ"ל העירייה. לא מסובך.

כל העבודה שלי עם תומר נעשתה מתחת לרדאר כמובן. הליווי של תומר נעשה כאמור תוך כדי עבודתו כדובר העירייה, ובניגוד עניינים חמור. הדברים הגיעו למצב בו תומר תדהר העביר אליי באותן שנים חומרים, מסמכים ומידע יקר ערך ישירות משולחנו של ראש העיר המנוח, יוסי שבו ז"ל.

את כל הדברים הללו תומר ביצע על דעתו האישית בלבד - כל זאת בכדי לדחוף את עצמו עוד יותר לצוות הקמפיין שלי ולסייע לי. בתכל'ס, תומר תדהר ביצע עבירות פליליות במעשים האלה. אין דרך אחרת לכסת"ח את זה.

תומר לא יכול היה לקבל ממני שכר בגלל עבודתו כדובר העירייה. הוא גם הקפיד לאורך כל אותן שנים לא להצטלם איתי כמובן, ובוודאי שלא להיפגש איתי באירועים כאלה ואחרים עם נוכחות גבוהה של אנשים. זו הסיבה שאין לי תמונה אחת איתו. אחרת הייתי מצרף צילום משותף שלנו לפוסט הזה.

כך השיטה עבדה לה, עד שהגענו למעכת הבחירות של 2018. למשחק נכנס שחקן חדש, שמואל בוקסר, שנערך להתמודד מול סגן ראש העיר, שחר רובין, מי שהיה בזמנו מקורב מאוד ליוסי שבו ז"ל. תומר תדהר, שלא הסתדר עם שחר רובין, הוא זה שהמליץ לי לפרוש מהקמפיין ולחבור - לא פחות ולא יותר- לשמואל בוקסר עצמו. למה אתם שואלים? תדהר חשב שלבוקסר סיכויים גבוהים יותר לנצח, והוא בנה על זה שבוקסר ימנה אותו לתפקיד מנכ"לות באחת מהחברות העירוניות בעיר או כל ג'וב אחר.

והנה לכם עולם הפוך: תומר תדהר, שמחזיק היום ברשימה שלו את הנכד של ראש העיר יוסי שבו ז"ל, פעל בזמנו להדחתו של שבו ובהמשך של המקורב שלו, שחר רובין. אני מתנצל בפניי משפחת שבו היקרה שאת הסיפור הזה שאני חושף הם שומעים בעצם בפעם הראשונה, אבל ראוי שהם יידעו עם מי הם עושים עסקים.

הניסיון שלי לימד אותי שתומר תדהר הוא אדם לא אמין בלשון המעטה, אשר פעל בדרכים לא כשרות, גם אם בזמנו הם לכאורה היו לטובתי.

אנשים כמו תומר תדהר צריכים להיות מורחקים מה שיותר מהר מהשירות הציבורי. שקרים קטנים יהפכו בהמשך לשקרים גדולים שיסכנו את העיר. אני, אריאל אלמוג, לא מוכן לתת לזה יד. אזרתי הרבה מאוד אומץ כדי להקיא את הדברים הללו ממני החוצה, ואני חושף אותם בלב כבד אך שלם לגמרי.

זו האמת. מכאן שכל תושבת ותושב יעשו כהבנתם.

שלכם תמיד,
אריאל אלמוג, סא"ל (במיל'),
סגן ראש העיר בהתנדבות,
יו"ר וועדת מכרזים, ביטחון, ארנונה, ודירקטור בחכ"ל.

וכך הגיב תומר תדהר :

קראתי הערב את הפוסט שהעלה נגדי אריאל אלמוג, ואני מבקש להגיב עליו בקצרה תוך העמדת דברים על דיוקם.
ראשית אציין כי ברמה האישית כאב לי לראות כיצד חבר מהעבר פונה נגדי, וזאת בשל אינטרס אישי צר שלו. הדברים שהוא פרסם אודותיי כוללים גיבוב של שקרים אשר המרחק בינם לבין האמת רחוק מאוד.
בשנת 2013 הכריז יוסי שבו המנוח שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו בראשות העיר, כלומר שהוא מתכוון לסיים את תפקידו בשנת 2018. מתוך אחריות גדולה לגורל העיר בתקופה שלאחריו, יוסי ראה חשיבות גדולה בהצמחת דור חדש של מנהיגות עירונית, והוא הקדיש לכך מאמצים לא מבוטלים במהלך אותם שנים.
אחד המועמדים לכך היה אריאל אלמוג אשר התמנה על ידו לתפקיד מפקד גדוד המתנדבים העירוני לחילוץ ולהצלה. על רקע זה, סייעתי לאריאל בביצוע משימותיו העירוניות, ותוך כדי כך נקשרו בינינו קשרי חברות שבמסגרתם ייעצתי וסייעתי לו בנושאים שונים, והכל בידיעתו ובברכתו המלאה של יוסי שבו המנוח.
העובדה שאריאל בחר לקשור בין התנהלותי המקצועית והחברית כלפיו בעבר לבין מועמדותי לראשות העיר כיום נגועה באינטרס אישי צר ובמערכת היחסים המורכבת שיש לו עם בוקסר, וזאת בלשון המעטה.
עצם העבודה שהוא בחר לפרסם את "דעתו" לאחר שנים ארוכות שבהן הוא ישב בשקט גמור, ואף לא טרח להתייצב לישיבות מועצת עיר ולועדות עירוניות שונות, וזאת למרות שהוא מכהן כסגן ראש עיר, בלי או עם שכר, מעידה כאלף עדים כי מדובר במהלך "מלוכלך" מבית מדרשו של בוקסר.
ציבור תושבי נס ציונה הוא ציבור חכם ואני בטוח שהוא ידחה בשאט נפש את מסע ההכפשה המאורגן נגדי, ויתן את אמונו במי שיפעל לטובתו בנאמנות, באחריות ובמסירות מלאה, בהתאם למורשת היפה שהשאיר אחריו יוסי שבו המנוח.

גילוי נאות: (ששני "גיבורי" הכתבה לא יאהבו...)

לאריאל אלמוג אין לדעתי  מוניטין של דובר אמת מתמיד, להיפך... ותעדנה כמה כתבות עליו בעבר אצלנו באתר. אלא שלפחות חלק מדבריו היה ידוע לרבים במערכת הפוליטית  ויהיה לאלמוג קל להוכיח, אם יידרש לכך, שתומר אכן סייע וייעץ לאלמוג במערכת הבחירות ב2018 ולא רק "בנושאים שונים"...  גם לא אתפלא אם אכן היה מעורב מאחרי הקלעים במו"מ שלו עם בוקסר.        עם זאת, נשאלת השאלה האם אכן עשה זאת בידיעתו ובברכתו של יוסי שבו..  וכמובן אין בכך כדי להשליך על הטענות של אלמוג על הדלפת מסמכים ועבירות פליליות לכאורה, אלא רק על טענתו כי תומר, בעודו דובר העירייה, היה מעורב בקמפיין בחירות.  

אבי בן דוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה