שחר רובין שובר שתיקה ומסביר מדוע בירך על תמיכת "לב" בבוקסר, יריבו המר בבחירות 2018

$(function(){})

אומר: בסופו של דבר צריך לדעת לבחור בין האלטרנטיבות הקיימות שהן שמואל בוקסר ותומר תדהר. תומר אינו בעל הכישורים הראויים לנהל את העיר היקרה שלנו. הרי לא ניהל מעולם תקציבים בסדר גודל כזה, או תהליכים מורכבים הנדרשים בתפקיד ראש העיר.
אני מבקש מכם צאו להצביע לבוקסר למען העיר, למען סיעת לב משפיעה וחזקה ולמען כולנו.

ארכיון
מיד עם הפירסום על תמיכתו של עמרי רווח בבוקסר, היו לא מעטים ששאלו כיצד זה הסכים למהלך שחר רובין, סגנו של יוסי שבו ז"ל שנים רבות ויריבו המר של בוקסר בבחירות 2018 וראש האופוזיציה לאחר מכן.
להלן ההסבר שלו.
וכך פירסם שחר לפני דקות מספר:
היי כאן שחר רובין,
נתחיל מהסוף: סיעת לב בהובלת חברי היקר עמרי רווח תומכים במועמד שמואל בוקסר לראשות העיר.
כן אני יודע מדובר בהפתעה ללא מעט אנשים ובטח לתומכים היקרים שלנו שהולכים איתנו דרך ארוכה וזוכרים היטב את מערכת הבחירות האחרונה. ועדיין בפוליטיקה בסופו של דבר צריך לדעת לבחור בין האלטרנטיבות הקיימות שהן שמואל בוקסר ותומר תדהר.
בימים האחרונים פנה אלינו המועמד שמואל בוקסר לשיתוף פעולה מלא בתיקים חשובים ומשמעותיים שיתנו לנו את הכוח לשרת אתכם תושבי העיר בכל הנושאים והפניות החשובות לכן.

$(function(){})

ההבנה שבסופו של דבר יחד עם בוקסר נוכל להשפיע בשילוב העובדה שכבר ניהל ולמד את העיר הכריעו את הכף מבחינתנו.
תומר אינו שותף עבור הסיעה, לא היה מוכן להכניס אותנו כשותפים מלאים אחרי 20 שנות ניסיון, עשייה והתנדבות של עמרי למען העיר מגיל 17 ועד היום, ויתרה מכך תומר אינו בעל הכישורים הראויים לנהל את העיר היקרה שלנו. הרי לא ניהל מעולם תקציבים בסדר גודל כזה או תהליכים מורכבים הנדרשים בתפקיד ראש העיר
מסיבות אלה החלטנו יחד ואני בפרט להניח את המשקעים מאחור ולפעול לטובת העיר בשנים הקרובות. בסופו של יום כמו שאמרתי תמיד היה חשוב לי לסייע לכם, להיות עבורכם ואת זה אנחנו יכולנו לעשות רק עם בוקסר.
ביום ראשון הקרוב יתקיימו הבחירות ואני מבקש מכם צאו להצביע לבוקסר למען העיר, למען סיעת לב משפיעה וחזקה ולמען כולנו.
אוהב אתכם,
שחר רובין וסיעת לב 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה