פנג'יה משיקה מערכת בקרת כניסה של עובדים בעלי תו ירוק עבור ארגונים ועסקים

$(function(){})

קבוצת פנג'יה, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים, משיקה פתרון חדש שיאפשר לארגונים גדולים לוודא באופן אוטומטי כי עובדיהם או אורחיהם מחזיקים בתו ירוק תקף בעת שהם עוברים בנקודות הביקורת בכניסה למשרדים.

אסף קמינר, ראש החטיבה העסקית בקבוצת פנג'יה מקור סקופר

בתחילת מגפת הקורונה שיווקה פנג'יה והתקינה ברחבי הארץ מערכת בקרת כניסה המונית שבדקה חום ועטיית מסכה באופן אוטומטי ומנהלת כניסה מהירה ובטוחה של אלפי עובדים ולקוחות למתחמים מסחריים ולמשרדים של חברות.

עתה מוסיפה פנג'יה לפתרון בקרת הכניסה המהירה גם בדיקה ווידוא של בעלי תו ירוק תקף, וכך נמנעת כניסה למי שאינו מחזיק תו כזה או שמחזיק תו שפג תוקפו. המערכת החדשה מיועדת לעסקים ולארגונים, קניונים ומתחמי קניות, וכן למסעדות ובתי קולנוע שמפעילים בקרת כניסה בשערי המשרדים או בכניסה לעסק.

עוד באתר : 

סלולר וחדשנות 

הסיב האופטי של בזק אינטרנט מהיר

הפתרון יכול לכלול גם ניהול של מאגר ארגוני הכולל תמונות של כל עובדי הארגון. עם כניסתו של אחד העובדים לעמדת הבקרה, המערכת מבצעת זיהוי פנים שלו וקוראת במקביל את קוד ה-QR של התו הירוק שהציג.

המערכת מוודאת שהתו הירוק בתוקף ושמחזיק התו הוא אכן בעליו. ברגע שהושלם האימות הדו-שלבי המערכת מאפשרת כניסה או חוסמת כניסה למי שלא הציג תו ירוק או שהציג תו שתוקפו פג.

קבוצת פנג'יה Pangea IT

הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג'יה מתמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה