בהזמנת המועצה המקומית: מהנדס מומחה בדק מבנים ברחבי קריית עקרון

$(function(){})

בקריית עקרון מקדימים תרופה לקריסה. לאחר קריסת הבניין בחולון הוחלט במועצה המקומית קריית עקרון שלא לקחת סיכונים. ביוזמת ראש המועצה חובב צברי ואגף הנדסה הגיע מהנדס מומחה לסיור במבנים בארבעת המתחמים הוותיקים של המבנים המשותפים, לטובת מתן חוות דעת בטיחותית.

חובב צברי קרדיט אופיר חדד

בהזמנת המועצה המקומית: מהנדס מומחה בדק מבנים ברחבי קריית עקרון

דו"ח המהנדס עם תוצאות הבדיקות הועברו לדיירים בבתים שנבדקו קריסת בניין המגורים בחולון ופינוי והריסת בניין המגורים ברעננה העלו לתודעה הציבורית את הסכנות שבמבנים בהם יש סכנות בטיחותיות.

למרות שהאחריות על הבתים ובטיחותם נמצאת בידי הדיירים – הוחלט במועצה המקומית קריית עקרון להזמין את מהנדס קונסטרוקטור עקיבא עוזון לסיור מיוחד שנערך בחודש שעבר ברחבי המועצה. את המהלך הובילו ראש המועצה חובב צברי ומהנדסת המועצה אינג' לריסה וקסלר.

עוד באתר

בכמה נמכרה דירה בקרית עקרון * בכמה נמכרה דירה ברמלה

במהלך הסיור בחן אינג' עוזון את מצב מבני המגורים שסומנו מראש כוותיקים ביותר ומסר חוות דעת למועצה.

המהנדס הגיש את הדו"ח שלו למועצה – וכעת הדו"ח זמין לעיון התושבים. בדו"ח כלולות המלצות לפעולות תחזוקה שנדרשים הדיירים לבצע ומאחר שמדובר ברכושם הפרטי האחריות לתחזוק מוטלת עליהם.


בין היתר נבדקו פגמים הנראים לעין בהם סדקים, סימני חלודה בפלדה, סימני נזילות ודליפה, קילוף, התנפחות טיח ובטונים ועוד.

ראש המועצה המקומית קריית עקרון, חובב צברי: "בטיחות התושבים נמצאת בראש מעייננו, ולכן נקטנו יוזמה והיינו בין הרשויות הראשונות בישראל שפעלו לבדוק באופן יזום את מצב המבנים בשטחן. אני פונה לתושבים ומבקש מהם – למען הבטיחות של כולנו, שימו לב לבניין בו אתם גרים ותקנו בהקדם כל ליקוי שהתגלה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה