הישג מרשים לבית החולים קפלן ברחובות- היקף הזיהומים הנרכשים הנמוך ביותר מבין בתי החולים הבינוניים בישראל

$(function(){setImageBanner('e61dcb8d-4058-4cc8-9dbe-440fa3916263','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

לרשימת ההישגים הראויים לציון של המרכז הרפואי קפלן ברחובות ניתן להוסיף כעת חותמת רשמית של משרד הבריאות- בית החולים דורג במקום הנמוך ביותר מבין בתי החולים הבינוניים בישראל מבחינת הסיכון לחולים מהיבט של היקף הזיהומים הנרכשים בעת האשפוז.

בית חולים קפלן רחובות צילום דוברות קופח כללית

משרד הבריאות קבע :  למרכז הרפואי קפלן היקף הזיהומים הנרכשים הנמוך ביותר מבין בתי החולים הבינוניים בישראל

תושבי נס ציונה, רחובות וערי השפלה המטופלים חלקם בבית החולים קפלן ברחובות, יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים. אחת הבעיות החמורות של הרפואה המודרנית היא הדבקות במזהמים בשטחי בתי החולים ומבחינה הזו בקפלן קבלו ציון לשבח ממשרד הבריאות. 

בשנה האחרונה שהמרכז הרפואי קפלן קבוצת כללית משקיע מאמצים רבים במניעת זיהומים נרכשים, ולראיה - בדו"ח של משרד הבריאות שהופץ אתמול למנהלי כל בתי החולים, מוביל המרכז הרפואי קפלן בהיקף הנמוך של הזיהומים הנרכשים מבין כל בתי החולים הבינוניים בארץ. 

השנה האחרונה, שנת הקורונה, היתה מאתגרת במיוחד בתחום מניעת הזיהומים, אולם היחידה למניעת זיהומים בבית החולים הובילה באישור מנהלת בית החולים מדיניות מחמירה בכל הנוגע לשמירה והקפדה על הנהלים לשם מניעת זיהומים. מדיניות זו נשמרת על ידי כלל צוותי בית החולים בכלל התחומים - רפואה, סיעוד, משנעים, אחזקה, מזון ועוד - אשר בתורם מבצעים את עבודתם תוך הקפדה יתרה על הנהלים בתחומי ההגיינה האישית, חיטוי, שימוש באמצעי מיגון וכו׳. 

עוד באתר: שמורת טבע בחדשה ברחובות 

הדו"ח השנתי של משרד הבריאות מגדיר שורה של חיידקים עמידים נרכשים, אשר מנוטרים בבתי החולים על מנת לסייע בבלימת זיהומים הנגרמים כתוצאה מחיידקים אלה, ומעל לכל - בשמירה על בריאותם של המטופלים. 

ד"ר פנינה צ׳יבוטרו, מנהלת היחידה למניעת זיהומים במרכז הרפואי קפלן  *: "השנה האחרונה היתה שנה מאתגרת מאוד בתחום מניעת הזיהומים, ונדרשנו לעקוב בכל העת אחרי המחקרים המשתנים מהארץ ומהעולם, ולבצע התאמות בהתנהלות בית החולים והצוותים. רק ההירתמות המלאה של הצוותים וההקפדה על הנהלים היא שאפשרה להגיע לתוצאות נמוכות בחיידקים שנבדקו במסגרת הדו"ח".
 
ד"ר שרית אבישי-אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן והמרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד *: "מדובר בנושא חשוב במעלה עבורנו, שכן אנו רואים לנגד עינינו את בריאותם של המטופלים בראש ובראשונה. ההנחיות הקפדניות למניעת זיהומים, שהתחדדו אף יותר בשנה האחרונה, ללא ספק יצרו עומס לא פשוט על הצוותים, ואני גאה בהם על כך שהבינו את החשיבות והקפידו על הנהלים".

טלפונים חשובים בית החולים קפלן רחוב פסטרנק רחובות 

  • מיון קפלן רחובות טלפון  08-9441200 או 08-9441267 
  • מספר טלפון בית חולים קפלן רחובות 08-944-1211
  • בית חולים קפלן רנטגן טלפון טלפון: 08-9441209
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה