בניין העירייה הואר הערב בוורוד, כחלק מקמפיין ארצי להעלאת מודעות לסרטן השד. גילוי מוקדם מציל חיים!

$(function(){setImageBanner('c013cd0d-c532-4491-8c81-9c0c3931f40b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

במסגרת חודש המודעות, בניין עיריית נס ציונה הוא אחד מתוך אתרים רבים ברחבי הארץ אשר יוארו הערב בצבע ורוד. הקמפיין הארצי ביוזמת עמותת אחת מתשע נועד להעלות מודעות לסרטן השד, להזדהות עם אלפי נשים אשר מתמודדות עם המחלה מידי יום ולהדגיש את החשיבות של ביצוע בדיקה לגילוי מוקדם.
***
בכתבה שלפניכם באתר נס ציונה נט: אירועי חודש המודעות לסרטן השד בנס ציונה, קביעת תור לגילוי מוקדם במרפאות קופות החולים בנס ציונה.

בניין עיריית נס ציונה מואר ורוד

בניין עיריית נס ציונה הואר הערב בצבע ורוד, לציון חודש המודעות לסרטן השד שהחל היום

במסגרת חודש המודעות תמונת הנושא בעמוד הפייסבוק של העירייה תצבע גם היא בצבע ורוד, יחד עם תמונות הנושא ברשתות חברתיות של רשויות, חברות, ארגונים ואנשים פרטיים רבים בישראל אשר נענו ליוזמה של איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ועמותת גמאני רצה.

ראש העיר שמואל בוקסר: "עיריית נס ציונה רואה חשיבות רבה בקמפיין המודעות ושמחה על שיתוף הפעולה עם הגופים השונים, כולם למען מטרה אחת – לעורר מודעות למחלה ולסייע בהצלת חיים. גם בזמן מגיפת הקורונה, למרות החשש המובן, חשוב לדבר על סרטן השד ולעורר את המודעות לחשיבות שבגילוי מוקדם"

קליק אחד ואתם מעודכנים רק במה שחשוב - קבוצת ואטסאפ נס ציונה נט

כל מה שרציתן לדעת על סרטן השד ואבחון מוקדם 

סרטן השד מוגדרת כמחלה השכיחה ביותר וכגורם תמותה מספר אחת בקרב נשים צעירות. ביצוע בדיקה כבר בגיל מוקדם, לגילוי מוקדם של המחלה, יכול להציל חיים. קמפיין המודעות הארצי נועד כאמור להעלות מודעות לחשיבות שבגילוי מוקדם וקורא לנשים, גם בימי מגיפת הקורונה, ללכת להיבדק.

אירועי חודש המודעות לסרטן השד בנס ציונה 

במסגרת חודש המודעות מחלקת קידום מעמד האישה בעירייה ופורום נשים מובילות יזמו אירועים להגברת המודעות.

ביום שישי הקרוב קבוצת גמאני רצה, בליווי נשות מאמאנט יצאו למסלול ריצה של 5 קילומטר אשר יוזנק על ידי ראש העיר מרחבת בריכת נס גלים ויחלוף במהלך הבוקר דרך שכונת ארגמן, שכונת מליבו, קריית התרבות והקניותר.

קבוצת הריצה בנס ציונה החלה לפעול לפני שנתיים בהמשך ליוזמה של תושב העיר עומרי פדהצור והתבססה על מחקר שמצא קשר בין ריצה והחלמה. הקבוצה בנס ציונה המורכבת הנשים שחלו בסרטן השד ומנשים מחלימות והיא החלה לרוץ לפני כשנתיים באופן קבוע במהלך כל ימות השנה. לאור ההצלחה של הקבוצה המקומית, נפתחו עוד עשרות קבוצות ברחבי הארץ והם ירצו בחודש הקרוב במטרה להגביר את המודעות למחלה.

צפו מחדש בכתבה - כך רצו נשות "גמאני רצה" בנס ציונה כחלק ממרתון תל אביב !

פעילות בנס ציונה בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן

בנוסף במסגרת חודש המודעות, תתקיים הרצאה בנושא "מודעות וגילוי מוקדם של סרטן השד"- בשיתוף "האגודה למלחמה בסרטן" הרצאה של הגב' חני פיליפ, אחות מקדמת בריאות באגודה למלחמה בסרטן תכלול גם סיפור אישי של מתנדבת יד להחלמה- קבוצת נשים שהחלימו מסרטן השד ותומכות בנשים שזה עתה חלו. ההרצאה תתקיים בתאריך 5/10/2021 באמצעות הזום. פרטים והרשמה באתר העירייה.

פעילות עם הצלמת יערה דלגושן

הצלמת יערה דלגושן, חלתה בסרטן השד בגיל 44 והחלימה. לקראת חודש המודעות החליטה לצלם נשים שפגשה במסגרת קבוצת התמיכה "שלובות", ואשר מתמודדות עם המחלה. הצילום במטרה להראות את העוצמה, החוסן והחוזק שמשדרות החולות בזמן המאבק המחלה ובכדי הזכיר לכל אחת ללכת ולהיבדק. את התמונות תפרסם עיריית נס ציונה בערוצי הדיגיטל שלה ובפרסום חוצות במהלך חודש המודעות.

הזמנת תור לבדיקת מוקדמת של סרטן השד 

גם בימי מגיפת הקורונה חשוב ללכת להיבדק- גילוי מוקדם מציל חיים! ניתן להזמין תור לכירורג/ית שד בקופת החולים שלך:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה