המליאה אישרה ברוב 8-2 את תוכנית ההיסעים "נעים בסופ"ש" לתושבי נס ציונה

$(function(){})

לאחר המהומה סביב הנושא והפגנת התמיכה ברחבה, דנה המליאה בהרכב דליל של 10 נוכחים, ביוזמת ראש העיר ואישרה אותה ברוב מוחץ. זאת לאחר לא מעט התבטאויות חברי מועצה שתקפו את ראש העיר על הדרך בה העלה ההצעה ועיתויה, הצביעו נגדה לבסוף רק אלי לוי מש"ס וגיל אנוקוב מ"הירוקים", בעוד פנינה זיו "מתהפכת" ותומכת וכך גם עמוס לוגסי.
בוקסר: עד לפני חודשיים שלושה בכלל לא ידעתי על קיום המיזם ולכן העיתוי. לו הייתי יודע לפני 3 שנים, הייתי יוזם כבר אז.
יצויין כי הדיון בנושא הרגיש היה מכובד והיתה הקשבה הדדית.

מערכת

המליאה אישרה ברוב 8-2 את תוכנית ההיסעים "נעים בסופ"ש". החלטת מליאת מועצת העיר נס ציונה

עשרות התושבים שהתקהלו לפני ישיבת המליאה ברחבת עיריית נס ציונה והפגינו בקריאה לאישור המיזם ואלו מביניהם שנדחסו לתוך חדר הישיבות, או המתינו מחוצה לו, וכך גם הפרשנים הפוליטיים (כמוני), לא העלו על דעתם כי הנושא הרגיש והבעייתי יסתיים בצורה מהירה כל כך וקלה יחסית, כאשר בהינתן העיתוי קודם בחירות, אפילו באוירה רגועה, למרות אמירות נוקבות כלפי בוקסר מפי כמה מהחברים, אמירות שעוד נשוב אליהן. 

תמכו בהצעה: ראש העיר, חבריו לסיעה סמדר אהרוני, מאיה פז ורמי סליקטר. נאור ירושלמי ופנינה זיו מה"ירוקים" (ההפתעה של הארוע...) עמוס לוגסי וטלי חייט מסיעת "לב" . (אגב, יו"ר הסיעה שחר רובין הנמצא בפולין הודיע לפרוטוקול באמצעות טלי חיט כי הוא תומך. )

התנגדו: גיל אנוקוב מ"הירוקים" וכמובן אלי לוי מש"ס.

עוד באתר - אוטובוסים לחוף פלמחים

נעדרו מישיבת עיריית נס ציונה: אריאל אלמוג ושחר רובין השוהים בחו"ל, שאול רומנו ושולי מזרחי שכצםוי לא הגיעו ורביב ורניק שהודיע כי נתקע בפקקים.

וכך לאחר האישור הפורמלי, ייחתם בקרוב ההסכם עם עיריית תל אביב לשילובה של נס ציונה במיזם, יחד עם כל הערים האחרות שכבר חברו אליו (פרטים בהמשך)

אולם, לאור דרישתו הנחרצת של חבר המועצה מסיעתו של בוקסר תא"ל (מיל.) רמי סליקטר, נקבע כי כל שינוי או הוספת קוים , או כל ארוע אחר הקשור למיזם סופ"ש נעים לתושבי נס ציונה , לא ייעשה בעתיד ללא אישור המליאה. זו, או הבאה אחריה.

על הדיון בהרחבה, כולל ציטוטים ועוד נתונים על המיזם - נוסיף בהמשך הערב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה