חגיגות העצמאות 2021 ברחובות יום העצמאות ה73 למדינת ישראל

$(function(){})

הופעות יום העצמאות ברחובות2021. רשימת אירועי החג בעיר ההדרים והמדע. אלו אירועים מחכים לכם ברחובות בערב וביום העצמאות ה73 למדינת ישראל. רשימת אירועים בהתאם להנחיות התו הסגול. איפה תוכלו לצפות במירי מסיקה, רמי קליינשטיין וליהנות ממופעי עצמאות ברחובות.

זיקוקים ברחובות יום העצמאות 2021  

 השנה יוכלו תושבי רחובות לצפות במופע זיקוקים שיאירו את שמי ה עיר בשעה משוערת 21:30. תושבי העיר רחובות יוכלו לצאת אל חלונות ומרפסות הבתים, כדי לחזות במופעי זיקוקים מרהיבים במספר מוקדים ברחבי העיר. חוגגים עצמאות ברחובות

המופע המרכזי רחובות ערב עצמאות 2021 

בליל העצמאות, יום רביעי, 14.4 החל מהשעה 21:00 ישודר מופע העצמאות המרכזי, באירוע חגיגי מהיכל התרבות. במופע ישתתפו הזמרת מירי מסיקה, הסטנדאפיסט אבי נוסבאום, חניכי בימת הנוער רחובות ולהקות המחול של הדרי רחובות. את האירוע ינחה השחקן נתן דטנר, שיראיין את ראש העיר רחובות, רחמים מלול . המופע יועבר ישירות בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות בערב עצמאות, 14.4, החל מהשעה 21:00.

יום העצמאות מופעים שריינו מקום מראש! מה יש לעשות בעצמאות במרכז 

מסיבות יום העצמאות 2021 ברחובות 

חגיגות העצמאות יימשכו במוצאי עצמאות, יום חמישי 15.4 החל מהשעה 20:30, עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, בסימן הצדעה לצוותי הרפואה בעיר על עבודתם במהלך השנה החולפת במאבק במגיפת הקורונה. במהלך האירוע יצדיעו למומחים חברי קבינט הקורונה העירוני, לצוותי קופות החולים וכוחות ההצלה ולמרכז הרפואי קפלן כאות הוקרה על העשייה למען תושבי רחובות. כמו כן יצדיעו לתושבים שבלטו בהישגיהם בשנה החולפת ולחיילים מצטיינים.

האירוע בהנחיית השחקנית והמגישה תושבת רחובות אילנית לוי, ובמהלך האירוע יופיע הזמר והיוצר רמי קליינשטיין.

לקראת חגיגות ומופעי עצמאות רחובות 2021 אמר ראש העיר רחמים מלול: "זו הייתה שנה מאתגרת ומורכבת. תושבי רחובות הוכיחו מחויבות ומשמעת, וביחד הגענו לשיעור התחסנות גבוה ושיעור תחלואה נמוך מאוד. אנו לא מוותרים על חגיגות העצמאות, ובשל המגבלות על התקהלות- נביא את החגיגות אליכם הביתה, התושבים והתושבות, פעמיים- בליל העצמאות ובמוצאי העצמאות. מגוון אמנים יופיעו בפניכם, ואנו נצדיע לכם התושבים ולכוחות הרפואה בעיר, שלהם אנו מוקירים תודה. אני מזמין את כל התושבים והתושבות לצפות באירועים שהכנו עבורכם, להתרגש ולשמוח"

מקור אתר עיריית רחובות 

צפו בווידאו מופע זיקוקים עצמאות 71 לישראל רחובות. השנה חוזרים לחגוג! 

תחרות הבניין המקושט ביום העצמאות ברחובות

בנוסף התרסם בעמוד עיריית רחובות תחרות לכבוד יום העצמאות.
אנו עורכים תחרות בין כל הבניינים בעיר, מה עליכם לעשות כדי להשתתף? קשטו את הבניין שלכם, הפכו אותו להכי חגיגי וחתיך בעיר, צלמו אותו ואת התמונה תעלו כתגובה לפוסט הזה יש לציין כתובת ואיש קשר מטעם הבניין 
פרס מיוחד מחכה לזוכים - ערכת עציצים מטופחים למרפסות הביתיות של דיירי הבניין
ושהבניין הכי יפה ינצח

עוד פעילות ביום העצמאות ה73 למדינת ישראל שנת 2021 תשפ"א 

פסטיבל פריחת הדובדבן 2021 בעין זיוון תאריכים ופעילויות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה