למרות הסגר- מבצע שתילה נערך בט"ו בשבט בנס ציונה

$(function(){})

הילדים בבתיה"ס לא שתלו השנה. אך שיתוף פעולה של מחלקת גנים ונוף עם מחלקת נוער צעירים וקהילה, איפשר שתילות אשר התבצעו תחת כללי הסגר ותוך שמירה על בריאות השותלים. כ 1,000 שתילים נשתלו בהובלת מח' הנוער ובשיתוף עם תנועות הנוער.

.
45,000 פרחים עונתיים נשתלו במהלך החודש לאורך צירים מרכזיים וכיכרות העיר וניטעו 200 עצים חדשים.

עיריה

בשל משבר הקורונה והסגר המהודק, לא התאפשרו השנה אירועי השתילות של ילדי בית הספר. עם זאת, שיתוף פעולה של מחלקת גנים ונוף עם מחלקת נוער צעירים וקהילה איפשר שתילות אשר התבצעו תחת כללי הסגר ותוך שמירה על בריאות השותלים. כ 1000 שתילים שנשתלו ע"י מח הנוער ובשיתוף עם תנועות הנוער. בנוסף, אתמול חולקו שתילי תבלין בשכונת יד אליעזר על ידי בני נוער מתנדבים.

בהמשך לשיתוף הפעולה עם מפעילי הגינות הקהילתיות בעיר העבירה מחלקת גנים ונוף שתילים רב עונתיים לנציגי הוואלי, כפר אהרון וגורדון. הצמחים צפויים להישתל בשבוע הבא

השנה, בהנחית ראש העיר הוקדמה לחודש ינואר שתילה של צמחים רב עונתיים, על מנת שיקלטו בצורה טובה יותר בקרקע. צמחים רב עונתיים נחשבים לצמחים מקיימים מאחר והם שומרים על הצבע הירוק בכל ימות השנה, אין צורך להחליף אותם בכל עונה מחדש והם חסכוניים בצריכת מים.

כ 5,000 שתילים רב עונתיים מסוגים: קריסה, ליקופילום, מיאופרום נשתלו במהלך החודש האחרון.

ראש העיר שמואל בוקסר:

טו בשבט הוא חג האילנות והזדמנות שאנחנו מחכים לה כדי לחדש צמחיה ולהפוך את המרחב הציבורי ונעים ומזמין. למרות משבר הקורונה והסגר המהודק חידשנו צמחיה בנקודות רבות בעיר. התקיימו יוזמות חברתיות לקראת החג בניהם חלוקת ערכות שתילה לבני הגיל השלישי.

רפאל קריספיל מנהל מח' שפע בעירייה:

תחת כללי הסגר המהודק, פעלנו בחודש האחרון לטיפוח העיר ולחידוש הצמחים במרחב הציבורי. כדי שהשתילים החדשים יקלטו, יפרחו ויקשטו את העיר אנחנו מבקשים לשמור על השתילים הצעירים ולהקפיד לא להשליך גזם וגרוטאות על הערוגות.

השתילים שנשתלו בחודש האחרון צפויים לפרוח לקראת האביב.

עיריה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה