מועדון ההאבקות רחובות זכה ב8 מדליות זהב באליפות ישראל! ועוד כמה ארד וכסף בתחרות בינ"ל

$(function(){})

הצלחה פנומנלית למועדון ההאבקות של רחובות. שימו לב להישגים המרשימים. 8 מדליות זהב ו-3 ארד באליפות ישראל, ו-2 כסף באליפות בינ"ל בקרואטיה הפכו אותו למועדון המעוטר בישראל כיום בתחום ההאבקות.

מועדון האבקות רחובות קרדיט גלאי תקשורת

רחובות התמלאה במדליות זהב! הקרדיט למועדון ההאבקות 

הספורטאים הצעירים של מועדון ההאבקות רחובות מביאים כבוד לעיר ולמדינה עם מדליות מאליפות ישראל ומאליפות בין-לאומית בקרואטיה.

בקרואטיה באליפות פתוחה בהאבקות בסגנון יווני-רומי עד גיל 20 השתתפו המתאבקים מרחובות לצד ספורטאים מ-22 מדינות. בקטגוריה עד 55 ק״ג יצחק פטנה זכה במדליית כסף לאחר שניצח מולדובני, סרבי וגרמני. בגמר הפסיד פטנה למתחרה האוזבקי.

במשקל 77 ק"ג דוד זיטומרסקי זכה בארד, לאחר שניצח את יריביו מקרואטיה ומסרביה. בקרב על המקום השני הוא הפסיד ליריבו הגרמני. בקטגוריה של עד 60 ק״ג יעקב פטנה זכה במקום החמישי, לאחר שניצח שתי קרבות מול מתאבקים מהונגריה ומקרואטיה. במשקל 67 ק״ג שון נדורג׳ין זכה במקום החמישי, לאחר שניצח בשתי קרבות מול מולדובה וקרואטיה.

עוד באתר - שמורת טבע חדשה ברחובות 

בינתיים בישראל בחלקה השני של תחרות אליפות ישראל בהיאבקות, שהתקיימה באולם קציר ברחובות, השתתפו עשרות ספורטאים צעירים, המתאמנים מדי שבוע במועדון ההיאבקות המופעל על ידי החברה העירונית רחובות ועיריית רחובות.

במסגרת האליפות התחרו כ-100 ספורטאים מרחבי ישראל ב-10 קטגוריות משקל שונות. הספורטאים מהמועדון הרחובותי קטפו כמעט את כל המקומות הראשונים. שמונה  מקומות ראשונים ועוד שלושה זוכים במקום השלישי.


שמונת הספורטאים שקטפו את המקום הראשון הם:

  • פטנה משה במשקל 55 ק"ג, פטנה איציק במשקל 60 ק"ג,
  • פטנה יעקוב במשקל 63 ק"ג, נדורגין שון במשקל 67 ק"ג,
  • ססונוב אריאל במשקל 72 ק"ג, זיטומרסקי דוד במשקל 77 ק"ג,
  • צימקין ראובן במשקל 82 ק"ג
  • גורילשוילי נאור במשקל 130 ק"ג.
  • משה, איציק ויעקוב פטנה, שלושה אחים יוצאי אתיופיה זכו במקומות הראשונים בקטגוריות שונות, שלושתם בעלי הישגים קודמים גם באליפויות אירופה והעולם והם ממשיכים לקטוף עוד ועוד מדליות. שמות הזוכים במקום השלישי שלמייב איתן במשקל 60 ק"ג, שלמייב שלום במשקל 67 ק"ג, רחמטולין רדיק במשקל 82 ק"ג וגינזבורג דני במשקל 97 ק"ג.

איחולי הצלחה מקיר אל קיר. רחמים מלול גאה ומאחל בהצלחה, דורון שמחי מתרגש! 

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו גאים בספורטאי רחובות על הישגיהם בענף ההיאבקות ועל הכבוד שהם מביאים לעיר. אין ספק שהם מהווים מודל לכל הילדים והילדות שמתעניינים בענף הזה בעיר״.

לדברי אריאל צימקינד, המאמן במועדון יותר מ-30 שנה: "ההישגים מרשימים ויש לנו במועדון מתאבקים מרחובות, שיכולים עד גיל 17 לקבל מדליות באליפויות אירופה עם הכנה מספיקה. יש בעיר פוטנציאל ענק. הספורטאים הצעירים זקוקים להרבה משמעת עצמית, וליותר מעשרה אימונים בשבוע. מלבד ההישגיות והשאיפות, המטרה בפעילות שלנו היא למשוך את הילדים מהרחוב ומהמסכים, שיתאמנו בספורט, שיילמדו ושייתחנכו. אני רוצה לומר תודה לדורון שמחי שתומך בכל פעילות המועדון, לרועי שרעבי ולחברה העירונית רחובות בכלל".

לדברי רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "כל הכבוד לספורטאים שלנו במועדון על ההישג המרשים. רחובות הופכת למעצמה בענף ההאבקות. כמו כן, מודה גם לצוות המקצועי ובראשו אריאל, המאמן שמלווה את הספורטאים".

לדברי דורון שמחי, מנהל אגף הספורט: "מרגש מאוד לראות כי את המקומות הראשונים קטפו המתאבקים הרחובותיים. זה מראה כי הם עושים משהו נכון ומדויק הן מקצועית, הן מנטלית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה