עכשיו זה סופי: בשישי הבא 21.7 יחל לפעול קו 716- נעים בסופ"ש בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('c6139021-d364-4657-8775-548f84d2b77a','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

בסוף השבוע של ה-21 ביולי תהפוך נס ציונה לרשות המקומית העשירית שתצטרף למערך התחבורה החינמי "נעים בסופ"ש", שמגיע ישירות לתל אביב-יפו וממנה.

הקו החדש – 716 - יפעל בסופי השבוע, בימי שישי החל בשעה 18:30 ועד השעה 1:00 לפנות בוקר, ובימי שבת החל ב- 10:00 בבוקר ועד השעה 18:00.
היעדים המרכזיים בקו הם: רחוב וייצמן, נס ציונה; יד חרוצים, סינמטק תל-אביב, כיכר רבין, כיכר אתרים ונמל תל-אביב

קו 716 הסעות לתל אביב בשבת מנס ציונה דוברות עיריית נס ציונה

עכשיו זה סופי: ביום שישי 21.7 יחל לפעול קו 716- נעים בסופ"ש בנס ציונה

 ביום שישי הבא, 21/7, תצטרף נס ציונה למערך התחבורה "נעים בסופ"ש", המאפשר התניידות לכלל התושבים והתושבות ללא תשלום, ישירות לעיר תל אביב-יפו וממנה וחיבור בין רשויות נוספות.
בכך, תהיה נס ציונה הרשות המקומית העשירית אשר חוברת למיזם יחד עם מבשרת ציון, גבעתיים, הוד השרון, כפר סבא, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו.

על ישיבת המועצה  הדרמטית בה אושר המיזם- ראו בכתבתנו

הסעות לתל אביב מנס ציונה בשבת נעים בסופ"ש בנס ציונה

מערך ההסעות המטרופוליני "נעים בסופ"ש" החל לפעול לראשונה בסוף 2019, ומאז פועל בהצלחה רבה ומשרת יותר מ-30 אלף נוסעות ונוסעים בכל סוף שבוע. המערך כולל 14 קווים ויותר מ-500 תחנות, והוא מאפשר נסיעה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות בשעות שבהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה, תוך התחשבות באזורים שבהם מתגוררים שומרי שבת.

כמו כן, המיזם מאפשר לתושבים להתנייד ללא תלות ברכב הפרטי. השירות כולל נגישות לאנשים עם מוגבלויות, שיכולים בתיאום מראש לקבל שירות נסיעה מונגש. כמו כן, מלבד התועלת הבטיחותית, מעניק המיזם גם פתרון להתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים שמתרחשים לאחרונה בסופי השבוע ובחגים.


בכדי להיות ערוכים לגידול הצפוי במשתמשים, פרסמה לאחרונה עיריית תל אביב יפו מכרז למתן שירותי הסעות הקורא לספקים שונים להגיש הצעות להפעלת השירות נעים בסופ״ש.

שעות פעילות קו 716 הסעות לתל אביב בשבת 

הקו החדש – קו 716 - יפעל בסופי השבוע,

בימי שישי החל בשעה 18:30 ועד השעה 1:00 לפנות בוקר

ביום שבת החל ב- 10:00 בבוקר ועד השעה 18:00.

באזיה תחנות עוצר קו 716 מנס ציונה לתל אביב? 

היעדים המרכזיים בקו הם: רחוב וייצמן, נס ציונה; יד חרוצים, סינמטק תל-אביב, כיכר רבין, כיכר אתרים ונמל תל-אביב.

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר:

"אני שמח להיות שותף עם עיריית תל אביב- יפו וערים נוספות במהלך מהפכני שנותן מענה מתקדם וסביבתי לאוכלוסיות רחבות בנס ציונה – תחבורה ציבורית נוחה וזמינה שמאפשרת חופש תנועה בסוף השבוע למי שחפץ בכך, מהווה חלופה מצוינת לרכב פרטי, חוסכת בזבוז זמן יקר על חיפוש חניה ומאפשרת לבני נוער, צעירים ומשפחות התניידות שוויונית, ללא עלות, למוקדי בילוי ופנאי בסופי שבוע. נס ציונה היא עיר של כולם, אנחנו נמשיך לתת מענים מותאמים לכלל אוכלוסיות העיר".

עוד באתר נס ציונה נט אירועי 140 שנה לנס ציונה

ראש עיריית תל אביב-יפו-רון חולדאי:

"אני מברך את העיר נס ציונה על הפיכתה לרשות המקומית העשירית שמצטרפת למערך ההיסעים נעים בסופ"ש, ובכך מאפשרת גם לתושביה את הזכות האזרחית הבסיסית להתניידות חופשית כמעט בכל זמן נתון. נעים בסופ"ש הוא מערך תחבורה שמהווה מקדם כלכלי וחברתי שממלא צורך מהותי של אוכלוסייה גדולה בישראל. מלבד התועלת הבטיחותית שלו, בכך שהוא מאפשר לבליינים לצאת ולבלות ללא הצורך בנהיגה, מערך ההסעות מהווה גם פתרון להתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים להם אנו עדים לאחרונה בסופי השבוע ובחגים. כולי תקווה שעוד ועוד רשויות, סמוכות לתל אביב-יפו וגם רחוקות יותר, יראו את החשיבות העצומה של הנושא ויחברו אלינו במטרה להעניק חופש תנועה לכל מי שחפץ וחפצה בכך".

סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה, מיטל להבי:

״הצטרפותה של נס ציונה לנעים בסופ"ש אינה בגדר נס, אלא מבטאת את העובדה שמדובר בשירות חיוני ולא במותרות. ראשי הערים שמודעים לצורכי התושבים ונחשפים ליעילות השירות, מצטרפים כדי לאפשר שוויון הזדמנויות בניידות גם למי שאין לו רישיון או רכב. אין ספק שהגיע הזמן לצמצם את התלות הגדולה ברכב הפרטי מתוך מודעות למחיר הגבוה – בפיקוק, אבדן שעות עבודה, זיהום אוויר ויוקר מחיה. צריך גם לזכור שהיקף התאונות בסופי שבוע גדול יחסית ולכן גם מסיבות של פיקוח נפש, השירות נותן פתרון לנוער ובפרט בתקופת החופש והחגים שלאחריו. אין לנו עניין להפוך את השבת לסואנת ורועשת ואת השירות לסוגיה פוליטית, אנו רוצים רק להעניק לנוסעים את החופש להנות מסופי השבוע על פי אורחות חייהם ובמחיר שווה לכל נפש".

------------------

**ייתכנו שינוים - פירוט מלא של מסלול הנסיעה, התחנות ושעות הפעילות יפורסמו באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב ומוביט.

מידע בזמן אמת אודות מיקום הרכבים ניתן לקבל באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב , moovit וגוגל מפות (google maps).

כמו כן, אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הזמין בכל שעות פעילות השירות במהלך סוף השבוע-
טלפון המוקד: 03-9676000. מחוץ לשעות הפעילות צריך לפנות למוקד שירות 106 פלוס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה