כנס עסקים ראשון בקריית עקרון: הוצגו כלים דיגיטליים לשיווק ומענקים לעסקים

$(function(){})

קריית עקרון דואגת לעסקים מקומיים: בשבוע שעבר, התקיים כנס עסקים ראשון בקריית עקרון ביוזמת ראש המועצה, חובב צברי כחלק ממהלך רחב לבניית קהילת עסקים במועצה. במהלך הכנס הוצגו למשתתפים כלים דיגיטליים לשיווק ומכירות.

לומדים עסקים! באי הכנס בקריית עקרון צילום יחצ

העסקים בקריית עקרון למדו על מענקי סיוע וכלים דיגיטליים לשיווק 

קריית עקרון יוצאת במהלך רחב שנועד לסייע לכל העסקים ובעלי העסקים במועצה וכחלק מהשקתו התקיים בשבוע שעבר כנס עסקים ראשון ומיוחד במעמד ראש המועצה, חובב צברי.

במסגרת המהלך לבניית קהילת עסקים של קריית עקרון, המועצה פנתה באופן יזום לבעלי העסקים והזמינה אותם להצטרף לקהילת העסקים בוואטספ אותה מנהלת קרן חמיאל, מומחית בניהול קהילות אשר תספק כלים וסיוע בתחומי השיווק והמכירה לכל בעל עסק שיצטרף.

עוד באתר 

בכמה נמכרה דירה בנס ציונה

בכמה נמכרה דירה בקרית עקרון

המטרה היא לדייק את הפעולות למען בעלי העסקים הן בתוך והן מחוץ למועצה בכל שלבי הפיתוח, ולסייע להם להצליח ולהרוויח יותר דרך שיווק ומכירה נכונים. לפני הכנס, המועצה עשתה חקר שוק גדול על מנת להבין מה הם הצרכים המדויקים של בעלי העסקים במיוחד לאחר הקורונה והכינה תוכנית סיוע עבורם.

סדנאת שיווק בוואטספ, מענקים וזכאויות לבעלי עסקים

את הכנס הוביל ראש המועצה, חובב צברי אשר אף נתן את הנייד האישי שלו למשתתפים לכל פניה ואחריו, עלתה מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים, דוריס שרן לשאת דברים.

במרכז הכנס, מנהל סניף מעו"ף אשדוד, גיא היימן העביר את הרצאתו 'מה מגיע לי?' מענקים וזכאויות לבעלי עסקים והועברה סדנת שיווק חינמי בוואטספ על ידי קרן חמיאל.

בסיום הכנס, נציגי אגפי ומחלקות המועצה שוחחו עם המשתתפים ונתנו מענה מידי לשאלות ומאז כבר התקבלו מספר רב של פניות מבעלי עסקים רבים להצטרף אל קבוצת העסקים הישובית.

קריית עקרון היא אחת המועצות המובילות בישראל בתחום הרישוי עסקים ועומדת על 90% רישוי, כאשר השאיפה של המועצה היא להוביל גם בתחום הרווחיות העסקית.

ראש המועצה, חובב צברי: "הצלחת העסקים במועצה היא הצלחתנו! אנו נגיע לכל בעלי העסקים במועצה ונסייע להם במה שיידרש כדי שיוכלו לפרוח ולשגשג. החלטנו להוציא דווקא עכשיו את המהלך לפועל, לאחר שהפקנו את הלקחים הכלכליים לאחר תקופת הקורונה. הכנס נועד כדי להראות לבעלי העסקים במועצה שאנחנו כאן בשבילם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה