צהרוני "ניצנים" רחובות- החלה ההרשמה לשנת הלימודים הבאה תשפ"ב

$(function(){setImageBanner('6901e011-5e67-44b8-9e17-2ff3b5e01dfd','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

החלה ההרשמה לשנת הלימודים הבאה תשפ"ב לצהרוני "ניצנים" ברחובות. ההרשמה תתאפשר עד לתאריך ה-31.7.2021. לא תתאפשר הרשמה לאחר תאריך זה, אלא לאחר פתיחת שנת הלימודים ורק בכפוף למקומות פנויים. 

נפתחה ההרשמה לצהרוני "ניצנים" קרדיט תמונה עיריית רחובות

הרשמה לצהרון עירוני ברחובות ניצנים שנת הלימודים תשפ"ב

נפתחה ההרשמה לצהרוני "ניצנים" בבתי הספר, בשנת הלימודים תשפ"ב, של החברה העירונית רחובות
הצהרונים יופעלו במתווה תוכנית "ניצנים" של משרד החינוך המאפשר מענה חינוכי משלים, במסגרת הבית ספרית, עד השעה 17:00.

בכל כיתה יהיו שני אנשי צוות, תוגש ארוחת צהרים חמה ומזינה והילדים ילמדו תכנים משמעותיים וערכיים סביב נושא חינוכי שילווה את העשייה לאורך כל השנה.

החברה העירונית רחובות פותחת את ההרשמה לצהרוני "ניצנים" בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ"ב.
בשנת תשפ"א, התחנכו במסגרת המשלימה של הצהרונים כ-2,000 ילדים, אשר נהנו, ועדיין נהנים, מתכנים פדגוגים משמעותיים וחינוכיים, לצד ארוחות חמות ועשירות.

לאור שביעות הרצון מפעילות הצהרונים בבתי הספר בשנת הלימודים הנוכחית, נערכים בחברה העירונית לקליטת אלפי תלמידים גם בשנה הבאה.צהרוני בתי הספר יפעלו על פי המתווה שעליו הוחלט בשיתוף הנהגת ההורים העירונית, תוך שימת דגש על רווחת הילדים, מקצועיות, מצוינות ונוחות להורים.

הכירו את תוכנית "ניצנים" של הצהרנים 


תוכנית "ניצנים" הינה תוכנית כלל ארצית של צהרונים, בסבסוד משרד החינוך, והיא כוללת את הארכת יום הלימודים לכיתות א'-ב' עד השעה 17:00. כיתות ג', נהנים אף הם מתכנית זו ומוזמנים להירשם אליה במחיר מלא ולא במחיר מסובסד (הסבסוד חל על כיתות א'-ב' בלבד והמחיר כפוף לשינויים של משרד החינוך).

תוכנית הצהרונים הארצית "ניצנים", בסבסוד משרד החינוך, כוללת הארכת יום הלימודים לכיתות א'-ב' עד השעה 17:00. 

התוכנית נועדה לאפשר נגישות ואורח חיים בעל קשת רחבה של אפשרויות חברתיות ללומד ולהוריו, והיא כוללת קידום תלמידים בתחום הלימודי והחברתי, מתן מענה להורים עובדים, שמה דגש על איכות פדגוגית ומעניקה ארוחה חמה, בריאה ומזינה. התלמידים יקבלו תכנים לימודיים וערכיים ובהם פעילויות חברתיות, פיתוח חשיבה יצירתית וסיוע בשיעורי הבית במשך חמישה ימים בשבוע.

עוד באתר - שמורת טבע חדשה ברחובות 


צוותי החינוך בצהרוני בתי הספר של החברה העירונית הם בעלי הכשרה מקצועית ורובם עובדים בשעות הבוקר בבתי הספר. כמו כן, הצוותים משתלמים לאורך כל השנה בתחום המקצועי והפדגוגי.


במסגרת תוכנית ניצנים, ועל פי המתווה עליו הוחלט יחד עם הנהגת ההורים העירונית, ישנם שני אנשי צוות בכיתה (מורה/מדריכה וסייעת), אשר מלווים את הילדים בהכנת שיעורי הבית, כשבכל יום תתקיים העשרה חינוכית, ופעם בשבוע גם חוג חיצוני.

פעילות צהרונים בחופשות משרד החינוך
בחופשות של משרד החינוך (ועל פי הנחיית משרד החינוך) יינתן מענה מלא לילדי צהרוני בתי הספר, בכפוף למתווה תכנית "ניצנים", הכוללת 10 ימי חופשה מלאים, מהשעה 8:00 ועד השעה 16:00.

עד מתי אפשר להירשם לצהרני ניצן ברחובות

ההרשמה תתאפשר עד לתאריך ה-31.7.2021. לא תתאפשר הרשמה לאחר תאריך זה, אלא לאחר פתיחת שנת הלימודים ורק בכפוף למקומות פנויים. 

חופשת שבועות 2021 תאריכים פעילות 

אפשרויות התשלום: הוראת קבע בכרטיס אשראי או הוראת קבע דרך הבנק (יש להוריד את הטופס המתאים מאתר החברה העירונית ולהחתים את הבנק). תשלום בהמחאות או במזומן – במשרדי החברה העירונית, רח' הנביאים 8, רחובות, בימים א'-ה', בין השעות 16:30-8:00. 

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "אנו קוראים להורי התלמידים ברחובות להירשם לתוכנית איכותית, חווייתית ובעלת תוכן עשיר של צהרונים בכל רחבי העיר. בשנה הבאה נוכל לשלב גם חוגים בתוכנית וללוות את הילדים בשעות שלאחר בית הספר"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה