קרן וקסנר הגישה תביעת דיבה נגד מפיץ שיטנה ברשתות - דורשת פיצוי של מיליון שקל !

$(function(){setImageBanner('d36b3bac-4e7f-42d3-b892-cce9b6389254','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

קרן וקסנר תובעת את יצחק חדאד, תושב אשדוד, בסך מיליון שקל על פרסום עשרות הכפשות וקונספירציות נגד הקרן ובוגרי הקרן, בדגש על צמרת צה"ל ומערכת הביטחון להם ייחס "בגידה" כאשר הפעיל עשרות שמות בדויים וחשבונות פייק בטוויטר

קרן וקסנר הגישה תביעת דיבה נגד מפיץ שיטנה ברשתות - דורשת פיצוי של מיליון שקל  צילום CANVA

קרן וקסנר הגישה היום (ראשון) תביעת דיבה על סך מיליון שקלים נגד יצחק חדאד תושב אשדוד בגין שקרים והכפשות שנכתבו במדיה החברתית.

לפי כתב התביעה, "הנתבע הוא מחולל של 'מכונת רעל', יצר רשת השפעה הכוללת מספר רב של חשבונות ופרופילים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). באמצעות חשבונות אלו הוא מפיץ בצורה אובססיבית לשון הרע, הסתה ושקרים בוטים על התובעת, כולל האשמתה בבגידה ובטבח הנורא של 7.10, בשיתוף פעולה עם ארגון הטרור חמאס, והיותה קרן סרטנית". כתב התביעה מגדיר כי "לא יכולה להיות לשון הרע חמורה ושקרית מזו".

כתב התביעה מפרט כי הנתבע השתמש במגוון חשבונות ופרופילים בדויים. למשל, "פרידמן", "פ-ר-י-ד-מ-ן", "פרידמן פרידמן", "פרידמן חזרה" ו"בונד- BOND" בו הופיעה גם תמונתו של הנתבע.

 צעדת נס ציונה 2024 יוצאת לדרך ב10/02 והפעם נצעד עם תושבי העוטף והצפון.

קבלו את רס"ן ד"ר איתן תורג'מן מנס ציונה, שנפצע קשה בעזה ונמנה על מקימי "תיקון 2024" תנועת המילואימניקים

בחשבונות אלו קיימים עשרות אלפי עוקבים במצטבר והפרסומים המופיעים בהם נעשים באותה לשון בוטה ומשתלחת. "קיים חשד שהנתבע מפעיל מעל 100 חשבונות ברשת", כך לפי התביעה.

כתב התביעה מציג עשרות פרסומים שונים שמכפישים את הקרן ובאמצעותה את בוגריה, חלקם קצינים בכירים בצה"ל ובמערכת הביטחון. "מדובר בשיח משולל רסן, בלתי לגיטימי ואלים, הנעשה באמצעות פרופילים לא מזוהים, על מנת שיהיה קשה לעקוב אחריהם ולזהותם", נכתב בכתב התביעה.

לטענת קרן וקסנר, יש בידיה "ראיות חד משמעיות" לזיהוי של חדאד כמפעיל החשבונות נשוא התביעה, כאשר היא מזכירה תחקירים של תוכנית "הצינור" בערוץ 13 ושל ארגון חוקרי הרשת "פייק ריפורטר" שפורסמו החודש, שזיהו לטענתה את חדאד כמפעיל החשבונות.
.
לתביעה מצורפות עשרות דוגמאות לציוצים מכפישים מהחשבונות שבלב התביעה. למשל: "בוגרי קרן וקסנר בוגדים", "צמרת צה"ל בוגרי קרן וקסנר!!! חשבתם תעשו טבח תאשימו את ביבי וכך תתפטרו ממנו לא הצליח לכם מטומטמים", "היה פה טבח מתוכנן ע"י בוגדים בוגרי קרן וקסנר", "בכל מצב חייבים להעמיד לדין את בוגרי קרן וקסנר שסייעו לאהוד ברק לעשות הפיכה וטבח נורא", "מי שקיבל התראה זה בוגרי קרן וקסנר", "בוגרי קרן וקסנר עשו לנו טבח למטרות פוליטיות", בוגרי קרן וקסנר גרועים מהחמאס", בוגרי קרן וקסנר עוכרי ישראל 75 רצוף" – ועוד דוגמאות רבות דומות בסגנון משתלח וקונספירטיבי.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה