במרכז היום הרב תחומי בנס ציונה חגגו את ט"ו בשבט

$(function(){setImageBanner('edb3d5e4-2a24-4670-857b-83e6deed6de1','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46943,'Image','');})

חברי המרכז קיימו מגוון אירועים, במהלכם שתלו צמחים, שרו ביחד ונהנו מעוגות. החברים גם קיימו סדר ט"ו בשבט מסורתי בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר וסגניתו סמדר אהרוני. נציגי מועצת התלמידים של חט"ב בן גוריון השתתפו גם הם

במרכז היום הרב תחומי בנס ציונה חגגו את ט"ו בשבט

במהלך כל השבוע, עם סערת ברברה ובלעדיה, בכל מזג אוויר התקיימו חגיגות ט"ו בשבט שמחות ומרגשות במרכז יום רב תחומי בנס ציונה

חברי מרכז היום שתלו את צמחי העונה, תרומת מתנדבי המועצה לישראל יפה ביחד עימם, והמשיכו לשירה משותפת ברוח החג עם כיבוד של עוגות נהדרות תרומת מאפיית פאנס אבנר בן נר בנס ציונה, בחיבורה של הפעילה החברתית ענבל ניצן.

החגיגות נמשכו גם ביום למחרת עם עריכת סדר ט"ו בשבט מסורתי בהשתתפות ראש העיר מר שמואל בוקסר וסגניתו הגברת סמדר אהרוני, נציג הנהלת עמית מר יואל אבידור, הגב' עידית חן סייג מנהלת העמותה, ענת לוין סגנית מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, סיגל בנימין מנהלת המדור לאזרחים ותיקים וצוות המדור.

הרב פלדמן העשיר את המשתתפים במסכת החג, וכחלק מהטקס, שתלו יחדיו עץ פומלה, תרומת משתלת כל גן, באדנית עץ אותה הכין במקצועיות וכישרון רב חבר מרכז היום קדוש מרדכי.

שותפים מרגשים אשר חברו לקיום יום זה, סייעו מהבוקר והפעילו בחידונים, שירים וקטעי קריאה היו נציגי מועצת התלמידים של חטיבת הביניים בן גוריון בהנהלתה של דר' יהודית שרף ובהובלתה של הרכזת החברתית שריל בן יעקב.

עידית חן סייג, מנהלת העמותה, מסכמת כי כל האירועים המרגשים האלו מתנהלים למופת בזכות הצוות המסור של מרכז היום, אשר ביחד עם המתנדבים הנפלאים, משקיעים רבות לשיפור איכות חיי הקשישים ומאפשרים להם ימים טובים של שמחה ואושר.

טוב על הלב במרכז יום רב תחומי בנס ציונה

חוגגים טו בשבט במרכז יום רב תחומי בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה