ידידותי לסביבה המדור החברתי של נס ציונה

$(function(){})

ובכן, אנחנו שוב פה. התגעגענו אליכם ומקווים שגם אתם במדור ידידותי לסביבה. מה קורה  בנס ציונה, חיי חברה בעיר, היכן ישנו מסלול ריצה מואר בנס ציונה, מה עושה חביתוש בנס ציונה ופירגון מכל הלב לאנשים בנס ציונה ועוד ועוד !

נפרדים מיהודה בארקן ז"ל 

ובכן, יהודה צילם בנס ציונה בשעתו ב"ויטראז' את סצינת החתונה ב"אבא גנוב 2" ולימים גם את הסרט נשיקה במצ"ח כולו, בזכות המפיק והמממן המנוח, תושב נס ציונה. רק כ20 שנה מאוחר יותר, כשמצבו הכלכלי הורע, שכר כאן בית בשכונת האירוסים, מבועז טפר, אותו הכיר שנים רבות. בתקופה זו התקרב מאוד להוויה המקומית והיה אורח קבע בבית חב"ד שם העמיק את תהליך החזרה בתשובה וגם במסעדות בעלות אופי חברתי, כמו "הפרלמנט" ו"אצל יוחנן". שם הפך תמיד למרכז החבורה... וגם כשבועז מכר את הבית והוא עבר לגור במושב סמוך, נשאר מחובר לעירנו וביקר בה כל העת, כאילו עודנו גר כאן. יהי זכרו ברוך ! יהודה ברקן ב"אצל יוחנן" עם יוחנן ז"ל ולירן יגודה ואחרים ייבדלו לחיים ארוכים.

אצל יוחנן עם יהודה ברקן

צפו בקליפ האחרון של יהודה בארקן בתפקיד "עזריאל" בחנות הירקות 

העצים שתרם ראש העיר מהמשתלה הפרטית  לגינה הקהילתית בשכונת העמק

למשפחת בוקסר יש משתלה גדולה ליד אשדוד. לפני שבועיים הפתיע ראש העיר את תושבי "שכונת העמק" כשהביא להם מתנה 3 עצי אבוקדו ולימון לגינה הקהילתית שהקימו התושבים בניצוחה של גלית אבינועם. ולא רק הביא, אלא אף עזר לנטוע אותם...! בוקסר עם הילדים וההורים שנטעו. מימין הילד פלג אברוך משקיע... ***

TAKE AWAY בנס ציונה משלוחים באופן אישי 

לאחרונה מותר לאסוף "טייק-וויי" ממסעדות וחלק גדול מעסקי מזון בעירנו כבר התארגן למתכונת הזו. חלק באמת ויש גם ב"כאילו"... אבל אנחנו לא שכחנו איך בתקופה בה היה מותר רק "משלוחים" – התגלה הכישרון היצירתי הישראלי במלוא הדרו/ כיעורו – תבחרו... ובלי קשר פלאפל 4 טעמים הידוע, אף צולם לערוץ 13, מדגים איך אפשר לספק משלוח למרחק 4 מטרים... כך עושים משלוחים: אבי מ- 4 טעמים מתראיין "וולט" מאחוריכם!... 

עופר אילן משלוח אישי ספיישל

ואם כבר הזכרנו משלוחים, השבוע לכד "ידידותי" את עופר אילן האחד והיחיד, לוקח משלוח מ"שווארמה שמש" העסק שלו ב"ישפרו סנטר" ובעצמו נוסע ברכבו למסור אותו! כבוד...עופר אילן והמשלוח ... שרות אישי!

עופר אילן משלוח אישי ספיישל

שמעתם על דמוקרטיה T-V?

ובכן זהו ערוץ דיגיטלי שקם ביוזמה עצמית, ע"י לוסי אהריש המעולה, בסיוע כמה חברים. השבוע התראיין שם סגן רה"ע שלנו, נאור ירושלמי, לשיחה על אלימות בהפגנות. היה מעניין. לוסי ונאור - בדמוקרטיה T-V

נאור ירושלמי בראיון אצל לוסי אהריש

סא"ל מורן אלמוג הנס ציונית מדגמנת מודעות לסרטן השד

מורן, כזכור לקוראינו, היא בת העיר (למשפחת יגודה) וכבר סיפרנו על מהלך חייה, כולל מחלת הסרטן ממנה החלימה לאחר מאבק רב השראה. לאחרונה הפכה להיות "נערת פוסטר" (בהשאלה, כמובן) של חיל התחזוקה, לקידום המודעות לבדיקות גילוי סרטן בכלל וסרטן השד בפרט. נקוה שהמסר נקלט. מורן אלמוג, בכרזה.  

מורן אלמוג, בכרזה.

מסלול הריצה המואר החדש של הנס ציוניים 

קבלו עדכון ששלח לנו הקורא צ'יק שרעבי: במתחם החדש (נס 130) שבין מרגולין לבסיס פיקוד העורף לשעבר, העיריה סללה כבישים ומדרכות, שמה עמודי תאורה ולאחרונה הפעילה את התאורה בערב. מאחר ועדיין אין שם בניה בכלל, אין שם גם תנועה של מכוניות וקורה שם דבר יפה. מגיעים לשם בשעות הערב רוכבי אופנים, הולכי רגל ורצים שנעים על הכבישים או מדרכות, ללא חשש ממכוניות. חלק מהרצים בוחרים מסלול סגור ועושים הקפות, חלק מתחילים בגבעת הצבר וממשיכים עד לתחנת המשטרה וחוזרים. כדאי להגיע ולנצל את המקום לפני שיתחילו לבנות שם בתים... ואנחנו מצטרפים להמלצה ! המתחם נס 130- בצילום אויר. מעולה לרוכבים ולרצים...

מסלול הריצה החדש של הנס ציוניים

הדגים הטחונים של "סופר ברקת" נס ציונה מככבים בפייסבוק 

יש משפט מפתח בעולם הפרסום, האומר: ש"אין כזה דבר פרסום רע"... ובכן, מי שיכולים להעיד על כך ממקור ראשון, הם בעלי "סופר דג" חנות דגים ותיקה מראשל"צ, שלפני כמה חודשים לקחו לניהולם את מחלקת הדגים הטריים ב"סופר ברקת" הנס ציוני. בגיליון הקודם של העיתון כל נס ציונה הם פרסמו אצלנו עמוד, בו פספסה הגרפיקאית אות ל- אות אחת בלבד... וכך הופיע במודעה: פילוט ילדים ללא עור ועצמות... כמובן במקום – פיילוט לילדים (לנוחות וביטחון ילדים קטנים – התכוון המשורר...). בקיצור, המודעה הפכה ל"שוס" היסטרי, והקטע הזה כיכב ברשתות החברתיות, כולל ב"סטטוסים מציצים" עם אלפי צפיות ומאות תגובות משועשעות, שהמוטיב המרכזי בהן הוא שבתקופת הקורונה הילדים המציקים, זה דווקא נשמע רעיון טוב – לפַלֵט את הילד. ועכשיו אין מי שלא יודע שב"דוקטור דג" מפלטים וטוחנים דגים חינם!..

פילוט דגים המודעה מעיתון כל נס ציונה שככה בפייסבוק

יו"ר חדש למעגל נשים נס ציונה רחובות 

"מעגל נשים ישראל" הוא ארגון התנדבותי אשר קיים בעשרות ערים וכולל נשים שכירות, עצמאיות, אימהות, נשואות ורווקות, אשר מוצאות זמן להתנדב למען הקהילה. נשות המעגל מנס ציונה פעילות בו יחד עם חברותיהן מרחובות ב"מעגל" משותף" ושם נבחרה י"ורית חדשה לאחרונה, וזו חן חיים. בהצלחה חן חיים, היו"רית החדשה ב"מעגל נשים רחובות נס ציונה". 

חן חיים יו"ר מעגל נשים

איך מראיינים דמויות מקומיות בימי קורונה בנס ציונה 

בתקופת הקורונה מסובך גם לראיין...באתר נס ציונה נט  הופיעה כתבה גדולה של נחמה ביאליק על איש המחאה הנס ציוני שאולי עמיר. (כתבה שמומלץ מאוד לקרוא!) מסתבר, שהשניים נפגשו פעמיים, במסדרון ביתו ובתחנת אוטובוס, העיקר לא להיות זמן רב מידי באותה הסביבה...נחמה ביאליק מראיינת את שאולי עמיר. החלק השני בתחנת אוטובוס...

הראיון המלא עם שאולי עמיר באתר נס ציונה נט 

 שאולי עמיר ונחמה ביאליק עיתונות בימי קורונה בנס ציונה

"מחבקים את הוותיקים" של נס ציונה 

גם הזמר הוותיק יוסי ברכה גוייס ע"י העירייה והשבוע ארגנו שירה בציבור בגן גראנד קוויל לקשישי האזור ועם שמירה על כל הכללים. היה שמח!  יוסי ברכה, זמר וותיק למען תושבים וותיקים !

ולסיום.....מה עושה חביתוש בנס ציונה 

טוב זה לא בדיוק חביתוש המיתולגי מהסדרה "רגע עם דודלי". תכירו את מכונת הטאטוא הקטנה שרכשה העירייה, למיקומים קשי גישה ושמה בישראל "חביתוש". 

חביתוש וחביתוש

ולסיום צפו בווידאו של יהודה בארקן ז"ל בתפקיד עזריאל, 50 שנה כשנה אחרי...בשיר של איתמר ואקנין 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה