כתבות מעניינות ואקטואליות: סדרת הכתבות הנצפות במיוחד באתר שלא תרצו להחמיץ, Signal app

$(function(){setImageBanner('8d568504-a839-4a99-9338-9635be2a1331','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53351,'Image','');})

מחפשים לקרוא כתבות מעניינות ואקטואליות שאולי החמצתם?. מערכת האתר לקטה עבורכם את הכתבות הנצפות ביותר באתר שאהבתם לקרוא ומגישה לכם אותן לקריאה. כתבה ראשונה בסדרה.

כתבות מעניינות ואקטואליות

כתבות מעניינות ואקטואליות: סדרת הכתבות שהנצפות באתר שלא תרצו להחמיץ

על פרטיות בעידן הרשתות החברתיות אפליקציה שמראה מי צפה לי בפרופיל באינסטגרם פייסבוק ועוד

אחד הסודות השמורים בעולם הרשתות החברתיות הוא מספר וזהות האנשים שהסתכלו לנו בפרופיל, בפוסט או בתמונת הפרופיל בואטסאפ. בגלל שהמיגע אינו נגיש נדרשת מכם פעולת הנגשה קלה. אז כיצד תוכלו לגלות את הסוד שהרשתות החברתיות שומרות לעצמן?. על כך בכתבה שלפניכם. 

כך תדעו - אפליקציה שמראה מי צפה לי בפרופיל באינסטגרם פייסבוק ועוד

Signal app האפליקציה שמעבירה הודעות ומתחרה בוואטסאפ וטלגרם

כמה פעמים שמעתם את הביטוי - נמאס לי מהוואטסאפ הזה?. לפני כשנתיים בהשפעת אילון מאסק נדדו מיליוני משתמשים בעלי טלפון טלפון סלולרי לאפליקציית המסרים Signal app. נדדו ונשארו?. על כך בכתבה שלפניכם. בחנו כמה נשאר מהמחאה של גולשי הסלולר וכמה מכם באמת נשארו עם האפליקצייה המתחרה. 

הסודות מאחורי הרשתות החברתיות Signal Private Messenger העברת הודעות, שיחות וידאו ושיחות ועידה באינטרנט 

המזח סרט ישראלי חדש 2023 צפו בווידאו: מיכאל אלוני ודניאל גד חוזרים לאירועי כיפור 1973

האם סרט ישראלי חדש יצליח לגעת ולטפל באחד הפצעים הכי עמוקים בתולדות מלחמות ישראל?. על מנת לקבל את התשובה אני ממליץ לכם להגיע לבתי הקולנוע ולצפות בסרט הישראלי החדש, המזח, בו מככבים מיכאל אלוני ודניאל גד, בבימוי ליאור חפץ. על אירועי מעוז המזח ועל הסרט החדש בכתבה שלפניכם. 

ביקורת סרטים המזח סרט ישראלי חדש שחוזר למלחמת יום הכיפורים

סרטים חדשים ההיסטוריה שחוזרת להיות אקטואלית מאי פעם! הכירו את הסרט המזח 

אחת הנפילות הגדולות של סדרות ישראליות הייתה שעת נעילה. סדרה שעסקה לכאורה במלחמת ששת הימים והתגלתה כפארסה אחת גדולה. עד כדי כך שעונה השנייה שתוכננה בוטלה. אבל כעת עולה לאקרנים הסרט הישראלי החדש - המזח. התסריט מנסה לגעת באירוע מוצב המזח ועיתוב האתוס הצהלי, לחבר בין הרופא מתל אביב לבני ישביבת ההסדר. על השפעת אירועי מוצב הזמח והסרט הישראלי שעושה הרבה כבוד, בלי שום קשר לדעות, בכתבה שלפניכם.

המדיכעו לקרוא -סרט ישראלי המזח מה באמת קרה במוצב המזח במלחמת יום הכיפורים 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה