סרטים חופש גדול 2023: הסרטים המומלצים לילדים בבתי הקולנוע עכשיו באתר המלצות

$(function(){setImageBanner('0ca327dd-e013-4f92-8856-ca26ee7d5822','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,53351,'Image','');})

איזה סרטי ילדים מומלצים מגיעים לבתי הקולנוע במהלך חופש גדול 2023?. סקירת הסרטים שעבורם שווה לצאת מהבית ולהגיע לבית הקולנוע הממוזג, להוריד קופון 1+1 כרטיס שני לסרט מתנה.

סרטים חופש גדול 2023: הסרטים המומלצים לילדים בבתי הקולנוע עכשיו באתר המלצות

סרטי הילדים של החופש הגדול כבר מזמן לא מיועדים רק לילדים. מי שמבקר בבתי הקולנוע כבר גיל לראות הורים וילדים בכניסה לאולמות בדרכם לצפות בסרט חדש לחופש הגדול. אז מה מחכה לכם בבתי הקולנוע ואיזה סרטי ילדים מומלצים כדאי לראות?. על כך בכתבה שלפניכם. 

מעופפת My Fairy Troublemaker

$(function(){})

ליליאנה, התלמידה הכי מעופפת בבית הספר לפיות שיניים, מוצאת את עצמה תקועה בעולם "האמיתי" אחרי משימה מבולבלת במיוחד. בעזרת מקסי, ילדה אוהבת טבע שבדיוק עברה לגור בעיר הגדולה, היא תצטרך למצוא את הדרך הביתה, לעולם הקסמים – ועל הדרך להיקלע יחד להרפתקאות קורעות מצחוק, להציל את העץ האחרון של העיר, וללמוד דבר או שניים על חברות, ועל עצמה...

אופנהיימר סרט חדש 2023: ביקורת והמלצות סרטים חדשים מומלצים בבתי הקולנוע

בלש על שמונה סרט ילדים לחופש הגדול חדש בקולנוע

המפקח סאן הוא לא סתם עכביש – הוא בלש רב פעלים (ורגליים) שפותר תעלומות בעולם החרקים, המתקיים ממש מתחת לרגלי בני האדם. לאחר שהצליח לתפוס את אויבו הגדול ביותר – הארבה האדום המפקח סאן עולה על טיסה. פשע חמור מתבצע על הטיסה כחלק ממזימה המאיימת על עולמם של בני האדם והחרקים כאחד! האם המפקח סאן יצליח לתפוס את הפושע האמיתי?

מרמדיוק  סרט ילדים עם דיבוב עברית קיץ 2023 בבתי הקולנוע 

"מרמדיוק" קומדיה משפחתית על כלב דני ענק, בעל אופי סוער ונטייה להסתבך בצרות. מלא אהבה ונאמנות אין סופית למשפחתו. סרטון בו הוא מצולם הופך לויראלי , מאלף כלבים מפורסם רואה אותו ומחליט לקחת עליו את האתגר ולאמן את מרמדיוק כדי שיזכה באליפות העולם לכלבים!
 איתמר פוקס, סער בדישי, שיר זיו 

ברבי קומדיית לייב אקשן על דמות הבובה המפורסמת והנמכרת ביותר בכל הזמנים

ברבי! מרגו רובי, שגם הפיקה, וראיין גוסלינג הם ברבי וקן שמוצאים עצמם פתאום בעולם האמיתי. בבימויה של המועמדת לאוסקר גרטה גרוויג (נשים קטנות). מי משחק ?.   מרגו רובי, ראיין גוסלינג 

המופלאה הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור עברית

מהסדרה המצליחה בעולם מגיע אירוע קולנועי ראשון. אף אחד לא סופר את מרינט בבית הספר והיא מרגישה בודדה. אך תקלה במעבדת הכיתה מעניקה לה לפתע כוחות על שהופכים אותה ל"המופלאה" יחד עם אדריאן בן גילה, ("חתול שחור") הם לומדים לעבוד עם כוחותיהם החדשים, מצויידים בחליפות מיוחדות הם יגנו על העיר האהובה שלהם ועל תושביו מפני נבל מסתורי ותכניותיו הזדוניות. בים, באויר וביבשה. הפקת ענק ב 100 מיליון דולר שהינו הסרט הקולנועי הראשון ביקום של "המופלאה".

צפו בווידאו של הסרט החדש רפתקאות ליידי באג וחתול שחור

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה