קיץ 2023 בגן הבוטני גבעת רם ירושלים: בוטניפלצת כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני

$(function(){})

בוטניפלצת כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני - האטרקציה של הקיץ לילדים בירושלים - הקיץ כבר כאן, אוטוטו גם החופש הגדול. הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמינים את תושבי מדינת ישראל ואורחיה, להגיע לארוע הקיץ הגדול -בוטניפלצת! מתי? בין התאריכים 30.7-31.8.2023

קיץ 2023 בגן הבוטני גבעת רם ירושלים  בוטניפלצת כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני  קרדיט יחצ הנקודה

קיץ 2023 בגן הבוטני גבעת רם ירושלים: בוטניפלצת כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני

הקיץ כבר כאן, אוטוטו גם החופש הגדול. הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמינים את תושבי מדינת ישראל ואורחיה, להגיע לארוע הקיץ הגדול -בוטניפלצת!

באיזה תאריכים ייערך אירוע בוטניפלצת קיץ 2023 בירושלים

$(function(){})

בין התאריכים 30.7-31.8.2023

עוד באתר אירועי חופש גדול 2023 פסטיבלים מה עושים עם הילדים הנחות מבצעים 

אירועי קיץ שהתחילו בליל ירח מלא 

הכל החל בלילה עם ירח מלא כשד"ר אורי פרגמן ספיר, הבוטנאי הראשי של הגן הבוטני, עבד במשרדו בספרייה הבוטנית של הגן כשלפתע שמע רחש מוזר. אורי הלך בעקבות הרעש ופתאום ראה בפינה נידחת, שאף אחד לא מגיע אליה אף פעם, במדף גבוה ומאובק ספר עתיק מאד- ספר המפלצמחים הגדול. כשהתקרב, החל הספר לרעוד, נפל וממנו החלו לצאת המפלצמחים שהתפזרו בכל רחבי הגן.

מה תגלו באירוע בגן הובטני ירושלים חופש גדול 2023?. מה עושים עם הילדים בירושלים? 

במהלך הקיץ מוזמנים הילדים וההורים להצטרף למסע להכרת המפלצות הייחודיות ויחד עם זחליה הזחל, אוהב ההרפתקאות, לחקור את היצורים המסתוריים שהשתלטו על הגן וללמוד על הטבע, על חוקי המדע ועל ערכי קיימות והכל דרך פעילויות, משימות והפעלות משפחתיות משעשעות שיקבלו מזחליה ויהיה עליהם לבצע לכל אורך המסלול.

בין היתר יפגשו את סינדרלוטוס יפהפיית האגם, קרוקודשא המשונה, פיקאקטוס המדהימה, בלוטי הסנאי, פלורנס הפורחת, את שומר היער ושומר הצמרות, דרך אגבה, טרופי טרוף, שממישה המנסה להעלים את גופה ועוד.

יוצאים לדרך! הרפתקה במסלול המפלצות בירושלים 

כל מבקר שמגיע לגן יצא להרפתקה במסלול המפלצות המשתרע על פני 1.2 קילומטר ולאורכו יוצבו 17 תחנות. ברחבי הגן יתפרשו כ-25 מפלצות ענק בגובה של 3-16 מטרים, מעוצבות בעיצוב עכשווי עם תאורה וסאונד ייחודים המוסיפים אפקטים מרהיבים במיוחד בשעות הערב. ליד כל מפלצת יוצב דף מספר המפלצמחים המקורי ובו סיפורה של הדמות בחרוזים, ההקשר הבוטני ומשימה שיוכלו הילדים לחקור וללמוד על המפלצת.
המשימות יכללו בין היתר הכנת קומפוסט, צילומי סלפי עם המפלצות הצבעוניות, משחק מחבואים והסוואה עוד.

השנה לאור החום הצפוי בקיץ הוחלט לפתוח את הגן בשתי פעימות: פעימת בוקר 09:00-13:00 ופעימת ערב 17:00-21:30 . נציין כי בשעות הצהרים לא תינתן כניסה לגן. שעות הפעילות הוארכו והחל משעות החשיכה יוכלו המבקרים ליהנות מתאורה מרשימה וססגונית בגן של אמן התאורה גיל טייכמן.
לכל אורך המסלול יותקנו עמדות צינון.

המפלצות פרי יצירתו של האמן והמעצב הישראלי אלכסנדר חייצקי שיוצרו ועוצבו במיוחד לפעילות הקיץ בגן. עבודותיו של חייצקי הופיעו לאחרונה בתערוכת הפופ אפ במלון אימפריאל בתל אביב, על גג בית הספר שנקר ברמת גן, בבית אבי חי, בפסטיבל האור, ברחבי ירושלים ועוד.

שעות פעילות אירוע בוטניפלצת קיץ 2023 בירושלים

שעות הפעילות: בכל ימות השבוע: 30.7-31.8 – בוקר 09:00-13:00 אחה"צ 17:00-21:30 (כניסה אחרונה 20:30) שישי 09:00-13:00 מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש.
עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה –מכירה מוקדמת 84 ₪
כדאי לבדוק מבצעים בחברות האשראי
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, למחזיקי כרטיס ירושלמי ובמועדוני כוחות הביטחון.
לגילאי שנתיים עד 10
לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226* ובאתר מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש.

 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה