רובי נגד הזרם צפו בווידאו: סרטי הקיץ של החופש הגדול 2023 מומלץ בקולנוע

$(function(){})

איזה סרט ילדים מומלץ מחכה לכם בבתי הקולנוע?. קבלו את רובי נגד הזרם צפו בווידאו: סרטי הקיץ של החופש הגדול 2023 מומלץ בקולנוע. איפה תוכלו לרכוש כרטיס לסרט ב 9 שח בלבד?.

רובי נגד הזרם צפו בווידאו: סרטי הקיץ של החופש הגדול 2023 מומלץ בקולנוע Ruby Gillman Teenage Kraken

הקיץ כבר כאן החופש הגדול בדרך וסרטי הקיץ גודשים את מסכי בתי הקולנוע. מה עושים עם הילדים בחופש הגדול?. הולכים לצפות בסרט ילדים חדש, עם דיבוב לעברית ואם יש אחד חדש ומומלץ אז קבלו אותו: רובי נגד הזרם צפו בווידאו. 

על מה הסרט החדש רובי נגד הזרם עם דיבוב לעברית?. 

$(function(){})

כשהגלים מתגברים - הגיבורה מתגלה. הקיץ, אולפני דרימוורקס (היוצרים של "שרק" ושל -"הדרקון הראשון שלי") צוללים למים העמוקים של חיי התיכון, עם קומדיית-אקשן מצחיקה ומחממת לב העוסקת בנערה מתבגרת ביישנית שמגלה שהיא חלק משושלת מלכותית אגדית של מפלצות ים (קראקן).

אבל לא הכל צלול. למה אתם שואלים?. כי הגורל שלה, במעמקי האוקיינוס, גדול יותר ממה שאי-פעם דמיינה.

רובי גילמן המתוקה והמוזרה בת ה-16 נואשת להשתלב בתיכון "אושנסייד", אבל היא מרגישה שהיא בלתי-נראית. היא מלמדת מתמטיקה את הבחור שבו היא מאוהבת והיא נמנעת מלהסתובב עם הילדים המגניבים בחוף, כי אמהּ המגוננת יתר-על-המידה אסרה על רובי להיכנס אי-פעם לתוך המים. מי שיצפה בסרט המלא יגלה מייד למה. 

עוד באתר הארוחה סרט ישראלי חדש 2023: צפו בווידאו עם קרן פלס כפי שלא הכרתם מעולם!

מה קורה כאשר רובי נכנסת למים?. היא מגלה שהיא צאצאית ישירה של מלכות קראקן לוחמות ושהיא נועדה לרשת את הכתר מסבתהּ המפקדת המלכה-הלוחמת של שבעת הימים.

אל תקלו בראש בשושלת! יש לה תפקיד מרכזי.הקראקן נשבעו להגן על האוקיינוסים של העולם מפני בנות הים הצמאות לכוח, אשר נלחמות בקראקן במשך עידנים. יש בעיה אחת גדולה עם הדבר הזה: הנערה החדשה, היפהפה והפופולרית בתיכון, צ'לסי היא לא רק יפה, אלא גם בת ים. רובי תצטרך להכיר במי שהיא, ולהגן על אהוביה.

מומלץ בבתי הקולנוע. 

שם הסרט באנגלית: Ruby Gillman Teenage Kraken

כרטיסים מוזלים שוברי הנחה לבתי קולנוע איפה יש כרטיס לסרט ב 9 שח בלבד?. 

רגע לפני שאתם צופים בווידאו של הסרט, לא נשכח להזכיר לכם הטבה חשובה המאפשרת רכישה של כרטיס קולנוע ב 9 שח בלבד בימי חמישי. אז הנה 2 הטבות למנוי פיס לכרטיסי קולנוע זולים. 

פלאנט - כרטיס כניסה לסרט לכל השבוע מחיר החל מ- 18 ₪
כרטיס כניסה לפלאנט לימי חמישי מחיר החל מ- 9 ₪

אתם עוד כאן?. 

צפו בווידאו  רובי נגד הזרם לצפייה בבתי הקולנוע 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה