מקומות מומלצים לבילוי משפחתי בחיק הטבע עם עובדי קרן קימת לישראל המלצות לטיולים בסוכות

$(function(){setImageBanner('b968c499-5c16-419e-822c-59fa46f1f98c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45899,'Image','');})

קרן קימת לישראל מתגייסת לטובת זוגות האוהבים ומציעה את מיטב אתריה הרומנטיים לדייטים באוויר הפתוח ובמזג האוויר הנעים של הסתיו, בכל רחבי הארץ. רק זכרו להביא אוכל טוב לפיקניק מקומות מומלצים לבילוי משפחתי בחיק הטבע בישראל.

אהבה ביער: עובדי קק"ל ממליצים על מקומות לטיול ביערות ובילוי משפחתי בחיק הטבע

בקרן קיימת לישראל מציעים מקומות רומנטיים לטיול ביערות ברחבי ישראל. המקומות מומלצים לזוגות אוהבים, אך גם למשפחות ולמטיילים בודדים. טיילו בזהירות. קבלו את המקומות היפים בישראל ואת חיק הטבע הישראלי שממתין לכם בזרועות פתוחות. אטרקציות בישראל. 

מצפון עד דרום קבלו את רשימת האתרים שבהם ניתן לבקר לערוך טיולים משפחתיים בשבת וחג ולהגיע אליהם בכל פעם שהנפש רוצה טבע ישראלי. 

פסטיבל סוכות גדוש פעילויות בספורטנס נס ציונה: התאריכים והאירועים בחול המועד 2023

 לטיול יצאנו ולא שכחנו לקחת 

אז מה לקוחים איתנו לטיול של יום אחד בחיק הטבע?. כמובן טלפון סלולרי טעון במלואו. בקבוק מים לכל מטייל וצידה טעימה לדרך. לא נשכח את מספרי הטלפון לשעת חירום, לכל מקרה שלא יהיה וכמובן - שומרים על הנחיות הבטיחות וחזורים אל ביתנו בשלום. 

משטרת ישראל טלפון 100

מגן דוד אדום 101

ידידים - סיוע בדרכים ארגון מתנדבים ארצי 1230 מכל טלפון

 אטרקציות בטבע ופארקים באזור הצפון הדרום והמרכז. טיולים באזור ירושלים 

סטף טיול משפחתי בהרי ירושלים 

 אתר הסטף ממוקם בצדו המזרחי של הר איתן, בפאתיה המערביים של ירושלים, שבהם צונח מדרון ירוק אל נחל שורק, שני המעיינות הנובעים מתוכו משקים מדרגות חקלאיות (טראסות), זכר לתרבות עברית בת אלפי שנים שכמעט ואבדה מן העולם. כאן מגדלים ממש כמו בני ישראל בשעתם גני ירק מושקים ובוסתנים שאינם דרושים השקיה – זית, שקד וגפן – המעניקים לנוף מראה ירוק ורענן במשך כל ימות השנה.

צפו בווידאו הסטף טיול מקסים בירושלים מתוך הערוץ של איתי שרמן

 

פארק גורן נחל כזיב 

פארק גורן משתרע בלב החורש של הגליל המערבי ומעל לערוץ נחל כזיב. יוצאים ממנו שבילי טיול לשמורת נחל כזיב, לעין טמיר ולמבצר המונפור. נופיו הירוקים והמרהיבים, על מגוון אפשרויות הבילוי שבו, הפכו את פארק גורן לאחד ממוקדי הטיולים החשובים והבולטים בישראל.

מצפה מונפורט (פארק גורן)

 מצפה מונפורט היא נקודת תצפית מרהיבה על המבצר הצלבני מונפורט, הצמוד למדרון תלול בנחל כזיב. מרפסת התצפית משקיפה גם על עמק הנחל, המכוסה כולו חורש ים-תיכוני מפותח. מהמצפור יורד שביל טיול לנחל כזיב ולעין טמיר.

מצודת ביריה

 מצודת בירייה נמצאת בליבו של יער בירייה, יער נטע האדם הגדול בגליל. היער, המשתרע על פני כ-20 אלף דונם, מכסה את ההרים מאזור צפת, לעבר חצור הגלילית וראש פינה.

יער שוויץ במורדות הכנרת 

יער שווייץ מכסה את המדרון היורד מרמת פורייה לטבריה ולכנרת. שיאי המתלול מתנשאים יותר מ-400 מ' מעל לכנרת, ומנקודת התצפית קיימים נופים מרהיבים לעבר האגם, הגולן, החרמון והרי הגליל.

פארק אדמית תצפית על החוף הצפוני

\מהפארק נשקפים הנופים ההרריים של הגליל המערבי ומפרץ חיפה. האזור מאופיין בנוף של מצוקי נחל בצת ונחת נמר.  בפארק ניטעו עצי בוסתן ועצי יער, סומנו מסלולי טיול ונקבעו נקודות תצפית – כל מה שצריך לבילוי נעים בחיק הטבע.

יער אילנות בשרון טיול מומלץ לכל המשפחה 

בלב השרון נמצא יער מיוחד במינו. 750 מיני עצים צומחים זה בצד זה ומייצגים מבחר עצום של מקומות ברחבי העולם. סיור ביער הוא חוויה לאוהבי טבע והזדמנות לעריכת היכרות עם עצים מופלאים, חלקם בעלי מראה אקזוטי מרתק. ישנו מרכז מבקרים המוקדש כולו לעצים, משלב את הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום, ומציע למבקרים בו חוויה מיוחדת.

צפו בווידאו רום יוצא להכיר את יער אילנות, שבו לא פחות מ-350 מיני עצים, ולוקח אתכם לסיור מרתק ברחבי היער ובמרכז המבקרים האינטראקטיבי שבו. אז אם מתחשק לכם לפגוש קיגליה מנוצה, להתרשם מהאווירה הקסומה שבמעגל הקזוארינות או לראות את רום יוצא לטיול אופניים אינטראקטיבי ביער, הצטרפו אליו.

יער עמינדב ויד קנדי טיול מומלצים בשבת 

 יער עמינדב, משתרע על פני כ-7,000 דונם המתנשא בין נחל שורק ונחל רפאים ממערב לירושלים. יחד עם החורש הטבעי יוצר היער את הריאה הירוקה המשמעותית ביותר העומדת לרשות תושבי הבירה, ונשקף נוף מרהיב.  ביער מצויים מעיינות ושרידי חקלאות עתיקה. בכניסה ליער חניונים, מתקני ספורט ונופש פעיל, מסלולי רכיבה על אופניים, מסלול ניווט משולט ושביל מותאם למוגבלים בתנועה.

פארק רמת מנשה ורמות מנשה 

בתחום הפארק כלולים יערות, שמורות טבע, שטחי חקלאות ושדות מרעה, כמו גם שישה יישובים כפריים, המהווים חלק ממכלול הפארק: מושב עין העמק והקיבוצים גלעד, דליה, רמת השופט, עין השופט ורמות מנשה.

מצפור המרפסת במצפה רמון טיולים בדרום 

אם נוף מדברי עושה לכם את זה - מצפור המרפסת הוא המקום בשבילכם! קק"ל בנתה מרפסת תלויה מעל תהומות המכתש, המעניקה תצפית מרהיבה על מעמקי המכתש. ניתן להמשיך לצעוד לאורך הטיילת עד הר גמל, מהלך כ-800 מטרים.

ניתן לחצות בגשר עילי להולכי רגל את כביש 40, לחלוף על פני מלון "בראשית" ולבקר בטיילת הצלילים, שבה מוצבים פסלים המדמים כלי נגינה. ממזרח למצפור, הוקמה גם טיילת אלברט כץ, הצופה על הנוף של המכתש. הטיילת נמשכת לאורך כקילומטר וחצי ובמרכזה ניצבת יצירתו של האמן ישראל הדני, המורכבת מגושי אבן גדולים. 

פארק גולדה טיולים בנגב 

בוואדי מדברי בלב הר הנגב הקימה קק"ל אתר נופש ובתוכו אגם מים, מדשאות, חניוני פיקניק ומצפור נוף. פארק גולדה קרוי על שם גולדה מאיר, וממוקם ליד קיבוץ רביבים אשר בתה נמנתה עם מייסדיו. במרכז הפארק עובר נחל רביבים, ובשנים גשומות במיוחד נוצר בנקודה זו אגם קטן להנאת המטיילים.

יער בארי הנגב המערבי מסלולים 

 יער בארי משתרע על פני כ- 11,000 דונם בנגב המערבי, בחבל הבשור מדרום לצומת סעד. הנוף מורכב משדות ירוקים ומרחבים פתוחים ובתרונות שנוצרו כתוצאה מכמות משקעים דלה שגורמת להיעדר צמחייה ולסחף באדמת הלס הרכה. במסגרת טיול לדרום ניתן  לבקר בקיבוץ בארי באתרי הקרבות מ-1948 ובתצפית מרהיבה.

מצפור הר שאול בגלבוע 

רחבת תצפית נאה שעל רצפתה מעוצבת שושנת הרוחות, מקבלת את פני הבאים למצפור הר שאול (302 מ'), שנבנה על ידי קק"ל. ההר בולט צפונה מחומת הגלבוע ולכן הוא מעניק מבט נהדר על המתלול הזקוף של הרכס. בערבית נקרא ההר תל כולילה, שמשמעותו היא "כליל היופי". יש המזהים את ההר עם הגלעד, הנזכר בפרשת השופט גדעון: "מי ירא וחרד ישב ויצפר מהר הגלעד" (שופטים ז' 3). הר שאול הוא ההר הבולט ביותר מעל עין חרוד, שנקרא בערבית עין ג'לוד, שם המזכיר את הגלעד.

כדי ליהנות באמת מהנוף כדאי לערוך בו טיול בשביל סלול ששמו "שביל התנ"ך". השביל עובר ביער אורנים וניתן להציץ ממנו אל נופי עמק חרוד, תוך כדי קריאת פסוקים המספרים על הקרב האחרון של שאול בגלבוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה