מדד ההתחדשות העירונית 2021: הכירו את מובילי התחום אשר הוכרזו בועידת פסגת הנדל"ן

$(function(){setImageBanner('056c1139-9c70-4bdc-b400-aaf5f236bd6f','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,47326,'Image','');})

בועידת פסגת הנדל"ן שנערכה ביום חמישי 10.6 בתל אביב הוכרזו המובילים במדד ההתחדשות העירונית שתופסת חלק לא מבוטל מהבנייה החדשה למגורים באזור השפלה. גינדי כספי ושות' - במקום הראשון מבין משרדי עורכי הדין התחדשות עירונית לשנת 2021; אאורה חברת הבנייה במקום הראשון בישראל בפינוי בינוי

צילום יחצ יעקב אטרקצי מנכל ובעלים של חברת אא במעמד הזכייה במדד ההתחדשות העירונית

בועידת פסגת הנדל"ן שנערכה ביום חמישי 10.6 בתל אביב הוכרזו המובילים במדד ההתחדשות העירונית.

  • מדד ההתחדשות העירונית : גינדי כספי ושות' - במקום הראשון מבין משרדי עורכי הדין
  • בהתחדשות עירונית לשנת 2021; אאורה חברת הבנייה במקום הראשון בישראל בפינוי בינוי
  • הזכייה הוכרזה באירוע פסגת הנדל"ן 2021 שהתקיימה בת"א ובה השתתפו עוה"ד זיו כספי, אדם צסוואן ושי אליאב.

עורכי הדין במדד ההתחדשות העירונית

משרד עורכי הדין גינדי כספי ושות' דורג במקום הראשון במדד ההתחדשות העירונית 2021 של מרכז הנדל"ן בשיתוף מדלן, בקטגוריית ייצוג יזמים ודיירים בהתחדשות עירונית, חברת אאורה דורגה ראשונה במדדכחברה המובילה בישראל בפינוי בינוי עוד בין הזוכים: אשדר חברה לבנייה מקבוצת אשטרום דורגה במקום הראשון בתמ"א 38; החברה הפורצת דרך בתחום הפינוי בינוי היא אפריקה התחדשות עירונית; משרד האדריכלים המוביל בפרויקטי פינוי בינוי הוא כנען שנהב אדריכלים; במקום הראשון בייצוג דיירים דורג משרד שובל-יושע עורכי דין ונוטריון; ובמקום הראשון בייצוג יזמים דורג משרד מ.פירון ושות'.

עוד באתר 

מדד ההתחדשות העירונית מדרג את כלל אנשי המקצוע המובילים בתחום הנדל"ן לפי קטגוריות שונות - יזמים וחברות נדל"ן, עורכי דין, שמאים ופעילים נוספים בתחום. בקטגוריית עורכי הדין מדורגים המשרדים המובילים בייצוג דיירים ויזמים של פרויקטי התחדשות עירונית על פי סך הניקוד בפרויקטים שהמשרד מלווה. גובה הניקוד של פרויקט או מתחם התחדשות עירונית נקבע על פי מספר הדירות המקוריות והחדשות, על פי סוג הפרויקט ועל פי הסטטוס התכנוני או שלב הרישוי.

בין נימוקי הבחירה בגינדי כספי ושות' במקום הראשון: מדובר במשרד מוביל בתחום המקרקעין ובתחום התכנון והבנייה על היבטיהם השונים. למשרד ניסיון עשיר של יובל שנים בליווי עסקאות נדל”ן על כל סוגיהן, וניסיון של 22 שנה בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית. המשרד ליווה ומלווה מספר רב של פרויקטים מורכבים מסוג התחדשות עירונית, לרבות כמה מהפרויקטים הגדולים והמורכבים ביותר בישראל, בהיקפים של אלפי יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה. צוות עורכי הדין במשרד, בראשותם של מייסדי המשרד עו"ד יעקב גינדי ועו"ד זיו כספי והשותפים, מלווה את לקוחות המשרד בכל סוגי הפעילות בתחום הנדל"ן".

עו"ד זיו כספי, שותף מייסד של משרד עוה"ד גינדי כספי ושות', אמר בעקבות הזכייה כי "אנו מודים על הבעת האמון שאנו מקבלים מיזמים וכן מבעלי דירות לאורך השנים ושמחים ללוות אותם בעסקה החשובה של חייהם. עמלנו רבות, גם בדרך של שינויי חקיקה ורגולציה נדרשים על מנת שהתחום יהיה יעיל יותר וכדי לייצר רמת ודאות גבוהה יותר. אנחנו שמחים על הזכייה שמבטאת את העשייה הרבה והטובה של צוות המשרד והניסיון הרב שהצטבר במשרד לאורך השנים בתחום מורכב זה. צוות המשרד מספק מענה משפטי מקיף בכל שלבי עסקת הנדל"ן, ומלווה את היזמים ובעלי הדירות לכל אורך התהליך. אנו נמשיך להעמיד לרשות לקוחותינו את הניסיון והידע הרב שצברנו לאורך עשרות שנות פעילות המשרד, כמו גם היכולת לראות ולנתח את המפה העסקית-נדלנ"ית בכללותה, על מנת להגיע לתוצאה המיטבית ולמקסם את רווחיות העסקה עבורם".

פינוי בינוי חברת הבנייה המובילה במדד ההתחדשות העירונית

כאמור בקטגוריית פינוי בינוי חברת אאורה דורגה במקום הראשון במדד. הדירוג מתבסס על מתחמי הפינוי בינוי שמקדמת החברה. בין הפרמטרים הקובעים את הניקוד - שיעור חתימות של דיירים, התקדמות בציר התכנוני והרישוי וכמות הדירות הישנות במתחם. בין הנימוקים לבחירה: אאורה היא מהחברות הגדולות והמובילות בישראל ביזום נדל"ן למגורים ובהתחדשות עירונית בפרט. לחברה יש כיום 30 פרויקטים של התחדשות עירונית בתכנון ובביצוע, המכילים כ-14 אלף יחידות דיור חדשות. בעל השליטה באאורה הוא המייסד והמנכ"ל עו"ד יעקב אטרקצ'י, שמחזיק בניסיון רב במגזר הציבורי והוא אחד מחלוצי תחום ההתחדשות העירונית בישראל. אאורה נסחרת כיום בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-760 מיליון שקל.

לדברי מנכ"ל ובעלי אאורה יעקב אטרקצ'י, "אנו גאים על הזכייה, מבחינתנו הזוכים האמיתיים הם הדיירים שלנו, בזכות הקשר האמיץ והשותפות איתם אנחנו מצליחים להוציא לפועל עשרות פרויקטים. אנו רואים בהתחדשות העירונית כשליחות לאומית וציונית, המאפשרת יצירה של סביבת מגורים איכותית ושיפור איכות החיים של כלל תושבי העיר, לרבות אוכלוסיות מוחלשות, קשישים ובעלי צרכים מיוחדים. היא מאפשרת תכנון הוליסטי לשכונה אמיתית ומקיימת. מצד אחד בעלי הדירות הוותיקים נהנים מדירה חדשה הכולל ממ"ד, מרפסת וחניה, הרוכשים נהנים ממתקנים של שכונה חדשה והעיר נהנית מחידוש האזור שמאפשר חיבור אורבני בין חלקיה השונים וכן את האפשרות להקים מבני ציבור מותאמים לצרכי האוכלסיה ופיתוח השטחים הירוקים. התחדשות עירונית היא הדרך היחידה לחדש את מרכזי הערים ולהגדיל את היצע הדירות בשוק".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה