פנטהאוז חדש למכירה בראשון לציון כמה תעלה לכם לגור בדירת המגורים המבוקשת לשנת 2020

$(function(){})

אפקט הקורונה: זינוק בביקוש לפנטהאוזים בראשל"צ בשנת 2020. ראשון לציון נמצאת במקום השני בארץ בכמות הביקושים לפנטהאוזים חדשים.

פרויקט בינוי פינוי דוניץ בקריית האמנים של חברת אחים דוניץ צילום דוניץ

הקורונה הזניקה את הביקוש לדירות פנטהאוז חדשות בראשון לציון 

משבר הקורונה שאפיין את שנת 2020 הביא לעלייה בביקוש לדירות פנטהאוז בעיר ראשון לציון. לפי נתוני אתר יד 2, בשנה האחרונה היו בראשל"צ יותר מ-50 אלף גולשים שחיפשו דירות פנטהאוז, ו-835 מודעות של דירות שהוצעו למכירה - יחס ביקוש/היצע של כ-60, כלומר שעל כל דירה שהוצעה למכירה היו 60 מתעניינים. נתון זה מציב אותה במקום השני מבין הערים המובילות בישראל בכמות הביקושים לפנטהאוזים ב-2020 (אחרי ת"א).  

עוד באתר: דירות 4 חדרים בנס ציונה

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ הבונה בראשון לציון, "משבר הקורונה הוביל לשינוי בדפוסי הצריכה של רוכשי הדירות. השהייה הממושכת בבתים חידדה את הצורך במרחב מחייה פנימי וחיצוני ראוי בדירות המגורים – וכנגזרת זה הוביל לעלייה בביקושים לדירות הפנטהאוז שהן בד"כ דירות גדולות ומרווחות עם מרפסות גדולות מאוד. אנו מזהים את העלייה בביקושים בפרויקט שלנו בראשל"צ – עם כמות גדולה יותר של רוכשים שמתעניינים בפנטהאוזים שמוכנים לאכלוס מיידי".

3 מתעניינים על כל פנטהאוז המוצע למכירה 
העלייה בביקושים לפנטהאוזים בראשל"צ תואמת למגמה הארצית, לפיה חלה עלייה חודשית עקבית בביקושים לדירות פנטהאוז מאז חודש אוקטובר 2020, ונכון לחודש פברואר האחרון היו באתר כ-122 אלף גולשים שחיפשו יח"ד כאלה, זינוק של כמעט פי 3 מכמות הביקושים בתקופה המקבילה ב-2020. בחודש פברואר הוצעו למכירה באתר 6,300 דירות פנטהאוז בארץ, כך שעל כל דירה היו 19 מתעניינים.

חברת אחים דוניץ בונה את פרויקט דוניץ בקריית האמנים ברשל"צ, הכולל 14 מגדלים בני 19-31 קומות עם כ-1,400 דירות. בפרויקט נותרו למכירה בפרויקט נותר פנטהאוז אחד לאכלוס מיידי ופנטהאוזים נוספים במגדלים שנמצאים בבניה במחיר של 3.7 מיליון שקל.

עוד דירות למכירה בראשון לציון - שכונת הנוריות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה