קריית החינוך 'בן גוריון' מציינת את יום המעורבות הקהילתית הבינלאומי. התלמידים לקחו חלק בפעילויות חברתיות למען העיר.

$(function(){setImageBanner('927f9225-99d1-4f31-b405-b5ab8dda7848','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,49004,'Image','');})

בקריית החינוך 'בן גוריון' בעיר הפכו את המעורבות וההתנדבות לדרך חיים. השנה, את יום המעורבות הקהילתית הבינלאומי 2024 הם ציינו בשלל פעילויות חברתיות למען הקהילה בנס ציונה וכמובן בפעילויות חברתיות בנושא השבת החטופים.


ראש העיר שמואל בוקסר והתלמידים עם העץ הראשון שניטע בחורשת החטופים

קריית החינוך 'בן גוריון' מציינת את יום המעורבות הקהילתית הבינלאומי

כך ציינה קהילת קריית החינוך 'בן גוריון' בנס ציונה את יום המעורבות הקהילתית הבינלאומי 2024. התלמידים עסקו בשלל פעילויות שכללו נטיעת חורשת החטופים יחד עם ראש העיר, אירוע מרגש ותרומות כחלק מחגיגת יום ההולדת העצובה לתינוק כפיר ביבס, ורכישת מיטות שדה לחיילים.

אלה רק חלק מהפעילויות שקידמו לאחרונה תלמידי קריית החינוך בנס ציונה . "התלמידים מוכיחים שוב ושוב את כוחם לתרום ולשנות את המציאות עבור מי שזקוק לעזרה", אומרת איריס דורון, מנהלת בית הספר

ביום ראשון האחרון (28 בינואר) צוין ברחבי העולם יום המעורבות הקהילתית הבינלאומי. בקריית החינוך 'בן גוריון' בנס ציונה, לא זקוקים ליום אחד בשנה לטובת הנושא, אלא הפכו את המעורבות החברתית והקהילתית לדרך חיים בכלל, ומאז השבעה באוקטובר בפרט.

עוד באתר נס ציונה נט 

 צעדת נס ציונה 2024 יוצאת לדרך ב10/02 והפעם נצעד עם תושבי העוטף והצפון.


בשבועות האחרונים, עסקו תלמידי קריית החינוך במגוון רחב של פעילויות התנדבות ותרומה למען חיילים ומפונים מאזור הצפון והדרום, שהגיעו לשיאן בימים אלה. בין היתר, הקימה שכבת י' בביה"ס מיזם למכירת קפה ומאפה, שכל הכנסותיו הוקדשו לרכישת מיטות שטח ייחודיות לחיילים המשרתים כעת בחזית הדרומית. החיילים שזכו לקבלת המיטה הייחודית, מבית הסטארטאפ 'בד בוקס' שמייצר מיטות שטח המותאמות למצב הלחימה שלחו סרטוני הודיה וברכה לתלמידים.

חוגגים יום הולדת לתינוק כפיר ביבס שנמצא בשבי החמאס 


בנוסף, ציינו התלמידים לאחרונה את יום הולדתו הראשון של התינוק כפיר ביבס, אותו נאלץ הפעוט לציין בשבי העזתי. "גם אני חגגתי יום הולדת ב-18 לינואר, ממש כמו כפיר, וביקשתי מהתלמידים שלא לציין את יום הולדתי, אלא רק את יום הולדתו של כפיר. התלמידים הרימו הפקה שלמה- שכללה חטיפים כתומים, עיצוב שולחן ובלונים, אפילו כסא תינוק מקושט היה שם וזר. הכל, חוץ מכפיר עצמו", מספרת שרית שטרצר, רכזת שכבת י' ורכזת המעורבות החברתית בשכבה.


כדי להפוך את האירוע לכזה שתורם לא רק למודעות הציבורית, אלא גם מעניק סיוע בפועל למי שצריך, ריכזו תלמידי ביה"ס מתנות לפעוטות, ובהם משחקים, צעצועים, בגדים וספרים, שכולם נתרמו למען כפיר, והועברו לבית מלון בראשון לציון, שם מתגוררים כעת מפונים מעוטף עזה.

העלאת המודעות לגורל החטופים והשבתם בקריית החינוך בן גוריון בנס ציונה 


פעילות נוספת ומרגשת שערך בית הספר בשבוע האחרון למען העלאת המודעות לחטופים, היא נטיעת חורשת החטופים- בה נשתלו 253 שתילים, המציינים את מספרם של החטופים שנשבו ב-7 באוקטובר. בנטיעות השתתף גם ראש העיר, שמואל בוקסר, שהצטרף לנוטעים הצעירים- תלמידי חטיבת הביניים בקריית החינוך 'בן גוריון', ויחד נטעו מאות עצי פרי הדר, כמיטב המסורת בעיר.

מה קורה בנס ציונה?. 

קבלו את רס"ן ד"ר איתן תורג'מן מנס ציונה, שנפצע קשה בעזה ונמנה על מקימי "תיקון 2024" תנועת המילואימניקים

נטיעת עצים בנס ציונה

" פעילות הנטיעות הייחודית נעשתה לציון ט"ו בשבט, כשחלק מן הצמיחה המחודשת מחייבת להחזיר את החטופים והחטופות הביתה. בחרנו לציין את מספרם המלא של החטופים והחטופות, כולל אלה שכבר שבו הביתה כדי שלעולם לא נשכח את האירוע הקשה הזה, ואת החובה הלאומית להחזיר את כולם וכולן הביתה, עד האחרון שבהם", אומרת איריס דורון, מנהלת קריית החינוך 'בן גוריון' בעיר.

צילומים בכתבה זו : באדיבות קריית החינוך 'בן גוריון' בנס ציונה.

יום הולדת עצוב לכפיר ביבס. תמונות מהאירוע בקרית החינוך בן גוריון בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה