איביץ מחכה לברקוביץ: הסקציה היוצאת למשחק חוץ מול מכבי תל אביב

$(function(){setImageBanner('8cf5d800-db8a-4353-b32a-a34d49867523','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, שבת בלומפילד שעה 15:00, אומר איתי רוטמן בלם הסקציה: "נבוא לשחק את המשחק שלנו כדי להשיג תוצאה טובה".

רוטמן. צילום סקציה נס ציונה

רוטמן: "נבוא לשחק את המשחק שלנו כדי להשיג תוצאה טובה"

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ ספג כרטיס אדום ואת המשחק הוא ינהל מהיציע. שתי הקבוצות יפגשו ביום שבת למשחק בו מכבי תל אביב תנסה לחזור לעניינים והסקציה תנסה למזער נזקים. 

בלם הסקציה מתכונן למשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד (שבת, 15:00): "מתכוננים למשחק קשה". אכזבה גדולה אחרי ההפסד להפועל ירושלים. ברקוביץ': "לא הופענו למשחק, שחקנים חשבו שאנחנו ברצלונה". דור כוכב: "לא הופענו, אבל לא נוריד את הראש. אתם תראו נס ציונה אחרת נגד מכבי"

העונה המוזרה של סקציה נס ציונה נמשכת, כאשר למרות יכולת לא רעה בחודש האחרון, הקבוצה נמצאת במקום האחרון. עם זאת, הליגה צפופה מאוד, וניצחון בודד יכול להזניק כל קבוצה אל החלק העליון של הטבלה, כך שיש לקחת זאת בערבון מוגבל.

ההפסד המיותר להפועל ירושלים 

בשבוע שעבר נכנעה הסקציה 2:0 להפועל ירושלים, במשחק שלמעשה הוריד אותה למקום האחרון. ירושלים עלתה ליתרון לאחר דחיקה של אונדז'יי באקו בדקה השמינית, בסיומו של כדור חופשי. גוני נאור הכפיל את התוצאה בדקה ה-49, כאשר נס ציונה לא באמת נראתה בעניינים לאורך כל חלקי המשחק.

מאמן המפסידה, ניר ברקוביץ', אמר לאחר המשחק: "לא הופענו למשחק, הגענו אדישים אחרי הניצחון מול הפועל חיפה. שחקנים פה חשבו שאנחנו ברצלונה. הגיע להפועל ירושלים לנצח. נצטרך לשפר את ההגנה שלנו, כי זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. עם היכולת הזו אנחנו נרד ליגה בסוף".

מגן המפסידה, דור כוכב, אמר: “לא הופענו היום. לא נוריד את הראש יותר מידי כי יש עוד דרך ארוכה. מרימים את הראש ושבוע הבא אנחנו במשחק אחר לגמרי נגד מכבי תל אביב. אולי המשחק הכי קשה בליגה באצטדיון הכי קשה בליגה, יחד עם סמי עופר. אני בטוח שכבר משבוע הבא תראו נס ציונה אחרת".

האם הסקציה יכולה להוציא נקודה ממכבי תל אביב ?  

כאמור, השבוע תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי תל אביב (שבת, 15:00) כאשר גם במועדון יודעים שיהיה קשה מאוד לחזור עם נקודות מבלומפילד. בקבוצה גם יודעים שבעקבות השעה הנוחה, בלומפילד צפוי להיות מלא בלמעלה מ-20 אלף צהובים, אך מקווים שגם משפחות וילדים רבים מנס ציונה יעשו את הדרך הקצרה לאצטדיון היפואי וינסו לדחוף את הקבוצה לניצחון סנסציוני.

הבלם איתי רוטמן אמר לקראת המשחק: "מתכוננים למשחק קשה, אבל כמו כל קבוצה נבוא לשחק את המשחק שלנו כדי להשיג תוצאה טובה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה