ליבגוט: "אנחנו בא.כ. יכולים להסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים"

$(function(){setImageBanner('b9508e1a-9c03-4fe2-8805-9de6d8a8ff17','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

הקפטן החדש של א.כ נס ציונה מוכן למשחק הבית מול הפועל ר"ג (שישי, 15:00) בפתיחת הפלייאוף התחתון:
"צריכים לנצח כל קבוצה בבית התחתון ולהבטיח את המקום בבית העליון". הקפטן עומרי גדות פרש מכדוריד. בקבוצה אמרו: "ישאר חלק מה-DNA של המועדון". שבת ללא הפסדים במחלקת הנוער

דיגישארק

לאחר פגרה ארוכה, תשוב א.כ נס ציונה לליגה כשתארח ביום שישי את הפועל רמת גן (15:00). הטייגרים יארחו את האדומים למשחק במסגרת המחזור הראשון של הבית התחתון ויקוו לצבור בשלב זה כמה שיותר נקודות כדי להבטיח את מקומם בהקדם בפלייאוף העליון.

בנס ציונה מעודדים מאוד מהיכולת ומהניצחונות בשבועות שלפני הפגרה, ומקווים להמשיך את המומנטום, ולהשיג ניצחון שירחיק אותם מאוד מהאזור המסוכן, ויקרב אותם לאזור ממנו מבטיחים פלייאוף עליון. הכניסה למשחק היא חינם לשחקני/ות המועדון (ביה"ס לכדוריד ומחלקת הנוער/נערות).

טולי ליבגוט, הקפטן החדש של הקבוצה, אמר: "אנחנו יכולים להסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים. לקראת משחקי הבית התחתון - אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה ולהבטיח כמה שיותר מוקדם את המקום שלנו בפלייאוף העליון וזה מתחיל כבר ביום שישי הקרוב בבית נגד הפועל רמת גן. למרות ההתלהבות מהעפלת הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה אנחנו מתרכזים כעת אך ורק במשחקי הליגה במטרה לצבור כמה שיותר נקודות. יש סגל איכותי עם צוות מצוין, חזרנו לאימונים בצורה טובה מהפגרה שהייתה ומחכים לראות את הקהל ביציע תומך בנו כבר במשחק הבית הקרוב".

כאמור, ליבגוט הפך השבוע לקפטן לאחר שהקפטן הקודם, עומרי גדות, הודיע השבוע על פרישה ממשחק הכדוריד. גדות הודיע בימים האחרונים להנהלת א.כ. נס ציונה על סיום דרכו בקבוצה ועל פרישתו ממשחק פעיל בכדוריד המקצועני.

בקבוצה אמרו על פרישתו של גדות: "אין מילים לתאר כמה עומרי היה ותמיד יישאר חלק מה- DNA של המועדון. הקפטן בן ה- 29 גדל בביה"ס לכדוריד של א.כ. נס ציונה, המשיך בקבוצות מחלקת הנוער שלנו כשבדרך גרף תארים שהעניקו הרבה כבוד לעיר, ביניהם אליפות המדינה לנוער, שתי זכיות בגביע המדינה לנוער וזכייה נוספת בגביע המדינה לנערים ט'. בקריירת הבוגרים שלו העפיל פעמיים לחצי גמר גביע המדינה עם א.כ. נס ציונה (העונה ובעונת 18/19)".

"בימים האחרונים עומרי החליט על פרישה ממשחק פעיל והודיע על כך למאמן הקבוצה ולראשי המועדון. עומרי היקר, אין לנו ספק שתמשיך להגיע לפסגות מקצועיות גם בקריירה שלך מחוץ לפרקט ולהביא את האיכויות שלך כבן אדם ואת הכלים שצברת לאורך השנים ממשחק הכדוריד לכל מקום בו תהיה. מאז ומתמיד היית טייגר וכך גם תישאר. מחכים לך כאורח כבוד באולם צימרמן!!! אוהבים אותך ומאחלים לך הצלחה ענקית בדרכך החדשה, משפחת א.כ. נס ציונה".

 

בתוך כך, מי שחזר לסגל הוא המקשר ניקולה סקרוביץ. סקרוביץ חוזר לשורות הטייגרים לאחר תקופה קצרה בה שהה בביתו בסרביה בעקבות עניינים אישיים. איתמר אלמוסנינוס הנס ציוני (בן 26) שמתפקד כמרכז/מקשר, הצטרף גם הוא לסגל הקבוצה של המאמן כפיר דראי.

 

בנושא אחר, שבת ללא הפסדים במחלקת הנוער והנערות של א.כ. נס ציונה. קבוצת הילדות ז' של עמית איזק ויהל ויזל פתחה את משחקי השבת וניצחה 21:24 באולם צימרמן את מ.כ. חולון. קבוצת הילדים ז' באימונו של מאור אדירים ניצחה 35:39 בצימרמן את הפועל חבל אילות. קבוצת הנערים י' של דני ליבגוט פגשה גם היא את הקבוצה הדרומית בליגה - הפועל חבל אילות וניצחה 27:41 בדרך לניצחון שישי העונה מתוך שבעה משחקים סה"כ.  קבוצת הילדים ח' עם המאמן עידן פינקר ניצחה בצימרמן 21:42 את הפועל ראשל"צ. לבסוף, קבוצת הנוער עלית עם דני ליבגוט סיימה את המחזור הראשון במסגרת ליגת נוער עלית בשוויון 28:28 נגד הפועל קרית אונו בבית. ב-21/01 הקבוצה תתארח אצל הפועל ראשל"צ במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנוער (18:00, אולם נחלת יהודה).

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה