משחקי ההשרדות של הסקציה 270 דקות אחרונות בליגת העל ? 

$(function(){setImageBanner('23c72234-6062-4a89-adea-0ed1cbf17eea','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

משחקי ההישרדות של הסקציה 270 דקות אחרונות בליגת העל ?  מה הסיכוי של הכתומים להישאר עוד עונה בליגת העל לארח שמרבית העונה סחבו על הגב את הליגה מהמקום 13 ו ה 14

צילום עצמי

משחקי ההשרדות של הסקציה 270 שדות אחרונות בליגת העל ? 


הסקציה מגיעה לרגע האמת, שלושת המחזורים האחרונים שיקבעו אם הקבוצה תשאר בליגת העל או תרד חזרה ללאומית לסקציה נותרו 3 משחקים עד לסיום העונה: רביעי 20:15 בבית מול בני יהודה, ראשון הבא, 21:00 בחוץ מול כפ"ס, בחמישי הבא ב- 20:15 מול קרית שמונה בחוץ האם היכולת של שוער הסקציה, עמרי גלזר  - נמצא בכושר מצויין, הסקציה תהיה חייבת שימשיך כך עד לסיום העונה

שלושה משחקים בתוך פחות משבועיים. זה מה שנשאר לסקציה לעונת המשחקים 19/20. שלושה משחקים בהם יוכרע האם הקבוצה שעלתה ליגה בתחילת השנה תצליח להשאר לעונה נוספת בליגת העל או תרד חזרה לליגה הלאומית. 

קבלו את רס"ן ד"ר איתן תורג'מן מנס ציונה, שנפצע קשה בעזה ונמנה על מקימי "תיקון 2024" תנועת המילואימניקים

אמש שיחקה הקבוצה את משחק הרביעי בפלייאוף התחתון כשארחה את הפועל רעננה, שכבר ירדה ללאומית. אם ניצחה הקבוצה, מה שחייב היה לקרות הרי שהיא שמרה על מרחק של לפחות שלוש נקודות מקרית שמונה, יריבתה הישירה על המקום בליגה. על מקרה בו הפסידה אתמול הקבוצה, איש לא רוצה לחשוב...

הפלייאוף התחתון המתח העליון 


מצב הטבלה לפני המשחק מול רעננה הוא שהסקציה מדורגת מתחת לקו האדום, במקום ה- 13 עם 25 נקודות, שלוש פחות מקרית שמונה שמעל לקו האדום. לקרית שמונה יש גם הפרש שערים עדיף שיקנה לה יתרון במקרה של שוויון בנקודות בין הקבוצות .

עד למשחק אמש השיגה הסקציה 4  נקודות משלושת המשחקים הראשונים של הפלייאוף התחתון. הקבוצה סיימה בתיק"ו 2:2 אכזרי מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה של הפלייאוף, וזאת לאחר שהוליכה 0:2 וספגה את שער השוויון עמוק בתוך תוספת הזמן. במחזור שלאחריו השיגה הקבוצה נצחון חשוב מאין כמותו 1:0 על מכבי נתניה ואילו במחזור שהתקיים בשבוע שעבר נוצחה הקבוצה 0:2 מול מ.ס. אשדוד. המתחרה הישירה של הסקציה על המקום בליגת העל, הפועל קרית שמונה, השיגה במחזור האחרון ניצחון חשוב 0:1 על הפועל רעננה ופתחה פער של שלוש נקודות מעל לסקציה. רעננה, ששיחקה מול הסקציה אתמול, כבר ירדה ליגה לאחר שהפער בינה ובין קרית שמונה שמעל לקו האדום עומד על 12 נקודות והפרש שערים עצום לזכותה של קרית שמונה.


בסקציה כמובן מייחלים להפסד של קרית שמונה שתתמודד מחר מול הפועל כפר סבא, שתיאורטית עוד יכולה לרדת ליגה גם היא. כאמור, עד לסיום העונה נותרו לסקציה שלושה משחקים: ביום רביעי תארח הסקציה את בני יהודה באצטדיון רמת גן בשעה 20:15, ביום ראשון שלאחריו תתארח הקבוצה אצל הפועל כפ"ס באצטדיון פ"ת בשעה 21:00 וב 2.7, יום חמישי הבא ב- 20:15, תצא הקבוצה לקרית שמונה למשחק שיחתום את העונה וכולם מקווים שיהיה גם החשוב ביותר העונה.

רונן זייגרמן לא מפסיחק לקוות 

"השחקנים שלנו בטירוף", סיפר השבוע מנכ"ל הסקציה, רונן זייגרמן, "איש לא מוכן לשמוע אפילו על לרדת ליגה. כולנו מחוייבים במאה אחוז לקבוצה ועושים הכל בכדי לעמוד במשימה הקשה שלנו. אחד הקשיים הגדולים שעומדים בפנינו זה כל נושא הכושר הגופני וכושר המשחק. התחלנו להתאמן באיחור של שבועיים לעומת הקבוצות האחרות ובעיקר השחקנים הזרים שלנו שלא היו בארץ והצטרפו מאד מאוחר. רואים את זה היטב על המגרש, איש מהזרים לא נמצא בכושר הטוב שלו ואף שחקן לא מסוגל לסיים 90 דקות בקצב בו היינו מקבלים אותו בשלב הזה בעונה רגילה. צוות המאמנים שלנו מודע לעניין ועושה הכל על מנת לשמור על השחקנים בריאים ובכושר ומצד שני להביא את הקבוצה בצורה הטובה ביותר לכל משחק ומשחק. ברור שאם היינו בתחילת הוענה יש שחקנים שהיו מקבלים מנוחה, או משחקים פחות, אבל במצב בו אנחנו נמצאים אין הנחות לאף אחד. כולם נותנים הכל על המגרש בכל משחק ומשחק. העובדה שהליגה משוחקת פעמיים בשבוע, מעלה משמעותית את רמות האדרנלין של כולם ומשאירה אותנו במתח בריא שקצת מחפה על החסרון בכושר גופני"
מה צריך לעשות בכדי להשאר?


"צריך להגיע למשחק האחרון מול קרית שמונה כשאנחנו עדיין בתמונה. זה אומר מרחק של 2 נקודות ומטה מהם. אני מאמין שאם נעשה זאת, ננצח ונשאר בליגה. בכדי להגיע לשם, נהיה חייבים לקחת לפחות 5 נקודות בשלושת המשחקים שנותרו לפני המשחק 

תוצאות הסקציה עד כה בפלייאוף התחתון: תיקו 2:2 מול חדרה, ניצחון 0:1 על נתניה, הפסד 0:2 לאשדוד

רונן זייגרמן:  " מטרתנו היא להגיע למשחק האחרון מול קרית שמונה כשאנחנו עדיין בתמונה. זה אומר מרחק של 2 נקודות ומטה מהם. אני מאמין שאם נעשה זאת, ננצח ונשאר בליגה"



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה