גם בנס ציונה יש "האב"... נחנך מרכז למידה ועבודה משותף לצעירי נס ציונה!

$(function(){})

ייפתח עבור צעירי העיר בתום חופשת הסוכות. המדובר במקום מזמין ונוח עבור סטודנטים או צעירים הזקוקים לחלל בו יוכלו ללמוד לבחינות או לעבוד באווירה שיתופית וצעירה.

 

דוברות עיריית נס ציונה

לראשונה בנס ציונה: נפתח מרכז למידה ועבודה משותף לצעירי נס ציונה!

באירוע צנוע וחגיגי, נחנך אתמול, יום ד', 27.9.23 ה"האב" בשכונת הוואלי. המבנה ששימש בעבר גן ילדים, עבר בחודשים האחרונים שיפוץ יסודי ועוצב בטוב טעם ותוך מחשבה מרובה על מתן מענה לצרכים של צעירי נס ציונה. השיפוץ, בהמשך לצרכים שעלו בסקר שקיים אגף קהילה בקרב צעירים וסטודנטים כבר בשנה שעברה.

החלל החדש ייפתח עבור צעירי העיר בתום חופשת הסוכות ויפעל החל מה 8.10.23 ובמהלך חודש אוקטובר לתקופת הרצה, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-21:00.

המקום מזמין ונוח עבור סטודנטים או צעירים הזקוקים לחלל בו יוכלו ללמוד לבחינות או לעבוד באווירה שיתופית וצעירה. במקום שולחנות עבודה מצוידים בתאורה, אוזניות, כיסאות רחבים ומקום להניח חפצים אישיים. עוד בחלל פינות ישיבה, ספות רחבות, חדר נפרד לפגישות או עבודה בקבוצות, מטבחון מאובזר, טלוויזיה גדולה וחצר מזמינה.

דוברות עיריית נס ציונה

המקום החדשני, נוצר ביוזמת אגף נוער צעירי וקהילה, זאת לאור שיח עם צעירי העיר אשר העלו את הצורך בחלל פתוח ושיתופי לצרכי למידה ועבודה. בהמשך לצורך, הקצתה עיריית נס ציונה את המבנה וכאמור, בחודשים האחרונים התבצעו בו שיפוצים רחבים במטרה להתאים את המקום לצרכי הצעירים.

ראש העיר שמואל בוקסר: הקמנו את אגף קהילה נוער וצעירים בדיוק כדי לתת מענה רחב ומקיף יותר לצרכים העדכניים של צעירי העיר. ה"האב" שעומד לרשותם היום הוא חלל שלא יבייש חברות הייטק מצליחות. בחמש השנים האחרונות הרחבנו, חידשנו ויצרנו שירותים חדשים לצעירים בניהם: מרכז הצעירים הכוורת, ליווי מקצועי לחיילים משוחררים, סטודנטים וזוגות צעירים, סדנאות, הרצאות ועוד. אני מודה לחברת מועצת העיר, מחזיקת תיק צעירים מאיה פז שקולניק על תרומתה בהקמת ה"האב". על היוזמה, היצירתיות והעשייה למען צעירי העיר. זו המחויבות שלנו לתת לצעירים שלנו את כל הכלים כדי להצליח. נמשיך ליצור ולפתח עבורם מענים.

דוברות עיריית נס ציונה

כפיר פוני, מנהל אגף נוער צעירים וקהילה: לפני כחמש שנים חלמנו על הקמת מקום לצעירי העיר, לסטודנטים ולחיילים המשוחררים. ה"האב" העירוני שיצרנו ייתן מענה הוליסטי ויהווה בית תורם להתפתחות אישית של צעירי וצעירות העיר. אנו מזמינים את קהילת צעירי נס ציונה להגיע ולעשות שימוש במרחב החדש ויותר מכך להעלות בפנינו צרכים נוספים, כדי שנוכל להשתפר, להשתכלל וליצור מענים חדשים.

בהמשך השנה יציע ה"האב" החדש סדנאות, הרצאות ומפגשי חברה בתחומי הדעת השונים הנוגעים לצעירי העיר. 

דוברות עיריית נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה