כפיים ! 29 תלמידות ותלמידי תיכון מנס ציונה קיבלו תעודת הצטיינות במעורבות חברתית.

$(function(){setImageBanner('9831ffe0-e677-4f36-b56b-c045315bfba5','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

בטקס מרגש אשר התקיים השבוע באשכול פיס, במהלכו הוענקו תעודות ל 29 נערות ונערים על פעילותם בתחומים רבים ומגוונים וביניהם: סיוע לבני הגיל השלישי, לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, על פעילות בגני הילדים, במרכזי הלמידה לתלמידי היסודי, פעילות למען החיילים או למען משפחות המילואימניקים ועוד ועוד.

כ פ י י ם !    29 תלמידות ותלמידי תיכון מנס ציונה

קיבלו תעודת הצטיינות במעורבות חברתית.

הפעילות למען הקהילה במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" – של אגף החינוך בעיריית נס ציונה אשר הפועלת בכלל התיכונים בעיר ומטרתה לעודד ולפתח מעורבות ותרומה לקהילה של בני ובנות הנוער בעיר, להעצים את בני הנוער ולקדם תהליכים של למידה מעשית ומשמעותית. התוכנית לתלמידי החטיבה העליונה מהווה תנאי סף לקבלת תעודת בגרות.

הטקס המרגש, בהנחיית אירית ברוק מנהלת התנדבות רשותית באגף החינוך נפתח בקטע מוזיקאלי בביצוע תלמידי שיבולים ובהובלת המורה יעל ולאחריו עלו התלמידות והתלמידים המצטיינים לקבלת שי ותעודת ההוקרה.

האירוע בהשתתפות התלמידים ובני המשפחות, ראש העיר שמואל בוקסר, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך עומרי רווח, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, מנהלת אגף החינוך אסתי יוסף, מנהל מח' בתי הספר העל יסודיים יורם לוין, מפקחת חברה ונוער רעות ארליך, מנהלות ומנהלי בתי הספר, צוותים חינוכיים, מנהל תנועות הנוער זיו שחר והרכזים.

ראש העיר שמואל בוקסר: "שנה"ל שמסתיימת עכשיו היתה המאתגרות והקשות שידעה מדינת ישראל. בשנה הזו ראינו כמה חזקה הקהילה שלנו. תרומתם המשמעותית של בני ובנות הנוער הנהדרים שלנו לכל כך הרבה אנשים, מחזקת את החוסן, את הלכידות של כולנו, את היכולת לעמוד איתן, גם ברגעים לא פשוטים. אנחנו גאים בכל אחת ואחד מכם על ההישג המשמעותי ומודים לצוותים החינוכיים על ההדרכה והתמיכה, ולהורים על הרוח הגבית המשמעותית. אני משוכנע שהניסיון שהנערים צברו, יסייע להם רבות בעתיד"

עמרי רווח, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אמר: ״אתם הגיבורים האמיתיים של הבוקר הזה. העבודה שלכם לא נמדדת בציונים או בתעודות, אלא בהשפעה החיובית שהייתה לכם על החיים של אחרים. אתם הוכחתם שבזכות המעשה האישי של כל אחת ואחד מכם, ניתן ליצור קהילה תומכת וחזקה יותר. אני רוצה להודות גם להורים ולמורים שלכם שהיו שם לאורך כל הדרך, שהשקיעו, תמכו והאמינו בכם ולהם יש חלק משמעותי במי שגדלתם להיות. המשיכו לשאוף למצוינות חברתית, למעורבות, המשיכו להאמין שביכולתכם לשנות את העולם״.

29 המצטיינים, נבחרו בשל פועלם המשמעותי מתוך כ 2000 תלמידות ותלמידים שהשתתפו בתוכנית:
דוברות עיריית נס ציונה

מתיכון ע"ש גולדה מאיר: עומר הנדלר, הילה מן, שקד פרנקו, עמית פייבל, נויה בטיט, תום צוברי.

דוברות עיריית נס ציונה

מקרית החינוך ע"ש בן גוריון: גיא נווה, יואב שפר, הלל גור ארי, אלון בן מאיר, עדי ניב הלפרין, ליאל כהן

דוברות עיריית נס ציונה

מקריית החינוך ע"ש אליעזר בן יהודה: איתי פלס, איתי בן חורין, יואב שמש, שירה שבח, דניאל גבריאל, אליעד בן חורידוברות עיריית נס ציונה

מקריית החינוך פארק המדע: איתי כהן, אגם בועז עובד, דניאלה סנדלר, תמר טרן דורי, מאיה בר לב, מאור ורד.

בחלק האמנותי..

מתיכון שיבולים: זיו שנטל, שירה אפלבאום, נועה כץ, נעמה שוהם, תומר מזרחי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה