מבצע "הקש בדלת" 2022 מגיע לנס ציונה

$(function(){setImageBanner('87dede50-062d-428d-8d72-a267156b82e2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

זו השנה ה-62 לקיום מבצע ההתרמה הארצי "הקש בדלת", שייערך ביום שני 24 באוקטובר, כ"ט בתשרי תשפ"ג.
תלמידי חטיבות הביניים מבתי הספר בן יהודה ובן גוריון יישתתפו במבצע, בשיתוף עם חניכי השכב"ג של תנועות הנוער בעיר.
על פעילות האגודה מספרת: ד"ר יהודית כהן, יו"ר הסניף בנס ציונה

1

בתמונה: ראש העיר מר שמואל בוקסר, נאור ירושלמי סגן ראש העיר ומחזיק תיק "עיר בריאה", יורם לוין מנהל מחלקת בתי הספר העל-יסודיים, ליאת ליבנת רכזת מחלקת סניפים של האגודה למלחמה בסרטן, שריל בן יעקב, מורה מחנכת ורכזת חברתית בחטיבת הביניים בן גוריון ויהודית כהן יו"ר סניף נס ציונה של האגודה.

כבר שבעה עשורים האגודה למלחמה בסרטן תומכת רגשית ונפשית בחולים, במחלימים ובבני משפחותיהם. מרגע האבחון, הצוותים של האגודה למלחמה בסרטן מלווים את החולים באמצעות קבוצות תמיכה ופעילויות נוספות, מתן מידע מקצועי ומהימן על המחלה ודרכי הטיפול בה וכן בסיוע למימוש הזכויות.

האגודה למלחמה בסרטן דואגת להעניק סיוע כספי ראשוני לאלפי חולי סרטן, אשר עקב המחלה והטיפולים זקוקים לכך ופועלת לרווחת חולי הסרטן בכל ההיבטים – ממתן פאות לנשים שאיבדו את שיערן עקב הטיפולים, ועד תכניות לשיפור איכות החיים בתקופה קשה זו.

באגודה מחזקים את הילדים והמתבגרים המתמודדים עם סרטן בתחום הלימודי על ידי חונכים להשלמת לימודים לילדים שהחסירו לימודים עקב הטיפולים, מתן מחשבים לילדים הזקוקים לכך, ובתחום הרגשי על ידי תכנית אחים בוגרים לליווי הילדים החולים.

האגודה למלחמה בסרטן רואה חשיבות עליונה בקידום אורח חיים בריא, ועושים זאת באמצעות חלוקת ערכות "חכם בשמש" לגילאי הגן, הדרכות במוסדות החינוך למניעת עישון ולהתנהגות בריאה, וכמובן בהסברה לבריאות לקהל הבוגר.

האגודה למלחמה בסרטן העניקה אלפי מענקי מחקר לקידום חקר הסרטן, מסייעת בפתיחת מחלקות ויחידות אונקולוגיות, משתתפת ברכישת ציוד רפואי מתקדם וחדשני למרכזים רפואיים ברחבי הארץ. כל פעילויות האגודה נתמכות ע"י תרומות הציבור בלבד.

האגודה למלחמה בסרטן ממשיכה עם הפנים קדימה מתוך תחושת שליחות להצלת חיים ומיגור מחלת הסרטן בישראל, וסניף נס ציונה בראשותה של ד"ר יהודית כהן נרתם למשימה.

זו השנה ה-62 לקיום מבצע ההתרמה הארצי "הקש בדלת", שייערך ביום שני 24 באוקטובר, כ"ט בתשרי תשפ"ג.

מבצע "הקש בדלת" מהווה מרכיב חשוב ממכלול התרומות עליהן נשענות כל פעילויות האגודה, ועל מנת להבטיח את המשך קיומן האגודה זקוקה לכל עזרה ושיתוף פעולה אפשריים.

אנו שמחים שעיריית נס ציונה רואה חשיבות גדולה בעידוד התמיכה בפעילויות האגודה למלחמה בסרטן. ראש העיר, מר שמואל בוקסר לקח על עצמו להשתתף ביוזמה לעידוד תושבי העיר לפתוח את ליבם וכיסם למען המאבק החשוב במחלת הסרטן. בימים הקרובים יעלה סרטון עידוד ברשתות החברתיות.

בהתאם לאישור של משרד החינוך, ובתיאום עם אגף החינוך בעיריה, ישתתפו תלמידי חטיבות הביניים מבתי הספר בן יהודה ובן גוריון במבצע "הקש בדלת", שייערך בנס ציונה ביום ב' 24/10/22. המבצע יימשך כמה ימים, לאחר מכן בשיתוף עם חניכי השכב"ג של תנועות הנוער בעיר.

האגודה למלחמה בסרטן מאמינה בדאגה לזולת, בחינוך לבריאות של כל פרט בקהילה ושל הקהילה כמכלול ולכן מעודדת ערבות הדדית ליצירת החוסן שלנו כחברה.

נשמח לתמיכתכם ועזרתכם על מנת לאפשר את הצלחת מבצע "הקש בדלת". כל תרומה מסייעת לנו בשיפור חייהם של חולי וחולות הסרטן בישראל ובקידום המאבק במחלה.

"וְאָהַבְתָ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ" רבי עקיבא

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה