הסרטים החדשים אוגוסט 2022 בקולנוע מה כדאי לראות? מבצעים 1+1 כרטיס שני לסרט מתנה

$(function(){})

סרטים חדשים מומלצים בקולנוע אוגוסט 2022. קבלו את הסרטים לחודש השני של החופש הגדול 2022. סרטי ילדים חדשים עם דיבוב עברית ומבצעים 1+1 כרטיס שני לסרט מתנה. כל הפרטים במדור הקולנוע.


הדבורה מאיה וביצת הזהב סרטי ילדים לחופש הגדול 


מאיה וויילי מופקדים על שלומה של ביצת הזהב. הם חוברים לחבריהם משכבר הימים ארני וברני כדי להעביר את הביצה לביתה החדש. כאשר הביצה בוקעת, מאיה ווילי פוגשים פנים מול פנים את נושא המשימה שלהם ומבינים מדוע נדרשת מהם האחריות גדולה - נסיכה קטנטנה בשם סמוטש! מאיה ווילי נאלצים להתמודד עם ציידי ראשים, בריונים ואויבים, כדי להחזיר את הנסיכה האבודה. ווילי מגלה צד לא מוכר שלו, הוא הופך להיות מגן הנסיכה, אך כדי להציל אותה מאיה חייבת ללמוד שאמון אי אפשר לקבל סתם כך וחייבים לרכוש אותו במעשים ועבודה קשה...
שחר קדוש, קובי ליקורמן, אורי זלצמן, דניאל מגון, הדר שחף, מורן סופר

סרטים חדשים 1+1 מבצעים כרטיס שני לקולנוע בכרטיס אשראי סרט חדש מומלץ סינמה סיטי הוט סינמה yes planet


רכבת הקליע עם בראד פיט, סנדרה בולוק, באד באני, בריאן טיירי הנרי, ג'ואי קינג

ב'רכבת הקליע' בראד פיט מככב כ"ליידיבאג", מתנקש חסר מזל הנחוש לבצע את עבודתו בדרכי שלום לאחר שיותר מדי משימות שלו השתבשו. אך לגורל, מסתבר, יש תכניות אחרות. משימתו הנוכחית של ליידיבאג מציבה אותו במסלול התנגשות עם יריבים קטלניים מרחבי העולם – כשלכולם מטרות קשורות אך סותרות - על הרכבת המהירה בעולם... רכבת שהוא חייב למצוא דרך לרדת ממנה. מהבמאי של 'דדפול 2', דיוויד ליץ', התחנה האחרונה היא רק ההתחלה במסע פרוע וחסר מעצורים דרך יפן המודרנית.

צפו בוידאו הטריילר רכבת הקליע סרטים חדשים מומלצים 2022 


סמוראי על ארבע דיבוב עברית סרטי ילדים מומלצים 

כלב צעיר בשם האנק, מגיע לעיירת חתולים ונאלץ להתמודד עם זרותו, ועם הבקשה כי יהיה הסמוראי השומר של העיר מפני הפולשים הנטפלים אליה. הוא מחפש מורה לאמנויות לחימה ומתחבר עם סמוראי שיכור שיצא לפנסיה. האם יצליחו יחד להפוך את האנק לסמוראי שיציל את העיירה?
ריקי ג'רוויס, מל ברוקס, סמואל ל. ג'קסון, מייקל סרה

הוט סינמה רחובות מבצעים 

הקרנות חוזרות הארי פוטר והאסיר מאזקבאן

עם חזרתו של הארי לשנה השלישית בהוגוורטס, הוא מגלה שאסיר מסוכן בשם סיריוס בלק שחרר את עצמו מבית הכלא למכשפים, ועושה את דרכו לבית הספר כדי לפגוע בו. נוסף על כך, הסוהרסנים, יצורים איומים ששומרים על בית הכלא אזקבאן מגיעים להוגוורטס על מנת לתפוס את בלק המסוכן, אך משפיעים לרעה על הארי עצמו, שנאלץ ללמוד להגן על עצמו ודרך כך גם להתחבר לעברו.
דניאל רדקליף, אמה ווטסון, רופרט גרינט, אלן ריקמן

שירת סרטני הנהר לפי הרומן רב-המכר שמגיע למסך הגדול בתעלומה הכובשת 'שירת סרטני הנהר'.

הסרט מגולל את סיפורה של קאיה, נערה עזובה אשר גידלה את עצמה באזור הביצות המסוכן שבצפון קרוליינה. במשך שנים השמועה על 'נערת הביצה' רדפה את מפרץ ברקלי, מה שבודד את קאיה עוד יותר מהקהילה, על אף חדותה ויכולת ההסתגלות שלה. בעודה נמשכת לשני נערים מהעיר, קאיה פותחת את עצמה לעולם חדש ומבהיל. אך אז, אחד מהנערים מוצא את מותו והקהילה מיד הופכת אותה לחשודה העיקרית. בעוד תעלומת הרצח מתפתחת, הסיפור האמיתי מאחורי מה שקרה רק ממשיך להתעמעם ומאיים לחשוף את מלוא עומקם של הסודות השוכנים באזור הביצות.
דייזי אדגר ג'ונס, טיילור ג'ון סמית, האריס דיקנסון, דיוויד סטראתיירן

 אבטחה צמודה סרטי מתח חדשים בקולנוע 2022 עם אנטוניו בנדרס, בן קינגסלי


אדוארדו, מאבטח בקניון, נקלע לסיטואציה בלתי אפשרית בה הוא נאלץ להגן על ילדה שהיא עדת מדינה, מפני כנופית הפושעים שהיא אמורה לשים מאחורי סורג ובריח.
אנטוניו בנדרס, בן קינגסלי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה