ויקינגים ולהאלה סדרת ההמשך של נטפליקס על ראגנר לודברוק צפו בווידאו נטפליקס 2022 סדרות מומלצות

$(function(){})

בנטפליקס ראו כי טוב ויצרו סדרת המשך ללהיט המתגלגל אודות הוויקינגים. שנת 2022 תהיה השנה של ויקינגים ולהאלה סדרת ההמשך של נטפליקס על ראגנר לודברוק צפו בווידאו נטפליקס 2022 סדרות מומלצות.


ויקינגים ולהאלה סדרת ההמשך של נטפליקס על ראגנר לודברוק צפו בווידאו נטפליקס 2022 סדרות מומלצות

בשנת 2013 רשמה התרבות הויקינגית קאמבק ענק לתרבות המודרנית. העונה הראשונה עלתה לשידור בנטפליקס וכל השאר היסטוריה. ההצלחה הייתה כל כך גדולה, שלאחר 6 עונות ויקינגים לצפייה ישירה, קבלנו סדרת המשך המתרחשת 100 שנה לאחר ציר הזמן של הסדרה המקורית. צפו בכעת באתר בווידאו ויקינגים וולהאלה סדרת ההמשך של נטפליקס. 

נתחיל מההתחלה על מה הסדרה ויקינגים ולהאלה

בלי להכאיב את הראש עם היסטוריה מפורטת, נזכיר כי תור הזהב של העם הויקינגי שהחל מהמאה השמינית לספירה נהג לצאת מאזור סקנדינביה לפשוט ולבזוז את ערי המדינה של אירופה, גילה את איסלנד ויש מי שטוען שאף גילה את אמריקה כ-600 שנה לפני קולמבוס. עבור עוד כ-400 שנה ונטפליקס גלתה את הויקינגים לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה. 

עוד באתר - מניפסט עונה 4 טריילר וספוילרים

הם היו יורדי ים נועזים שהאמינו באלים אודין ותור, קיימו טקסים פאגנים וניצחו את מרבית הקרבות בהם לקחו חלק. הלכה למעשה, חלק לא מבוטל מתושבי אירופה של היום הם למעשה צאצאי הויקינגים המקוריים. הסדרה מציגה את מכלול יהבטי החיים של השבטים שהיו סוחרים ובעלי מלאכה מצטיינים שהקנו להם כישורים כבוני ספינות.

יורדי הים הנועזים יצאו מסקנדינביה למערב אירופה ותיעדו את עלילותיהם בכתבים הנקראים, סאגות, הן נכתבו מהמאה ה-13 "עלילותיו של רגנאר לודברוק" ו"עלילות בניו של רגנאר לודברוק". הגם שחלקן מנותקות מההיסטוריה המוכרת לנו, הם התבססו בתרבות המודרנית כבסיס לסדרות וסרטים על ויקנגים. 

הכירו את האל נורד במי האמינו הווקינגים של ולהאלה לצפייה ישירה בנטפליקס ? 

Njord היה אל נורדי מגזע הוני שהיה עשיר מאוד ובעל הכוח לתת כסף ואדמה לכל מי שהוא רוצה.הוא היה אל הפריון,  והעביר את הפקיד בירושה לבנו, האל פריי. האל הנורד היה נשוי לענקית בשם סקאד, בתו של תיאסי.

האלים הוויקינגים הרגו את תיאסי אך הציעו לאפשר לבתו להינשא לאל אחר כפיצוי. היא יכלה לבחור את בעלה מבין האלים רק על ידי התבוננות ברגליהם. כשראתה זוג רגליים יפהפיות, היא הייתה בטוחה שהן שייכות לאל בלדור אולם, כמו יעקב ולאה, התברר שהיא בחרה בנורד. אבבל בחיים ב'מציאות' הם לא היו מאושרים, חוו בעיות בחיי הנישואין כמו זוג מודרני ,  ובסופו של דבר נפרדו כאשר נורד עצמו חזר לים וסקאד חזרה לחברת הענקים.

נטפליקס סדרות חדשות 2022 לצפייה ישירה הויקינגים חוזרים לכבוש את אירופה 

וכך גם בסדרות של נטפליקס. לצד הקונפליקטים והתרבות הנורדית, המשגשת עד היום בחלקים של אירופה, valhalla netflix היא תיאור היסטורי ( בחלקו ) של יציאת העמים הסקנדינביים אל מערב היבשת והדרך בה השתלטו על המדינות שאנו מכירים כיום בתור - המערב. 

בסדרה החדשה המתחרשת 100 שנה לאחר שהכרנו את ראגנר ואת איוור חסר העצמות (Ivar the Boneless) הם יוצאים שוב לכבוש את היבשת ועם קצת אומץ של ההפקה אולי גם יגלו את צפון אמריקה. 

צפו בווידאו ויקינגים ולהאלה סדרה חדשה בנטפליקס עם תרגום עברית מובנה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה