מיס עולם רגשה את הקהל בנס ציונה! לינור אברג'יל כבשה את הקהל המקומי באירוע יום האישה הבינלאומי 2024

$(function(){setImageBanner('35949142-6daa-4057-99b0-0774c199eaa3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

אירועי יום האישה בנס ציונה נפתחו אתמול– בהרצאה מרגשת ומרתקת של מיס עולם לשעבר: לינור אברג'יל. מיס עולם ולוחמת זכויות הנשים לינור אברג'יל הגיעה למשכן לאומנויות אתמול להרצאה מעצימה, מרתקת ומלאת תובנות.

מיס עולם רגשה את הקהל בנס ציונה! לינור אברג'יל כבשה את הקהל המקומי באירוע יום האישה הבינלאומי 2024

מיס עולם רגשה את הקהל בנס ציונה! לינור אברג'יל כבשה את הקהל המקומי באירוע יום האישה הבינלאומי 2024

מול אולם מלא עד אפס מקום שיתפה לינור בהומור, שנינות וחדות את סיפור חייה, מהאונס אותו עברה זמן קצר לפני הכתרתה כמיס עולם, על ההחלטה שקיבלה לא לראות עצמה כקורבן, לא להאשים את עצמה ולא לשתוק.


עוד שיתפה לינור, על הדרך שעשתה במשך השנים- למען השיקום האישי שלה ולמען נשים רבות אחרות ועל התפקיד שלקחה על עצמה, אחרי ה 7 באוקוטובר: להיות מול כל העולם הקול- של הנשים שלא יכולות לדבר. לינור הדגישה כי הדרך לריפוי עוברת דרך היכולת לדבר ולא לשמור בבטן.

עוד באתר 

הנס ציוניות שיככבו במופע ערב הזיכרון בערוץ 11- הרקדניות של "סטודיו נדיר" ! ראו חזרה בוידיאו !

ראש העיר שמואל בוקסר הגיע לפגוש את הנשים ואמר: "כולם יודעים שאני מאמין בנשים, מקדם נשים ועובד עם נשים. עיריית נס ציונה היא דוגמא ומופת לכך: כ-60% מההנהלה הבכירה בעיר מורכבת מנשים: מסגנית וממלאת מקום ראש העיר, מנכ״לית העירייה, היועצת המשפטית, ראש אגף החינוך, ראש אגף משאבי אנוש, ועוד רבות וטובות. אף אחת מהן לא נמצאת בתפקיד בחסד, אלא פשוט כי הן הטובות והמתאימות ביותר. יום האישה לא צריך להישאר רק כיום הוקרה של מילים. חייבת להיות מאחוריו עשייה אמיתית ורצון אמיתי לקידום ותיקון. האחריות לשינוי –נמצאת בידיים שלנו."

אולי יעניין אתכם גם 

כמעט 80 שנה לאחר ייצורו: כדור רובה שיוצר במפעל תחמושת סודי ברחובות נמצא באזור קרבות תש"ח

ורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "בכל שנה אנחנו בוחרות נושא מרכזי לעסוק בו ביום האישה. השנה בחרנו בחוסן נשי. מציאות של מלחמה הפגישה אותנו עם נשים אמיצות וחזקות. נשים שפעלו גם בחזית וגם בעורף - שנשאו בנטל, הוכיחו לעצמן ולכולנו, שנשים שוות יכולות להיות מה שהן רק ירצו. אני מודה להנהלת העירייה על הרוח הגבית והמאפשרת לקדם נשים. על הבית החדש שהעמידו לרשותינו – בית מעמד האישה בו אנחנו מקיימים פעילויות כל השנה."

במהלך החודש יתקיימו אירועים ופעילויות מגוונות במסגרת יום האישה- ובסימן חוסן נפשי. נשות נס ציונה מוזמנות לעיין בחוברת, להירשם ולהגיע לאירועים השונים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה