תעלומה במלון ססיל נטפליקס תרגום מובנה לצפייה ישירה

$(function(){})

בלב לוס אנג'לס ישנו מלון מוזר שבו מתרחשים דברים מוזרים ומסתוריים למעלה ממאה שנה.
זה לא מונע מהמבקרים להמשיך לשכור בו חדרים ולבחון את יכולתו לייצר חדשות נוספות על גבול תיקים באפלה. הבמאי ג'ו ברלינגר מביא לנו את:
תעלומה במלון ססיל נטפליקס תרגום מובנה לצפייה ישירה .
קחו נשימה ארוכה הנה זה מתחיל!

איפה נמצא מלון ססיל מהסדרה החדשה של נטפליקס 

אם תקישו את הכתובת 640 S Main St, Los Angeles, CA 90014 תראו מייד שמדובר בכתובתו של מלון 2 כוכבים, בעל חזות דהויה שלא ממש עושה חשק לבקר בו. במלון יש מיזוג אוויר, מכבסה ואפילו WIFI. המחיר ללילה עבור Queen Room with Private Bathroom עומד על 45 דולר. עד כאן הפרטים הטכניים על המלון שעומד במרכזה של הסדרה החדשה של נטפליקס- תעלומה במלון ססיל נטפליקס תרגום מובנה לצפייה ישירה . 

מה קרה בסדרה זירת הפשע של נטפליקס ומי זאת  אליסה לאם

בארצות הברית של אמריקה נעלמים אלפי אנשים בשנה. חלקם נמצאים לאחר עשרות שנים כאשר הם חיים אי שם, בשלווה ובמקום הכי רחוק מהמציאות ממנה נעלמו. כמה קל להיעלם בארצות הברית הגדולה או בארץ המפלט של אלסקה, ראינו בסרט אל קמינו: שובר שורות. 

אליסיה לאם הייתה צעירה בעלת מראה אסייאתי שיצאה מקנדה למסע בחוף המזרחי של ארצות הברית. סוג של טיול שהוא חלום של ממש. לוס אנג'לס של שנות התשעים הייתה העיר הנכונה לממש בה חלומות. אבל אם אתם נתקעים בעיר התחתית, במלון אפל, סביר להניח שבמקום להפוך לכוכב סרטים אתם תהפכו לנושא סדרה על פשע מוזר ומיסתורי בנטפליקס. 

במרכזה של הסדרה המומלצת של נטפליקס עומד ההיעלמות במלון ססיל של אליסיה לאם.

הסדרה בת 4 הפרקים זורמת בצורה איטית, הצופה מרגיש כאילו הוא חלק מהעלילה. על שסופה המר של אליסיה ידוע, הסדרה מנסה להעביר לצופה את התחושות והאירועים כאילו מדובר בסדרת כתבות בזמן אמת. זו הגדולה של סדרת פשע מומלצת בנטפליקס.

והנה התובנות שלי מהצפייה בסדרה המעולה הזו

( מומלץ לא רק לחובבי סדרות פשע מומלצות )

  1. אסור לכתוב ספוילרים על סדרה. הסוף הרי ידוע. אבל הדרך והמסקנות של הסדרה חשובות מאד וניתנות להבנה אינדיבידואלית של הצופים. 
  2. חובה עליכם לצפות בסרטון המעלית של אליסיה לאם ולראות מה בדיוק היא עושה שם. זה יעזור לכם להבין את פתרון הסדרה בצורה הגיונית וחושית. 
  3. אל תעשו את זה! אל תטוסו ללוס אנג'לס, אפילו לא בחינם רק בכדי לעלות על הגג של מלון ססיל. 

צפו בווידאו לקראת פרקים מלאים זירת הפשע נטפליקס תרגום עברית מובנה

 

ועוד משהו! לכאורה מדובר בסיפור קריפי על מלון פשפשים ששיכן רוצחים סדרתיים וידע מספר מקרי מוות בטרם עת, הידוע לרבים כמלון הקטלני ביותר בעיר. ובפרק האחרון בהיסטוריה האפלה של המלון: היעלמותה של סטודנטית צעירה בשם אליסה לם. אבל מדובר בגרסה חדשה אורבנית של התפסן בשדה השיפון. רק שבמקום תקליט שנשבר, כאן הלב שלי התנפץ לרסיסים.

מסקנה: לא תמיד קישור סודי לצפייה ישירה בסדרות זו מציאה גדולה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה