לא חדשים אבל בהחלט מומלצים בנטפליקס ישראל !

$(function(){setImageBanner('5a06e3f2-0c46-4b07-a801-e6563743a7d0','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

רשימה של סדרות מופת לצפייה ישירה בנטפליקס ישראל עם תרגום עברית מובנה . מדובר בסדרות שרצות כבר כמה שנים על המסך ואם טרם צפיתם זה בדיוק הזמן לנקות שולחן רגע לפני החגים והסדרות החדשות שיעלו במהלך ספטמבר אוקטובר בנטפליקס ישראל
וגם מבצע לחודש ראשון או צפייה חינם בנטפליקס הבחירה שלכם !

לוציפר עונה חמישית 

השטן משתעמם מתפקידו כשליט הגיהנום ועובר ללוס אנג'לס, שם הוא פותח מועדון לילה ומפתח קשר עם בלשית במחלק הרצח.   לפעמים בא לצעוק ...היי זה קטע שמזכיר את ליבו שלח אנגל , אבל מי יקשיב לי ? לוציפר ?  קחו את הזמן , לצפות באיזי ולא לקחת יותר מדי ברצינות. 

ליליהאמר ( לא להתבלבל עם פעולות המוסד ! ) 

‏הסדרה עלתה לאוויר ב 2012 שנטפליקס עדיין נחשבה למפיקת סדרות אינטרנט. לא עבר עשור והיא מובילה את התחום הכי חם בתחום אפליקציות סטרימיטנג. אז מה יש לנו כאן  ? לאחר שהעיד נגד המאפיה, נכנס פרנק טגליאנו, מאפיונר לשעבר, לתוכנית להגנת עדים ומבקש להישלח לנורבגיה.  גם שם אין לו שקט אבל יש לו מעט הומור כי בסופו של דבר על אף שהיוצר הוא סילוויו מ"הסופרנוס" מדובר בסדרה קומית. 

עוד על נטפליקס באתר נס ציונה נט : צפייה חופשית קישור סודי נטפליקס בחינם | מנוי חודש ראשון ב 15.90 שח 

ג'ון הנבל האיש שהכיר והכיר והכיר 

אנתולוגיית פשע אמיתי המבוססת על אירועים אמתיים. כשהאהבה הופכת למשחק מעוות והאמון מנוצל למניפולציה, הכול יכול לקרות – כולל רצח. אז מיש צופה בסדרות יודע המציאות חזקה מכל דמיון אבל עדיין מדובר בסדרה מעולה ומומלצת. ובכלל בפעם הבאה שתכנסו לאתר הכרויות לא תוכלו לשכוח את  קוני בריטון או אריק באנה.  סדרה קצת עמוסה ונמתחת אבל ככה זה שמזמינים 2 עונות מראש. 

סדרות מסע בין כוכבים בנטפליקס

ועכשיו לדובדבנים שבקצפת להיום - סדרות מסע בין כוכבים . למעשה בנטפליקס ניתן לראות את כל ארבעת הסדרות המבוססות על זכיון מסע בין כוכבים , בסך הכל מדובר בכמה מאות פרקים ועשרות עונות. ובכל זאת הפעם אציג לגולשים באתר את השתיים האהובות עליי.  חשוב לזכור שאין בהכרח קשר בין שנת ההפקה לציר הזמן העתידי בו היא מתרחשת . ולכן חשוב להבין על רקע איזו תקופה מתרחשת העלילה. 

גלוי נאות : הכותב חובב סדרות מסע בין כוכבים ולכן ייתכן שהביקורת וההמלצות אינן אובייקטיביות לחלוטין. קחו אותו בערבון מוגבל בהחלט ! 

מסע בין כוכבים: דיסקברי הכי חדשה 

לאחר מאה שנות שקט פורצת מלחמה בין הפדרציה לאימפריה הקלינגונית, ובמרכז העימות – קצין בצי הכוכבים שאיבד את שמו הטוב. על אף ההפקה ופלאי הטכנולוגיה מדובר בסדרה המתרחשת עשר שנים לפני שקפטן קירק וספוק יוצאים לגלות את הגלסקיה. בקיצור פריקוול , הֶקְדֵם בעברית .  בכמה מילים - סדרת מד"ב מומלצת ביותר. 

מסע בין כוכבים: הדור הבא עם קפטן זאן לוק פיקראד 

עשורים חלפו מאז ההרפתקאות של צוות האנטרפרייז המקורי, ועכשיו קפטן ז'אן-לוק פיקארד מוביל את ספינת האנטרפרייז החדשה למשימות מחקר בעולמות לא מוכרים. הסדרה מגיעה לשיאה בפרקים בהם מתקיימת מלחמה מול גזע הבורג והקפטן מוטמע בגזע. פרקים חזקים שלא שוכחים כל כך מהר בין היתר כי בא לך לצפות בהם שוב. 

כוכב הסדרה פטריק סטיוארט הספיק לשחק בסרט הישראלי לצוד פילים בשנת 2013 ופגש על הסט את שושיק שני , ששון גבאי ומוני מושונוב - ממש מסע בין כוכבים אבל משלנו. אגב זו הסדרה שהביאה לנו את דאטא הייצור דמוי האדם , האנדרואיד הראשון החביב בעולם ! 

וכמה מילים לסיום : אם יש לכם אפשרות להתחבר לאינטרנט בסיב אופטי אז קבלו מאיתנו המלצה חמה לעשות זאת - המחירים דומים לאינטרנט ביתי בכבלים או על גבי תשתית בזק ועם מהירות של 300 מגה תוכלו באמת לצאת למסע בין כוכבים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה