עט נובח – "לך" זה לא מצע

$(function(){})



מוטי קלינמן פונה למפגיני הקניותר, שחלקם חברים שלו: כשאמרתם לביבי "לך", התכוונתם לכך. אני מאמין לכם ומבין את עוצמת האנרגיה ששילחה אתכם מידי מוצ"ש, על שלטיכם, זקניכם וטפכם, לגשרים ולצמתים.
אבל עכשיו יש בחירות. הלו? מישהו שומע שם? עוד חודשיים תוכלו לשלוח את ביבי לקיסריה, ולשים בבלפור, איך אומרת ורה ב"חזרות"? – אפילו כרוב, אם רק תרצו.

פרטי

בעוד כחודשיים יתקיימו בחירות. הקלפיות תוצבנה בבתי ספר, אף לא אחת מהן תשכון בצומת הקניותר. לא תהיה קלפי בבנק הפועלים, כנראה שלא גם במגרש החניה הסמוך...

כמה מהאנשים הבולטים שעמדו מאחורי ההפגנות, ונאבקו בנחישות על כל סנטימטר בכיכר גורן בפתח תקווה, בבלפור ובקניותר, הודיעו כבר על הצטרפות למפלגות קיימות. יש להניח כי חלק אחר עדיין מנהלים מו"מ עם פוליטיקאים, על מקומות ריאליים, אולי על ג'ובים.

בינתיים יצאו מהארון גונן בן יצחק ורן כרמי בוזגלו, שניהם קשורים לנס ציונה, אבל גם לכמה רישומים במחשבי המשטרה, כך התרשמתי מן העיתונות. לא בדקתי מי התחיל, באמת שלא.

אין לי ספק כי שניהם אנשים טובים ואיכפתיים, אוהבי המדינה, אבל בדרכים שונות. הם מקווים להגיע לבית המחוקקים ולהשפיע משם, וזה לגמרי לגיטימי.

כשהם ישתו קפה במזנון הכנסת ויתאמו קיזוזים בהצבעות, אני ממש לא בטוח אם יזכרו כל אחד מנושאי השלטים.

מה הם מציעים? טוב ששאלתם, לדעתי גם הם עוד לא החליטו.

הם אינם הראשונים שצעדו על המסלול המוביל מהשטח, כדי להתבטא בעדינות, אל הפוליטיקה והכנסת.

היו שם לפניהם צ'רלי ביטון, שלום כהן, סעדיה מרציאנו, ויקטור תייר, וגם סתיו שפיר ואיציק שמולי.

איך זה מרגיש לכם, אנשי נס ציונה, התמימים וההגונים? מישהו כבר התחיל לחוש שהשתמשו בו?

כשאמרתם לביבי "לך", התכוונתם לכך. אני מאמין לכם ומבין את עוצמת האנרגיה ששילחה אתכם מידי מוצ"ש, על שלטיכם, זקניכם וטפכם, לגשרים ולצמתים.

אבל עכשיו יש בחירות. הלו? מישהו שומע שם? עוד חודשיים תוכלו לשלח את ביבי לקיסריה, ולשים בבלפור, איך אומרת ורה ב"חזרות"? – אפילו כרוב, אם רק תרצו.

"לך" זה כבר לא מצע. אתם יכולים להוליך אותו, להשאירו במקומו, אפילו להחליט לתת אמון במערכת המשפט, זו שאתם נאבקים בחירוף נפש על הגנתה, שתעשה את עבודתה גם בתיקי האלפים של ביבי.

אז במקום להשחית את זמנכם על כיבוש עוד פינה במגרש החניה של הקניותר, לכו להתעניין במצעי המפלגות שיעמדו על המדף. מה הן מבטיחות? איך וכמה זה יעלה לנו? תבדקו מי מתאים לכם, למי יש סיכוי להחליף את המשפחה מבלפור.

תתגייסו למטות שלהם, יש לכם סיכוי לא רע אפילו להירשם כמועמדים בעשירייה הראשונה של כמה מהמפלגות שנולדו זה עתה.

זה דורש שימוש במילים, הרבה יותר מילים מאלה שרושמים על שלט. צריך לנהל שיח ודיון, כמו שנהוג בדמוקרטיות. תחליפו כבר את הדיסק.

אתם הרבה יותר טובים במילים, את האגרופים תשאירו לאנשי האגרופים.

אני לא יודע מה אבחר, באמת שלא. מעולם לא בחרתי ולא אבחר בביבי, אבל אני נוטה לראות את כל החלטותיו, לא רק את תיקיו.

בטוח שאלימות ופרובוקציות, מימין ומשמאל, לא יקבלו את הקול שלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה